:lol:
Tuolta kun alat tapahtumavirtaa selaamaan taaksepäin, eiköhän sieltä ne ketjut erotu helposti.
Printable View
Kukas nyt huonolla tuulella. Minulta kyllä jäänyt huomaamatta.:)
Siivosin kyseisen ketjun, joten niitä viestejä on turha enää etsiä.
On se ku yhtäkkiä kaikki kiukuttelee!
Kerkesin lukemaan ne kyllä. Kohtullinen kiukku päällä jollain. Taikka sitten oli mennnyt Höyryt väärään kurkkuun.:)
Äääääääääää, Mä en kerenny lukea känny-ketjua :crying:
Oioioi... Jos kaivais veitsen esiin ja rupeis kohta sutimaan [emoji106]
Saneerauskipsiä ? miks maksaa 30% enemmän, ku ohkasempaa ku normi EK. Jos ei ovesta mahdu, niin keskeltä kahtia ja kitti on keksitty. :thumbup: EK levyjä mukava kannella vaikka 5 kerrokseen yksin.:facepalm:
Eipä tuossa tosiaan auta kuin tarpeeksi pieninä leikattuina paloina sisään ja kitiä senkin edestä...
Siihen miksi 6mm on montakin syytä. Ensimmäinen on se että olen laiska, enkä jaksa purkaa vanhaa pois. Tästä johtuen myös ikkuna jäisi typerän syvälle, hankala löytää sopivat listat. Eikä tuolla hinnalla ole mitään käytännön merkitystä kun yksi 1.95cm leveä seinä tarvii ainoastaan laittaa.
Keskeltä mää sen (toisen) poikki löinkin ja ny se on seinällä. Ensimmäinen saattoi mennä useammasta kohtaa kun vähän kiukuttaa :whistle:
Kitti on kyllä loistava keksintö, sillä helppo paikkailla kolosia/rakosia jne. Itsehän en sitä ole ikinä missään rempassa tosin tarvinnut. :whistle:
T: "rakentaja-Rane"
Sorvaa ja säätää ni sit kaikki hyvin.:laugh: Nuo ikkunat sössii aina kaiken. Mä taidan räjäyttää jossain välissä kaikki paskaks, ihan vaan remontin ihanuuden vuoksi. Pääsee purkamaan agressioita, kun päivässä riittävästi purkaa.:whistle:
Jos sirkkeli ja/tai höylä löytyy, niin listoja saa tehtyä just semmosia kuin tarvii (sattuu tulemaan). Kaventaa vain tarpeeksi että mahtuu kylki edellä kohti ikkunan tai oven karmia ja siihen normi listoitus eteen.
Noita jokusen joutu veisteleen rintamiestalon rempassa kun ei ihan vakiomitassa olleet karmit ja levytetyn seinät :)
Eiköhän niitä jokaiseen vanhaan taloon joudu tekemään.:)
Purkaminen on kyllä ihan jees, aina siihen asti että on tuommonen paholaisen keksimä koppi minne ei mahdu edes sorkkarauta poikittain, saatikka että sillä viä jotain tekiskin.
Tuo uuden tekeminen taas on amatöörille, varsinkin kun on malttamaton, kusista hommaa. Aivan liian hidasta mun makuun. :laugh: