Tepalle ja tyttärelle onnittelut täältäkin! :thumbsup: Pitkää ja tervettä ikää!
Printable View
Tepalle ja tyttärelle onnittelut täältäkin! :thumbsup: Pitkää ja tervettä ikää!
Ihan uteliaisuudesta: Mikä taho/pykälä kieltää mainitsemasta tällä foorumilla Tampereen höyrymiitin pitopaikan nimen?
Mä olen ymmärtänyt, että foorumi pyörii jossain ulkomailla olevalla serverillä, eli Suomen pykälät ei silloin koskisi foorumia... Vai? :confused:
VV eli Vitun Valvira luultavasti :thinking: Jälkimmäinen on kyl hyvä kysymys :blink:
Täähän meni hyvin.
Lääkäri raahattiin koneesta: Unitedin arvosta suli lähes miljardi
Eilen vaihdettu kesärenkaat kotteroon, ja nyt sataa räntää. :sneaky:
No onneksi ei tartte aikaisin aamulla lähteä liikenteeseen, eiköhän noi äkkiä sula pois.
Hemmetin hätähousu. Täällä ei vielä toivon mukaan vaihdella renkaita.
Toisessa on kitkat ja toisessa nastat, ja ei ole kiire vaihdella. Työautoissakin on vielä kaikissa talvirenkaat. Lunta tuli eilen lisää ja huomisesta alkaen on luvannu pakkasta useaks päiväks eteenpäin. Eikä nuo edellisetkään lumet oo vielä sulanu, lähellekään...
Mikä toi hybridin automaatissa oleva B vaihde on?
Bower?
^Piti ihan googlata ku rupes kiinnostamaan: Moottorijarrutus.
Jeps, googletin äsken kanssa. Ehkä jossain vuoristoissa alamäissä hyvä vaihde.
En sitten tarvitse sitä käyttää. :D
Osu silmään vain kun sijaisautona hybridi. En ole koskaan sellaisella ajanutkaan.
Mun kokemukset hybridistä jää siihen kun melkein kymmenen vuotta sitten istuin taksi-priuksen kyydissä, kuski haukkui auton maanrakoon ku kulutuskin oli kovempi mitä vastaavan kokoisessa dieselissä ja ei kai se muutenkaan vakuuttanut taksi-käytössä. En sitten tiiä miten nykyiset hybridit pelaa ja mitä ne kuluttaa...
.
Kesärenkaat vaihdatettu auton alle. Pari uutta kumia piti ostaa takapäähän. Nyt vain odottelen lumisateita.... Eikös niin käy, kun on suvikumit alle saanut:thinking:
Itekki monesti vaihtanut näihin aikoihin, mutta nyt ei edes pelkoa, että vaihtaisin vielä. Yön ja aamun aikana tuli hieman lunta ja muutenki yöpakkasia vielä. Odottelen enemmin, että joku alkaisi putsailemaan noita pyöräteitä tuosta kaikesta kivestä/hiekasta, että olisi hieman mukavampi niitä kulkea. Ja ei kulkeutuisi koiran turkissa aina kilon verran paskaa sisälle ulkoilun jäljiltä.
Aika jännä, että nämä kiinakaupat vain lisääntyvät tuolt kauppa -osiossa. Ovatkohan tietoisia meidän kohta alkavasta kieltolaista? Tuskimpa..
Joo varmasti toimittavat ja aina joku koittaa tilata. En nyt muista mikä kauppa oli (fasttech/gearbest mahd.), mutta muistan nähneeni jossain kysymystä: "voisitteko nimetä sähkötupakka tuotteen esim. cd-soittimeksi yms". Vissiin jossain maassa jo kieltolaki päällä tai ei muuten vaan saa tilata. Totesivat kyllä, ettei nimikkeitä vaihdeta.
Hauska sinällään, että hinnat on aina alakanttiin, mutteivat nimikkeitä muuttaisi.
Tapahtuipa eilen kyläkaupan kassajonossa:
Mun jälkeen selkeästi yli 30-kymppinen nainen lappasi ostoksiaan liukuhihnalle, ja pyysi vielä lisäksi 2 askia sinistä lämäriä. Kassalla ollut henkilö pyysi henkkareita näytille, koska ilmeisesti kassan mielestä ostaja näytti alle 30-vuotiaalle? Eipä ollut naisella henkkareita mukana, eikä kovaan ääneen mainittu "vittu haloo, mä olen 38-v." vakuuttanut kaupan kassaa. Naikkonen maksoi muut ostoksensa, ja tuli hetken päästä takaisin autossa olleiden henkkareiden kanssa, ja osti tupakkinsa. Hieman oli kaupan kassa nolon näköinen, kun oikea ikä paljastui... :rolleyes:
Näin vain Suomessa... :thinking: