Mä join tuossa jotain pari viikkoa sit ekan kerran uuden vuoden jälkeen mustikkasiideriä ja mansikkapehmislikööriä ni se vähä saatto yllättää , mut ne muut viikonloput on johtunu luultavasti vaan mun ajoittain vähä vilkkaasta luonteesta :lol:
Printable View
Ei siin mitään väärää ole. Hyvä välillä nollata tilannetta.
Lainataan gurua kuvan merkeissä
Hyvää Pääsiäistä kaikille
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...4c8cbcbd66.jpg
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Ei oo pupua eikä latee uunissa vaan peuran pyllyä ihanaa🤗
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Hyvää pääsiäistä täältä Kokkolasta kaikille[emoji214]
Kyllä silveri vielä tottuu tuitun vähintäänkin hektiseen menoon täällä[emoji23]
Satakunnan suunnalta Kokkelibyyn poppoolle pääsiäiset
Muistakaa piilottaa munia hyvin ja syyä mämmiä [emoji106]
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Ei täällä munia piilotella😆
Huomenna möksälle käymään ja kokkoja kattomaan. Tehän etelän vetelät ette ymmärrä pääsiäiskokoista yhtään mitään. Muutenkin pitää huomen lähtee trulleja karkuun.
Hyvät päisiäiset myös sinnepäin👌
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Höpö höpö poika
Täällä poltellaa ympärivuoden kokkoja ja syyää nahkiaisii
Juu ei tässä iässä munia kannata piilottaa enää
Tulkaa joskus poikkee täällä etelässä kaffeella
Kertta kiellon päällehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...93439c3566.jpg
Hyvää pääsiäistä!
Tipuja ei näy missään, mut mämmit housussa ja muna kourassa pääsee jo aika lähelle pääsiäis tunnelmaa. :thumbup:
Liite 30647
Onko muita, jotka tykkää tuosta yhdistelmästä?? :D
Liite 30648Liite 30649Liite 30650
Hyvät pääsiäiset kaikille. Mitäs tänne?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Naurattaa jo etukäteen se vaihe, kun tulee noi itsestäänajelevat autot ja jäärät kiukuttelee, ettei ikinä hyppää sellasen kyytiin vaan ajaa ite. Kun edelleen ostellaan manuaaleja ja polttoaineella toimivia rotiskoja vaikka olisi nykyaikaistakin tarjolla.
Joo, TM näytelehti oli kivaa luettavaa, miksiköhän lie kolahti luukusta.
Mitäpä tänne.. Hieman olutta ja silleen..
Josko karaokeen illemmalla.
Kara Åke.
4 vuotta sitten kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran sitä tekemässä. Tosin en yksin vaan meitä oli useampi duo tremolo lavalla. Olen rekkamies oli biisi.
En muista siitä illasta kovinkaan paljoa, onneksi.
Eihän noista ole puhuttu kun varmaan 5 vuotta. :D
Manuaali on taajamissa ajeleville pelkkä vaiva vaikkei sitä edes tajua kun siihen on tottunu kunnes tottuu automaattiin. :D Polttoainejuttuihin en ota kantaa, mut se ois varmasti monesta aika pitkästyttävää jos oikeesti pitäis aina vaan olla matkustajana. Naamis ei ole varmaan ikinä kauniina kesäiltana kruisaillu auringonlaskuun. :crying:
Karaokebaarit. Mut saa hakata tajuttomaks että mut saa raahattua kuunteleen sitä ihan liian kovaa epäviraista rääkymistä, kiekumista ja jollotusta :sneaky:
Eilen viimeeksi tuli vedettyä "Elämää juoksuhaudoissa" karaokebaarissa firman carting/sauna/ryyppäjäistern jälkimainigeissa...Ei ku hetko...Tämän vuorokauden puolella.
Tuittu, haen sut rehveille.