Mukamas normien vastaista alastomuutta kuvassa, eikä siinä ollu kuin yks persläpi :D
Printable View
HAHA
Poplee vai beiliisii
Påski aikaan pitää juoda jeesuksen muuntamaa vettä.
jeesuksen muuttama vesi maistuu kustakin pahemmalta :crying:
En oo kusta maistanna koskaan :blink:
Minä oon ku oon seissy pienenä suu auki lehmän takana ku se kusee betonille 1000 barin paineella ja sitä roiskuu lattiasta ku jostain sprinkleristä 10metrin säteelle
Mut se on aikuisuuden merkki kun alkaa nauttia jeesuksen kusesta, mä oottelen vielä sitä
MUT MÄÄ EN JUO EES KAHVIA
Mulle tulee Husqvarnasta mieleen ompelukone eikä mikää raivaussaha tai mopo :lol:
Itse asiassa korjaan sen verran sanomisiani että hyvä valkoviini toimii juustolautasen kanssa, se on totta että viini saa juuston laulamaan, mut "juon" sitä juustojenki kans lähinnä huulta kostuttamalla :D
Suomalaisilla on joku ihme pinttymä että juuston kans juodaan punaviiniä hahahaha vaik valkkari sopii paremmin juustoista suurimman osan kans
Meidän rouva osti uuden ompelukoneen, on muuten Husse :lol:
Tietteks mitä, mä oon vähän tuiterissa nyt :crying:
Vähän semmoista päättelin viestien perusteella.
Tää lähtee käyttään hauvelin kuslenkillä pihalla ja sen jälkeen pää tyynyyn. Just sain tilauksen britteihin tehtyä. Parit kengät, 2-3 pakettia sukkia, lakki ja t-paita. 55e posteineen. Syksynä nakkasin 3 paria kenkiä roskiin, ku tulee ulkoiltua/käveltyä niin paljon koiran kanssa, että ei tahdo kengissä pohjat kestää.
Nooh. Sanotaanko, et muutaman epämääräisen viestin olit kirjoittanut putkeen tämänki topicin alle. "Haha, Popsii vai beilisiiii, kahvii en juo ollenkaa" yms. Ja mitä näitä topiceita viime viikonloppuisin seurannut niin neiti/rouva taitaa tuiteroitua aika herkästi vaikkei määriä olekaan tullut ilmi. :rolleyes:
Eipä oo ollut varaa laittaa kenkiin moisia summia aikoihin. Ja silloin viimeksi kun tommoisen summan laitoin kenkiin niin taisi olla enemmänkin merkkiin kuin kestävyyteen. Toki noi useamman/3-4v kesti, toki silloin ei tullut käveltyä lähemmäs 10km/pvä.
Nyt viime vuosina kalleimmat kengät ovat olleet icebugit. Kevät alennuksesta, toki hintaa silti 80e, mutta muistan kun ensimmäisen talven koiran kanssa luistelin kaduilla ja useamman kerran olin melkein kadun pinnassa niin ovat kyllä olleet hintansa arvoiset. Nyt kyllä useita nastoja jo lähtenyt kävelemään, mutta jospa vielä ensi talven kestäisivät.