No siis Tinderhän olisi mitä mainioin paikka casual sexin etsimiselle jos olisi semmoinen naama että sillä irtoaa :lol:
Printable View
No siis Tinderhän olisi mitä mainioin paikka casual sexin etsimiselle jos olisi semmoinen naama että sillä irtoaa :lol:
Näh, onpas täällä nyt poijjaat mielet maassa kun muka naamoissa vikaa. Ryhristäytykää. :laugh:
^pyh, ei mun naamassa ainekaan oo mitään vikaa ^^
ヽ༼ ಠ益ಠ ༽ノ täällähän on mennyt taas pitkään oikein kivasti. MAAAD PROPS!
Onpa mukavaa kun kerrankin ihan työikäiset ihmiset voittivat.
Vituttaa nuo sata vuotiaat käävät, jotka ei rahan päälle mitään ymmärrä tai sitten nää helluntailaiset, jotka lähettää koko potin Afrikkaan, jotta saadaan lisää AK-47 heimo sotiin.
Sitten on nää nuijat, jotka ei tajua ees töitä lopettaa.
Penniäkään ei kukaan sinne monttuun saa mukaan perkele.
Tuli just WinCapitasta ohjelmaa.
Hei, mulla on hyvä bisnesidea, jossa on varmat voitot pikkujeneillä, kukas lähtee messiin? Aletaan ostamaan roskamaiden valuuttaa isolla kädellä ja kun se nousee 5 centtiä, myydään miljoonia kerralla pois ja netotaan vitusti rahaa. Kaikki mukaan! :evil:
Itse asiassa tuo ei ole niin tyhmää, kuin luulet.
Todennäköisesti vahvat länsivaluutat tippuvat pian ja ns."roskavaluutta" nousee, jos meno jatkuu tälläisenä.
Mä haluun tommossen :) https://www.etsy.com/listing/1723480...river-vape-mod
Mikä ihmeen tinderi? Mit vit, häh, täh?
ai ei rumat saa pimperoa? Ei pidä paikkaansa! Minäkin sain -80luvulla! Melkein!
Pappa menee nyt pissalle ja takas nukkumaan vaan, Tinder on meille nuorille epätoivoisille.
Minäkin saan pillua melkein joka päivä. Melkein maanantaina, melkein tiistaina, melkein keskiviikkona...
Ai semmonen, noh. En ole nuori, enkä epätoivoinen. Enkä edes mene nukkumaan:laugh: Nythän tässä vasta rupesin ryyppäämään, tai no mitä kaljasta saa irti? Hemmetti, olin ihan tiistaissa!
Täällä ollaan pääsiäistunnelmissa, Maraboun påskäggia eli möhnämunaa justiinsa tässä lusikoin. :drool:
http://idakck.files.wordpress.com/20...pg?w=600&h=450
Kandee ostaa, möhnämunat on ollu hitti hevostalli.netissä jo vuodesta 2009! PÅSKÄGG! :love:
Edit. Niin, eli jostain syystä pääsiäiseen liittyy toi paskateema kuten muutama sivu takaperin oli puhetta. :lol:
Näyttää ihan sissivahalta:laugh:
Sinä sen tiedät:lol:
Tekopyhä:laugh:
Mulla olis vielä yks möhnämuna mutta teidän sissijuustojuttujen takia taidanki syödä sen myöhemmin, kiitti vaa :eek:
Tekeeköhän tollasilla Kanger eVod klooni akuilla mitään? Mitä mm fasttech myy. Tai lähinnä mietin että onko nuita turvallista käyttää vai meneekö se niin että halvat kiinan akut -> automaattisesti räjähtää silmille :D ? Toki varmaan kaikki akuthan tulee Kiinasta mutta onko nuissa mitään merkittävää eroa aitoihin?
Kaverille pitäis samalla joku setti tilata, ja olis niin halpa. 2x akut ja clearot kympin pintaan..
Juu, muru suosittelen. Asioista pitää nauttia! En kyllä ymmärrä, miten möhnämuna liittyy asiaan?
En ole kyllä katsellut sillä silmällä:thinking:Mutta kuulostaa kyllä oikein hienolta! Itseasiassa edessäni on kaksi maailman ihaninta asiaa, minulle ihan liikaa, joten pistin toisen jakoon:laugh:
Virosta kotiuduttu. On toi akan veikon ford s-max vaan iso kulkuneuvo(huom. Ei auto) 4henk. Matkatavaroineen ja puolellatoista tonntua nesteitä meni että heilahti. Niin ja oli kyydissä vielä muutama pussillinen kamaa mitä ikeasta ostelkiin menomatkalla. Tiistai kännit kiittää ja kuittaa.
E. Ja tänäänhän on tosiaan periaatteessa viel maanantai. :facepalm:
Taas realiteetti herätys, helvetti menen vasta huomenna töihin. Kaljan kittaaminen kyllä loppuu tähän, miten helvetissä tätä jotkut pystyy vetämään päivästä toiseen!? Ja muka tulee känniin, vittu mä olen vetänyt toista lavaa tätä kuraa ja en varmasti putoa, jos en juokse seinään otsa edellä! Hyvä fiilinki on kyllä, ei siinä mitään
No eiköhän sitä kannattas juua jotain vähän tiukempaa tavaraa kuin keskiketterää jos meinaat vaan iteltäs tajun saada veks. Nuo kaljottelut on aika väsynyttä puuhaa muutenkin, enempi hyvät oluet seurajuomaksi ja kaljat sitten deekuiluun. Tiukkaa viinaa vaan niin kyllä se isompikin mies siitä kaatuu, jos ei niin pari silmätippaa mukaan :D
Kaljakännithän on parasta. Keissiä toisaalta imee ainakin sen kuusi tuntia eli parempi kai olla jotain mielekästä tekemistä samalla.
Kesäpäivä Tuomionjärvellä ja lava ei tunnu missään, korkeintaan se lisääntynyt kuseskelutarve ja mielihalu roikkua vesipallomaalissa, illalla sikspäkki vie tajun, ota noista nyt selvää, promillet ekassa tapauksessa taatusti kovemmat.
Kai se on se kehon vireystila.
Ei sitä hankita pelkästään pärställä :) Itselleni ropisi aikoinaan saalista, vaikka pärstä ei lähempää tarkastelua kestä ja kehoa on rakennettu lähinnä keskivartalon kohdalta. Ne on ne myyntipuheet, jotka toimii edes sen aikaa, että palkinto on saatu tehdystä työstä :laugh:
Myyntipuheet! :laugh: :lol:
Saksan ekskursioreissu takana. Oli kyllä paikkapaikoin melko rankkaa, pistää tuo oluen halpa hinta suomen pojan melko sekaisin. Tuli juotua joka ikisenä päivänä sunnuntaista lauantaihin. Kahdeksassa eri yrityksessä tuli vierailtua, mm. Monacoakin isommalla Mercedes Benzin tehtaalla, joka työllistää vajaat 20000 henkilöä. Oli siinä vähän ihmeissään ku näki ne kaikki robotit, mitkä ruuvasivat, hitsasivat, liimasivat ja kuljettelivat niitä auton rungon osia edestakaisin kauhealla säpinällä. Kyllä siinä suomalaisella insinöörinalulla iski pieni kateus puseroon noita teollisuusfirmoja kierrellessä, ku tietää mitkä ne nykyiset työmarkkinahommat täällä on.
Jännä etten viikon mittaisella reissulla törmännyt yhteenkään höyryttelijään, vaikka Saksassa niitä pitäisi olla aika runsaasti. Porukka vaan katseli ihmeissään ku vetelin modista höyryjä.