Telomeerien rapistuminen saa vanhenemaan hapesta riippumatta. ;)
Printable View
Hirvee homma tässä reissuun lähössä. Akut ladattava, nestettä tehtävä, entäs jo setuppi kusee kesken matkan, pumpulia oltava...
Joskus tuli katottua jotain vissiin ruotsalaista dokumenttiä ihmisistä, jotka yrittivät keinoja kaihtamatta välttää vanhenemista. Eräs veitikka piti itteään kokoajan pienessä nälässä, ettei solut pääse vanhenemaan ja meditoi tuntitolkulla päivässä. Kannattanee lopettaa syöminen ja istua paikallaan puolet elämästä. Itellä toi jälkimmäinen jo hoidettu, mutta syöminen on liian kivaa. :esmoke:
Mä oon kuullut että ihminen (ilmeisesti iho?) vanhenisi vain 15% jos vietettäisiin elämämme pimeässä laatikossa. Nyt linnoittaudutaan kaikki betonikuutioihin!
2000. (spämmi)viesti, HEP!
Hölmöhkö kysymys, mutta onko se niin ettei toi oma avatar näy itselleen tossa sivussa?? tai mulla ei ainakaan näy, ei silti että niin kovaa itteäni tykkäisin kattella vaan tuli mieleen moinen tossa kerran.... ja kyllä, käytin hakua mutta en jaksa kaikkia topicceja käydä läpi mitä tulokseksi antoi :lol:
Ei sulla ole avataria :D
edit niin ja näkyy oma avatar
TV2 Nyt! :yeah:
Julmahuvi :punk: Just tänään kattelin dvd:tä ja mietin et tarttis taas katsoa :)
Mut piti sihan sitä niin niin toimittaa. Et jos mulle joku olis sanonut 5v sitten, että istun perjantaina klo 2355 vääntämässä strupöitä homokivaan ja kokkaamassa ryynästä SELVINPÄIN, niin olisin varmaan joutunut kysymään että "Kauas mä olen ryypännyt ja oletkos sä nyt niitä viinapiruja...?"
Hemmetti ku missasin tuon julmahuvin. Juuri katselin tuota DVD:tä hyllyssä toissapäivänä ja mietin, että pitää taas kahlata läpi kun vaimoke on poissa. Hän ei jostain sairaasta syystä pidä yhdestä televisiohistorian parhaista komediasarjoista :O
Itsekin tuossa väänsin strupöitä herraa varten joten melkein samassa veneessä ollaan. Jos joku olisi 5 vuotta sitten sanonut, että vietän perjantai illan selvinpäin hengittäen höyryä, olisin nauranut perseeni ulos.
Mua ei kiinnosta julmahuvi, mutta en kyllä ryyppääkään, ihan vaan höyryhengittelen. \o/