http://img.tapatalk.com/d/14/04/07/dynenyhy.jpg
Jos tämä olisi horror-leffasta, niin oltaisiin noin puolen minuutin päässä splatteria.
Printable View
http://img.tapatalk.com/d/14/04/07/dynenyhy.jpg
Jos tämä olisi horror-leffasta, niin oltaisiin noin puolen minuutin päässä splatteria.
The Blair Troll Project. (C)
Nojoo, miksikäs ei.
Käyskentely metsässä on kyllä aikas terapeuttista, suosittelen!
Armaan koiravanhuksen kanssa päivittäin, mieluusti niin myöhään ettei muita tuu vastaan. Täysikuulla ja paukkupakkasilla aika aavemainen kokemus.
Onkos kellään kokemusta miten käy tullauksen kans, jos tilaa Kiinasta rojua vähän alle sadalla eurolla ja DHL toimitustapana. Meinaan että kun olen jostaki lukenu että tämä DHL tullaa paketin automaattisesti, lähettää laskun ja perii tästä tullauksesta sitten ylimäärästä?
....
Kyllä se jää "tulliin" ja sun pitää toimittaa DHL:le kauppalasku tai muu lappu mistä käy tavaran sisältö ja arvo ilmi. Sitten ne lähettää sulle huolintaennakkolaskun ja sen maksettuasi tavara vapautuu tullista ja lähtee sinua kohti. Vaihtoehtona numero kaksi voit ilmoittaa että tullaat lähetyksen ja DHL toimittaa paketin pyytämääsi tulliin. Itse kyllä käyttäisin sitä DHL huolintapalvelua, se on ainakin itsellä toiminu melkoisen hyvin ja on myös nopeampi.
Miss biggy on kyllä väärissä naimisissa! Mulla olis just kainolopaikka, tuommosella ladylle;)
Minä näistä tiedä? Se oli kannanotto! Pus;) Anyway:)
Kiitos. Juu, eli varmaan riittää se että laittaa niille sitten jonkun tilausvahvistuksen/tuote erottelun missä näkyy tuotteiden hinnat niin sähköpostiin?
Arvelinkin että varmasti menee tullin kautta. Kuinkas paljon ne suurinpiirtein kynii ylimäärästä tuosta palvelusta, vai sisältyykö se toimituksen hintaan? Koitin kattoa DHL sivuilta mutta ei pistäny silmiin mitään missä olis tuosta mainittu.
Kyllä se tilausvahvistuskin käy. Ei jaksa kyllä muistaa mitä se tullitariffointi maksoi mutta ei se mikään kovin iso summa ole. Muistelisin että jotain kympin luokkaa. Sen lisäksi ne on jostain kumman syystä periny sen maksun vaan noin joka neljäs kerta suurinpiirtein ja muilla kerroilla ovat tullanneet ilman eestä :D Saattoi siinä olla joku että alle viiden nimikkeen tullaukset on ilmasia tms...
Hehee, sieltä se mustis änkeää esiin:laugh: Ehkä me naureskellaan jossain muualla jatkossa?
Joo ei sitä kannata pelätä, sen summan kyllä näkee siitä huolintaennakkolaskusta. Itse kyllä maksaisin melkein vaikka sen 30€ että ei tarviis missään tullissa käydä, vaikka yleensä saakin aika kivuttomasti tullattua tavarat itsekkin nii on pari sellaista kokemusta että kun se tullaaminen on hankalaa, nii sitten se on kans hankalaa. :D
Sangen söpöä, ehkä hivenen ällöromanttista.
Oletko nyt varma, että hän vain ei ollut TODELLA kännissä?
E-savukkeen oma Tinder.
Mee pois jos häirihee. :laugh:
No älä sitten. :D
"57,3 miljoonan superpotti meni meidän hitsaajillemme ? osa ei tullut töihin" - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
Onkoha Paralla jo puolella miljoonalla Modeja tulossa...
Puolituttuja osa tosta porukasta, vilpittömät onnittelut ja iso käsi kaikille :)
Suuret onnittelut omastakin puolesta. Toivottavasti ei nouse päähän. Aikanaan kaverin perhe voitti lotosta melkosen summan rahaa, ja muu perhe pysyi normaalina mutta tällä kyseisellä kaverilla nousi kyllä raha päähän. Siinä meni sitten sen kaverit mukaanlukien minä, ja sai tilalle niinsanottuja Lokkeja jotka hakivat hyötyä hepun rahoista. Minä sanon tähän että ihan oikein, sai ansionsa mukaan kun alkoi käyttäytymään epäasiallisesti "normaaleja" ihmisiä kohtaan. :)
Muistahan soitella kaikille vanhoille tutuille yhtä äkkiä moneen vuoteen ja kysellä kuulumisia :D "Hei mitäs sulle kuuluu? Eipä olla nähtykkään tässä öh.. Kymmeneen? vuoteen.. Tässä ollaan vaimon kanssa puhuttu melkein joka päivä että tulehan meille saunomaan heti ku kerkeät" :lol:
Kevät, ällöttävää. Hyrrr. Hyi. Eikä eniten koiranpaska.
Mäki asensin Tinderin mutta kun huomasin että se vaatii Facebookin niin poistin koko paskan. Eihän mulla mitään vitun Facebookia ole.
No ihan ensinnäkin selvisi että meikän naamalla ei kyllä pillua sieltä saada (joka ei kyllä ollut yllätys), mutta sit se meni ihan pelleilyksi kun pari "matchia" tuli. Pe-yönä oli joku mätsi tullut ja sit se seuraavana aamuna vinku miksen ollut kirjoittanut sille mitään, vastasin jotain "no mä kuule istun tässä just paskalla krapulassa ja äherrän ripulipapanaa, joten on ollut parempaakin tekemistä".
Ihan rehellisesti, vaikka tuon Tinderin kautta lentäs vittu siivillä sikari suussa mua panemaan niin en päästäs sisälle, en mä rehellisesti seuraa sieltä hakenut. Mutta näemmä ei tartte tulevaisuudessakaan hakea tällä pärstäkertoimella :laugh:
Turhia jotkut Tinderit, mitä sitä hakemalla hakemaan riesaa elämäänsä. Sitä saa ongelmia ilmankin.