Huomenta
Printable View
Huomenta
Mantaa kuisannut tämän aamun. Dripperi mun makuuni.:drool:
Tänään piti ollu pubikierrospäivä, olen sitten kipeenä. Taas. [emoji22]
No ainahan ne puuttuvat kalorit voi juoda? Keittää semmoisen lisäravinne protskuvellin kasaan missä on tarpeeksi hiilaria tai vaikka hedelmiä/kasviksia soseena sekä extra kuitua jauhona. Sit vaan ääntä kohden, helppoa ja vaivatonta, illalla kun juo niin aamulla on kiire pöntölle :D
Ainoa ongelma noissa salamakakoissa on se, että useimmiten tulee jälkijäristyksiä vähän myöhemmin eikä selviä yhdellä istunnolla per päivä. e-kakka.com
Nyt on hieman huonot fiilarit. Päähän koskee; jalkaan ei ainoastaan koske, vaan se on tulessa; päässä soi eilisen pelin jäljiltä Cheek. En minä vihaa Keekkiä mutta jotain rajaa pitäisi olla. Jippikaijee my ass.
Omalta osaltani alku vuosi on ollut helvetin hiljainen forka osalta. Laitteisto on pysynyt samana, koska homma toimii ja olen tyytyväinen. Koko harrastamisen aikana nyt on touhu hieman hiippunut, mutta toukokuussa tulee 4 vuotta täyteen kun ollaan oltu pelkillä höyryillä.
Samma häär, vaikka taidan reilun vuoden olla sua ajallisesti perässä. :D
Ei jotenkin ole mitään mielenkiintosta tullut eteen, vaikka nykysellään ois varaa välillä jotain ostellakin. 30W Wbox ja H-atty Copsan Green Cloudilla täytettynä menty varmaan kohta vuoden verran, eikä ole mitään tarvetta ollut lähteä muita katselemaan. :thinking:
Edit. Eikäkö mitä helvettiä, mullahan tulee tän vuoden joulukuussa 4v täyteen?! :eek:
Ei kieltämättä löydy enää sitä samaa innostusta kun löytää jonkin uuden laitteen markkinoilta. Mikä siinäkin on et on viimesen päälle kalliit laitteet ja kaikki härpättimet mitä vaan vähääkään liittyy höyryttelyyn, ja silti useimmiten nappaan töihin istick 20w ja nautilus mini combon? Voisko tätä kutsua "vapomasennukseksi"? :D
Ite vetelin onnellisesti Mistereillä yli vuoden kunnes nyt tämän vuoden alussa heräs mielenkiinto kaikenmaailman tilpehööriin. En tiedä kannattiko. Noh, höyryä ainakin tulee ihan hitosti enemmän.
Kohta vapaa viikonloppu. [emoji7]
Ensimmäistä kertaa tuntuu et käsissä kamat millä pärjää [emoji33]
Ei sillä, kamaa lähteny jumalaton määrä kiertoon ja käyttöön jääny ne mitkä on mieluiset.
Lisää nestettä, ehkä muutama setup viikos jos sitäkään. Mitään uutta mullistavaa ei oo näköpiirissä eli siltä osin tilanne stabilisoitunu...
Et kai vedä vådaa ennen kofeiinia?Pienikin tippa voi aiheuttaa myräkän pakissa.Lainaus:
Koittanu keksiä mikä ruokavalios on ku aamulla kerkeä välillä edes kahvia keittää ku tulee kiire pytylle! Kaikkee koittanu karsii tahi lisätä
Eikös se ole hyvä ettei tarvitse sitä kiinalaista tilpehööriä hankkia koko ajan. Säästyy rahaa ja energiaa. Minä en tykkää muutenkaan kertakäyttökuluttamisesta. Valitettavasti ei vaan taida olla viisastenkiveä siihen, mikä kombinaatio on itselle hyvä.
Harvest berry on jo reilun vuoden ollu adv. Laitteistona herraa genen tuubeilla, ni ei täs enää muuta tarviikkaan
Kausittain. Koko 2014 loppu meni drippaillen, nyt jo pari kk clearolla melkein :blushing: (Delta II). Pirtelöä 90%, mutta höyryttelin myös vanhat sekalaiset litkut pois. 3mg liemillä mennään.