Höyrypää siivoaa kännissä ja juo vielä lisää...saattaapi tulla enempi sotkua[emoji38]
Printable View
Höyrypää siivoaa kännissä ja juo vielä lisää...saattaapi tulla enempi sotkua[emoji38]
Taitaa olla parempi jättää väliin ja pistää vaimo hommiin ;-D
Nyt aletaan olla todella lähellä itsensä tyrmäämistä.
No sun täytyy pitää mulle seuraa[emoji4]
Onkos täällä havaittavissa orastavaa.....?:laugh:
Harvinaisen huonosti nukuttu yö takana [emoji53] kaveri laittoi 03.00 viestiä, että pyöräni on korjattu, pääsee polkemaan pitkiä lenkkejä taas [emoji4] ihanaa!!!
Täällähän on ollu lotinaa ja roiskeita yöllä [emoji173]
Meni melkeen kahteen et hotelli tuli valittua... Solis 4.9 suunta kohti veloissa rypevää kreikkaa [emoji33] Tulee se saatanan lämpö meikäläiselle tänäkin kesänä ;)
Aina pitää olla vähän lempeä ilmassa [emoji8]
Tukka menny taas yöllä sekasin.
.
Pistetään pistetään betonia harkkoon
Perkele tota kissaa, tuli jänö vastaan ulkona ja jouduin tosissani pitämään niskavilloista kissua kiinni ettei päässyt irti valjaista[emoji51] sitkeesti yritti päästä jahdille.Juu tuli valvottua ku ensin naapurit hillui kännissä ja sitten meillä oli Jamon kanssa melkein nettiseksiä [emoji8] sekä heräsin, kun kaksoset tuli hiljaa Summer Soundista vai mikä se oli[emoji52] no ei haittaa, olen nyt tosi virkeenä silti!
Päivää kaikille. Mä taidan olla hengissä.
Mitäs tänne kuuluu? Olin hetken poissa sivistyksen keskeltä, mökkeily teki hyvää :)
.
Ei täällä muuta ole moderoitu kuin yhdet bännit annettu viimeisen vuorokauden aikana :)
Sopivasti säät paranee kun lomat loppuu.
Nojaa, toisilla alkanee, joten kivat heille.
Pieni houkutus katkaista kuiva kausi ja lähteä Jaakon Päiville naukkaamaan parit ja muutaman kevätrullan.
Vokottelu vähempää kiinnosta, joten tarvi tukkaakaan kammata, säästyisi se viisi minuuttia lähdössä.
No hyi, ei kossua helteellä.
Eikä kyllä muutenkaan.
Kossu taitaa olla se suurin yksittäinen tekijä Suomessa väkivaltaan.
Huomenia tännekki, tuli ite huitastua ainaki pitkät yöunet, huhhuh. Illalla ennen kymmentä nukkumassa ja heräsin noin 20min sitte :'D kyllähän se 14h nukkumista yhelle päivälle varmaan riittää
Koiviston auton kyydissä kohti stadia, kuski vaihtui pahassa paikassa (Lahdessa). Tän uuden kuskin kuiskauksista ei kuule mitään ja ne kuulostavat ihmeen pervoilta :D
Olikohan humanteri tuolla lasten olympialaisissa? Tai sitten oli joku kaksoisolento :o