Onko Cheek joku esishan mainoskasvo kun videolla sishaa vetää ja mainitsee sen biisissä :what:
Printable View
Onko Cheek joku esishan mainoskasvo kun videolla sishaa vetää ja mainitsee sen biisissä :what:
Kai se jonkun lantin on siitä saanu. Perkeleen Vapelux bannas mut niiden FB-sivulta ku menin vähä kertomaan totuuksia niiden hintapolitiikasta..
Jos se on esinahan puolustaja?
Miks kaikki on tänään nii vihasia?
Vähemmästäki tulee vihaseks :D
Mull ei seiso kun kaks kertaa vuues puol vuot kerakseen :cool:
Nimen omaan:lol:
Miks kaikki kiukuttelee mulle nykyään? Jos joku ärsyttää niin saa sanoa, perseestä tuallaanen ylimääräänen huutelu. :D Mutta jossei kerran uskalla niin.. :thumbsup:
Enkä minä :)
Taitaa olla ärräviinaa vähän liian monella tänään... Tai sit vaan vituttaa töihin paluu lomien jälkeen.
En mä usko Barole että kukaan nimenomaan sulle kiukuttelee, täällä nyt vaan tuntuu olevan muuten vaan pahaa verta. :thinking:
Kyllä mullekin kiukuteltiin. Tosin olen täydellisenä pakkauksena tottunut saamaan osani vihasta sekä kateudesta.
Ollu melkein koko päivän sellanen mystinen meininki vasemmassa korvassa. Ihan kuin olis vettä tai painetta ja välillä muljahtelee vekkulisti. Sinnekö se höyry nyt sitten kasaantui eikä vesikeuhkoksi kuten luultiin?
Jos se on sellanen korvasieni? :o
Uusi käyttäjätaso "höyrykorva" :thumbup: Raja 1300 viestiä :laugh:
1300=höyrykorvat, 650=höyrykorva. :crazy:
Sulla on kohta höyrykorva:thumbup: