Eikös sillä karhuryhmällä ole käytössä Paseja, niillä varmaan suunnittelevat tarvittaessa pysäyttämään esim. kuorma-auton. Tosin toi Tukholman tapauskin kävi niin äkkiä, ettei siihen ehdi millään poliisit reagoimaan.
Printable View
https://i.imgur.com/LuVt60b.jpg
Lähetin tuitulle kuvan muttei se vastannu :(
Mä oonki ihmetelly miks sä lähettelet mulle säännöllisesti kuvia finneistä mut onko se sittenkin... :eek:
Tottahan toki. Tarinoita on monia ja minun vain yksi niistä. Eräs nais tuttuni haaveilee kirkkohäistä. Lapsia pari eri miehen kanssa ja jokunen suhde päälle,mutta kirkkoon asti ei ole vielä päässyt. Nyt on jo liki kun on kihloissa. Kirkkohäitä siis meinaan. Luullakseni maistraatti ei ole tavoitteena.
Onhan suomen poliisilla valmius tutkia rikoksiakin, kaikkia ei siltikään pystytä selvittämään. Tullillakin valmius löytää ja pysäyttää huumeet, silti niitä maahan tulee. Palolaitoksilla on valmius vaikka mihin, muttei ne silti kaikkeen pysty...lista on loputon. Ainut taho kellä on valmius imo lähes kaikkeen, eikä pysty juuri mihinkään, on Suomen "päättäjät" muut sentään yrittää, nämä paskanjauhajat ei viitsi edes sitä!
e. Ja mä todella toivon että puolustusvoimat on edes jonkinnäköinen poikkeus tuossa loputtomassa listassa.
Jep, puolustusvoimilla on jonkunlainen valmius/ mahdollisuus puolustautua perinteisessä sodankäynnissä. Nyt kumminkin on euroopassa nykyaikaisen sodankäynnin melskeet päällä. Kovin on huonot puolustautumismahdollisuudet suomen puolustusvoimilla käynnissä olevia hyökkäyksiä vastaan
On pvlläkin kybertorjuntaa ja suunnitelmat tunnuksettomia joukkoja vastaan. Jossain oli myös juttua, siitä että Suomi pystyy melko hyvin plokkaamaan Venäjän yritykset vaikuttaa Suomen vakauteen. Tämän kyllä uskonkin jollain tasolla, kokemusta Suomelta kumminkin löytyy ryssän vaikuttamisyrityksistä aika paljon.
Niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin jokainen "lisäkyky" viranomaisilla on myös askel kohti valvontayhteiskuntaa.
Se että terrori-iskuja sillointällöin sattuu on vapauden hinta.
Ääripäässä on sitten 24/7 valtion harjoittama terrori. Sitäkin on kokeiltu. Eikä toiminut.
Olisihan se kiva että yleinen turvallisuus olisi parempi, mutta mieluummin jätän kortit/puhelimet pois ja työnnän puolet käteisestä uikkarien kolikkotaskuun housujen sisään kuten eilisellä baarikiertueella kuin haluan poliiseja/kameroita joka paikkaan.
Iltaa kaikille. Jos tänään jois taas pitkästä aikaa vähän reilummin
Braastadi tyhjäksi. :cheers:
Liite 30601
Mä tyhjennän Pepsi pulloo saunan päälle :thumbup:
Pitää kokeilla välillä jotain uutta :whistle:
Sen kun tietäs, mua alko itse asiassa kiinnostaa mitä tapahtuu jos kaataa kiukaalle Pepsiä... :lol: Muttei ehkä uskalla kokeilla jos Alajoen Hintilläki sytty VG tuleen :eek:
Et kai vaan kuulu käkä-kola klaaniin :sneaky:
Tuliskohan satasen niksalla kunnon throat hit jos sellaista nakkas kiukaalle. :thinking: Ainakin kalliit löylyt tulis. Heh.
Sauna lämpiämäs mut en taida testata.
Saunanjälkeiset rutiinit. Palluvaha käy myös naamaan loistavasti, varsinkin tällaiselle pallinaamalle😁https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...31d260a928.jpg
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla