Perkules. Laukes tuo keskipaksu neula liitoksistaan origennyä täytellessä. Eli kymmenen pennin neulaa metsästämään jostain ja tilauksen loppusummaksi tietty taas joku 100 ekeä.
Printable View
Perkules. Laukes tuo keskipaksu neula liitoksistaan origennyä täytellessä. Eli kymmenen pennin neulaa metsästämään jostain ja tilauksen loppusummaksi tietty taas joku 100 ekeä.
Ei päässy Jamo Vaasaan pilkkimään, lykäs taas myräkkää merelle huomiseksi :mad:
No hätähän ei suinkaan ole tämän näköinen. Varasin mökin koirasalmesta ja huilaan viikonlopun siellä evämakkaraa pilkkien ja tsupitellen, omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni :)
Piti syksyllä pari tippiä tilata ja 40 kanthalia...tilaus oli 3 boksia. .20 pottua tiivaria ja 150 ekulla pikkusälää.[emoji51] lisäksi ne tipit ja kanthal unohtui. [emoji33]
Hemmetin lait ku häirittee töiden tekoo! Just ku olis fiilis paiskia huolella nii pitää istua paikallaan!
8 minuutin päästä katsomaan minusta tehtyä dokumenttia, Paavo Pesusieni kuivalla maalla :lol:
Mulla on ollut eilen kirjoitustaito kohdillaan. :D Mutta ei johtunut siitä että olisin ollut kaatokännissä, riittää että on vähänkin hönössä tai ei keskity kun puhelimella kirjoittaa. Syytän näytönkiertoa joka temppuili eilen. Kännykkä myös herätti räyhähengen mussa. :teaching:
Onhan tuo joku muotivillitys nykyään heteromiestenkin keskuudessa ostaa jotain niitä miniatyyrikoiria. Kai ne ainakin näin kaupungin pikkuasunnoissa on näppärämpiä kunhan imuroidessa kattelee, ettei päädy pölypussiin.
Meille ei tuu tollasia omaks tai mä lähen ;) Mäykkyä oon miettiny mettäkaveriks...
Usein on aika ärhäköitä ne pikkukoirat. Helppohan se on sieltä omistajan kenkien tasolta räksyttää.
Mutta kyllä mies on miehekäs minkä tahansa koiran kanssa. Ei ole miehekkyys koirasta kiinni.
Se olisi nyt vuosi täynnä ilman yhtäkään hatsia analogista... :yeah:
Vapaapäivät vaan lähenee. [emoji4]