-
Näyttää siltä että tulee kipeeksi ekaa kertaa höyryttelyn aloittamisen jälkeen ja kurkussa natolankaa vissiinki pari kerää > jugo diablo + ikivanhaa psv menthoolia 50/50 suhteella diablo oneen. On kyllä vitun pahaa, mutta pystyy höyryämään tämän avulla :thumbup:
-
Somppu hybridis mountain dew diy, misterissä gummi bearii ( sitä parfyymi höystettyy yäk)
-
Ensimmäiset lumen auraukset suoritettu, siispä SnowMannia höyryyttelen joutessani taas hiukkasen :esmoke:
-
Ihan liian pitkästä aikaa Jugo Diabloa :love:
-
VR:n All in -tupakkamaku menee tällähetkellä. Tää on aika hyvää, mä alan tykästyä VR:n nesteisiin enemmän ja enemmän. Kentucky Applewood oli kans aika ässä.
-
mustaa kahia kupissa ja novumissa atmos labin cinnamon cookies nam
-
Piippa + spede v2 + microcoil pumpulilla + atmos labin cinnamon cookies + mustaa vahvaa kaffia = :love:
-
Hanuksesta pink spotin french vanillaa
-
Vika tankillinen bobaa menossa diablossa, toivottavasti kusti polkee äkkiä lisää tätä namia sekä gorilla mehua. Siihen asti mennään psv swaggerilla, toro cigarillosilla ja halon tribecalla.
-
Jokerin Strawberrya agenttihöyryinä.
-
Dodiiin tossa viikonlopun aikana tuli taas testattua, että olisko Jugo Diablo jo valmista kauraa ja olihan se. On se kyllä aikasta hyvvee.. Joten Diablo Hybridissä Jugo Diabloa. Piippusoosseja finvapelta odotellessa...
-
Piippusoosseja tässä itsekin odottelen, menee kyllä loppuviikkoon kun tulevat.
Jugo Diabloa vedetty pari viikkoa putkeen, eilen latasin Diablon tankkiin Extreme Onea hyvää tavaraa tämäkin on.
-
Olen luonut hirviön :evil: Jugo Bears/Jalippo Diablo :D Olin vaihtaas dripperin coilia niin tuli tällainen outo idea. Jollain hämmentävällä tavalla toimivaa...
-
Puolet jugo Extremeä ja puolet 6% atmos labin green Applea ja maistuu ihan samalle, kuin ottaisi ässä mix-pussista kourallisen suuhun :D
-
Juu jugolla saa aika villejä sekotuksia aikaseks ja hämmentävästi kaikki vielä maistuu.
Tällä hetkellä menossa taas copsan Black Arctic. On se vaan raikasta.
-
FSUSA GB pitkästä aikaa, uppoo huonommin kuin muistelin. :/
-
Pikku-Atomoon tuunasin magneettien tilalle näpsäkän jousen, tuli aivan jäätävän hyvä nappi tästä. Laite onkin viihtynyt illan mittaan kädessä, nokalla Pulse G ja tankissa Corzettan Granatea. Uuden microcoil/cotton-setupin tein myös Castleen; 0.5 ohmia ja ilmareiät säädetty 2 x 2,5mm. Muhkeat Jugo Diablo-kumpupilvet täyttää huoneen hetkessä. :D
-
Itse väkästettyä mentholia :thumbup:
"1g kiteitä 10ml Pg:tä kohti" Laitoin koko 3g pussin niin alko olla suhteellisen raikasta :D
2 tippaa per 1ml 12mg pohjaa niin avot.
-
Sulaakohan nuo kiteet miten vg pohjaan?
-
H-Attyssa Wingnutsin RY4-A. Ei oikeestaan hullumpaa.