Tuo on kyllä niin jännä.. Samalla kylällä asutaan ja itse en muista milloin olisi yli 11 mennyt kun jotain olen odotellut :confused:
Printable View
Meillä tuli posti keväällä vielä viimestään puoleltapäivin mutta nyt tulee lähes aina neljän kieppeillä... Helvetin ärsyttävää. Keskiviikon Aku Ankkakin tuli vasta tänään!!!11
Jep, joten noiden kännyjen häviäminen varkaan mukaan ei ihan mene jakeluun varsinkin, kun muuta arvokamaa oli tyrkyllä, kuten järkkäriä, joka on suht helppo kanittaa.
Pitänee kääntää kämppä vielä kerran läpi.
Ja ristikuulustella muksua.
Ja kävellä vaikka naapuriin, jos joku kehtais kilauttaa vaikka toiseen luuriin...
Minkäs ikäinen muksu? Meillä kaksi vuotiaan mielestä on ihan kaikkein hauskinta tunkea tavaroita kaikenmaailman koloihin kuten sohvan alle, tv-tason taakse ja patterin sisälle. Onneksi ei ole vielä lämmityskausi tai vois seuraavaksi testailla palovarottimet :what:
Oon kerran kuolettanu kaikki kortit ku lompsa oli hukassa. Siivotessa sitte vaimo siirti sänkyä ja sieltähän se kolahti lattialle, muksu oli tuupannu sen sängynpäädyn ja seinän välii..
7-v, joten piilottaminen leikin vuoksi ei oikein enää sovi, vaan mieleen tulee haaveri/joku muu.
Kumpaankaan kännyyn ei saa yhteyttä.
Näitä mysteerihävikkejä sattuu ja saisi helposti vähemmän taikauskoisen epäilemään räyhähenkiä tahi muita yliluonnollisia.:D
Nyt en tiedä mistä aloittaa..
Alustetaan, että tässä on tullut tykitettyä naapurikaupunkiin töihin neljän yön verran.. Sellaset 15h menee päivästä siihen - loput nukkumiseen, syömiseen ja paskantamiseen.
1. Jalippobearsit sivu suun.. tämän kanssa elää, kun sitä vissiin saapi vielä joskus tässä elämässä.
2. Koiran pentu sekoilee niin vitusti kun tulen himaan.. Käyn sen kanssa lenkillä, koska akka nukkuu. Se ei paskanna pihalle, vaan takaisin tullessa sisälle. Koska se nyt vissiin on sitten loogista.
3. Aamupalaa ajattelin värkätä, mutta hiukan hassu lemaus käy jääkaapista kun oven avaan.. Kas, tämähän on särki. Kaikki ruoka lämmintä ja kaapissa 17 lämmintä.. Pakastimessa +2.
4. 150euron edestä ladottuani sapuskaa tuuttiin tulee mieleen, että pitipäs paypaliin nakella rahhoo.. Instantilla rahaa op:n tililtä. Kaikki tiedot pitäisi olla oikein, mutta rahoja ei vaan näy. Loistavaa.
Jos tänä aamuna menee vielä joku vituiksi, niin multa irtuaa naama. Nyt vituttaa jo niin paljon, että tärisen + väsyttää, mutta mamman mielestä rakkaudella poimitut mustikat pitää säästää = lähteä roudaamaan niitä porukoille. Ei mulla muuta.
PS. Olen laskenut kymmeneen, ei auttanut.
Kaiken hyvän lisäksi hoksasin, että madvapesille oli eilen tullut ohmimittarihässäkkäperkeleitä, oli tullut notificationi.. roskapostiin. Niin olivat nyt juu loppu jo. Plop, sanoi naama.. Onneksi ei ole paukkuja haulikkoon.
Kyl ne pennut siitä oppii :) Täälläkin yks 12viikkoinen ja kaverina 2vuotias hauveli.
Sisälle jos tekee ---> Älä huomioi millään tavalla. Toruminen saa sen pelkäämään koko tarpeiden tekemistä kun ei se vielä ymmärrä ulko ja sisätilojen eroa. Sitten kun tekee ulos ---> Tajuton kehuminen ja ehkä jopa namipalkka aluksi. Näin se motivoituu tekemään oikein.
Pentu nyt tekee tarpeensa aina kun on nukkunut, leikkinyt, syönyt yms. Aina ulos kun mahdollista vaan.
Juu näin mä sen kanssa oon kaavaillut.. Oon roudannut sen aina yövuoron jälkeen pihalle ja ottanut napsuja messiin, kun hoto on, niin helppo kehuilla + safkalla palkita. Ihan jees, mennyt.. paitsi tänään vissiin se sai jotain etiäisiä tulevasta ja päätti niin sanotusti tökkiä ampparipesään pari extratikkua.
Sitte tuo mun mäyräkoira on liian pehmo.. Antais pataan tuolle pennulle, mutta ei.. makaa vaan kun toinen järsii korvia ja häntää jne.. Kun kyllästyy loikkaa sohvalle ja tuo mulkku ei pääse perässä.. huoh.
Posti hautoo nestelähetystä edelleen, seurannan mukaan seisonut Helsinki 0000 jo kaksi päivää. Online asiakaspalvelu ei tiedä lähetyksestä mitään ja jakelukeskuksessa kuulemma ruuhkaa.
Täällä kans toi vanhempi on vähän kiltimpi tapaus. Kyllä ne toisinaan ottaa yhteen, esim pentu yrittää pölliä isommalta jotain superarvokasta possunkorvaa vaikka on oman palaisensa jo syönyt. Mut yleensä isompi ei miellä luitaan/lelujaan yms niin tärkeiksi et jaksais tapella niistä kauaa ja menee sit luovuttamaan omansa pennulle vähäisen murahtelun saattelemana. Ja siitäkös toi yks oppii et kun vähän haukkuu niin isompi tottelee ja kohta on arvojärjestys ihan päinvastoin kun toi vielä tuosta kasvaa.
Leikeissä kans toi pikkuinen on paljon rajumpi. Isompi tyytyy väistelyliikkeisiin kun toi toinen koittaa jatkuvasti iskeä korviin ja roikkua hampailla kiinni kyljessä. Itku pitkästä ilosta yleensä.
Tänään ärsyttää tyypit jotka eivät yritä tai ajattele mitään itse. Joka VITUN asia pitää kysyä ensin. Sen jälkeen spekuloidaan ohjeen paikkaansapitävyyttä ilman että yhä edelleenkään koitetaan tehdä mitään. Perse.
Periaatteessa se kysely on ihan ok, MUTTA jos se jatko on sitten juhakalliointia, niin yhdyn edelliseen täysin.
Tilauksia on maailmalla ensimmäiset reilu 2 vko sitten tilailtu.. Mitään kivaa ei tullu vlopuksi. Alkaa pikkuhiljaa tilaukset kyllä siirtymään noihin nopeampiin kauppoihin.
Liite 8366
Ja lisää, nestetilaus lähetetty 2 päivän hautomisen jälkeen väärään kaupunkiin ja sieltä nyt sitten matkalla oikeaan osotteeseen, eikä sitä tietenkään voi hakea sieltä väärästä paikasta vaan odottaa kiltisti että tulee perille ehkä jo ensviikon tiistaina.
Juha Kallio. Ihana assburger.
Joku muukin pyörii Pelit.fi:ssä ja ilmeisesti samalla nikillä, oi "treenikämppä-meni-alta-koska-mummo"?
Pelitissä pyörin kyllä, mutta eri nickillä.
Vittu mitä paskaa tullut tänäänkään pipesaucet :( saatanan saatana
Mmm... Kovaa putkea...
Idiootit jotka ajaa inva/lapsiperheruutuun oman mukavuutensa takia. Näin kesäaikaan se vaan ärsyttää ja saa halveksimaan näitä ihmisiä. Mutta talvella. Perkele. Työnnät kahen muksun kanssa täyteen lastattua kärryä loskapaskan keskellä ja kun ei liiku niin ei liiku. Sitten katot ku joku vanhapiika tassuttaa oven vieressä seisovaan autoonsa jonka on ajanut lähinnä ovea olevaan ruutuun ihan vaan sen takia ettei uudet pikkukengät kastu. Sillon tekee mieli mennä repimään alaleuka irti!
Se naarmu kyljessä harmittaa kovasti, sellainen esimerkiksi avaimella syntyvä.
Just saying, ketään en yllytä tahi kehoita moiseen ryhtymään.
ja kun kerrankin rohkaistut valittamaan jollekin inva- tai perheruutuun ilman sinistä lappua ja yksinään ajaneelle niin sitten ne ryökäleet nostaa lahjetta ja paljastavat sen tekojalkansa sieltä... ja sitten ei enää ärsytä mutta harmittaa senkin edestä :(
Jb vituttaa edelleen.
Vitun hirvikärpäset :banghead:
Maailman vittumaisimpia lutikoita, et oo jääny mistään paitsi jos et oo törmänny :banghead::banghead:
ammu ne!
Sellanen tunne että pitkä suhde vetelee viimesiään, huomenna ois tarkotus puhua vakavammin. Mitä se hyödytttää roikkua ikuisuuksia paskassa suhteessa? Vituttaa ja pelottaa.
:D
Pikkasen repesin... mites kun niitä lutikoita kopsahtelee kupoliin koko ajan? Ydinpommi tai kemialliset aseet käyttöön :confused: Jokainen joka niitten kans on joutunu tekemisiin tietää mikä vitsaus niissä piilee :mad:
Onnex itelle ei tuu mitään mut muutamalle kaverille tulee allergisia reaktioita, purevat päänahkaa ja ilmestyy sellaisia märkiviä visvaa vuotavia pahkuroita :thumbdown:
Nekin perkeleet vaeltanu venäjältä päin, pahin onneks ohi täällä keskisuomessa, johtuu ehkä hirvikannan hiipumisesta (petojen suihin) :banghead: