Mulla toimii toi setuppi 3,2 voltilla :D
Mut jummijammi ku heittää P+:aan täyden akun ja antaa palaa ;) Tekeekö toi nyt joku 22w :P
Printable View
Koskahan pärähtää Penelope-klooni markkinoille?
Ody on ihan kiva, mutta hoikemmalla putkella tatti.
Tänään tuli saksasta tilaamani Nautilus Full-mode ja medium keskiputki.
Alkuperäinen keskiputki melko rouhean tuntuinen viimeistely tuossa huulille laitettavassa osassa, muuten tuntuu kierteet todella upelta ja tuntuvat yhtä hienoilta kuin provan akkutuubissa.
Hätäseen väsäsin 3-3,5mm silicasta ~2 Ohmin setupin duunipöydällä ja laitoin nippuun, full modessa.
Nestettä vetää melkoisen hulppeasti ja EAmodin nokassa näyttää upealta, tosin melkoisen painava.. mutta tätä höyryn määrää en edes yritä kuvailla, aivan upea.
Ennestään on Penelope Provarin nokassa, mut jostain syystä Nautiluksesta tuntuis irtoavan paremmat höyryt ja paremmalla maulla.
Itselle myös tulossa kirkas tankki, ärsyttävää ku ei nyt näe nestetasoa, tottunut Arcticilla että näkee kokoajan paljon on nestettä.
Ajattelin tilata vapor-freakiltä tuon normi kokoisen nautiluksen ja kysäisen että onko tämä normaali metalli tankin kanssa saman kokoinen https://www.vapor-freak.de/zubehoer/...-Housing-Small ja jos ei niin paljonkos tämän kanssa on neste tilavuus?
Eikös se metalli tankki vastaa small clear tuubia? Noi mediumit on sitten välillä 25mm-30mm?
Itelle tuli just postissa Medium clear set, mutta Nautilusta ei vielä ole. Oddyyn verrattuna tuo on ainakin jonkin verran isompi, en tiedä sitten kuinka tarkka tuo Oddyn pituus on.
e. Kokonaismitta 30mm tuossa Mediumissa kierteineen.
nautiluksen vakio putki on 23mm kierteineen... et emmää tiiä muuta ku et tolla pikku putkella tohon menee nestettä n:2ml
noi smallit on 23mm kans
drippailu miehelle just hyvä :D
Nautilus tilattu.
Oddyntekele sai kyydit pusikkoon toivottavasti meni senverta tiheeseen puskaan ettei ikinä vastaan tule.
Foorumilta tämä yksilö, kun ei sopinut Oddyyn.
Nautilus kusasi allensa kun oli tovin vähän viileämmässä ilmassa.. outoa.
Jotain pientä säätöä tähän joutunee tekemään, vielä tosin en tiedä mitä.. mut ainakin lukitusprikka jää vähän auki, jos vetäsen hopealangan kierteiden suuntaisesti maadotukseksi.
Penelopessa en ole huomannut samaa.
Tänään tupsahti Nautilus, eiku setuppi sisään, .22 kanthalilla tuli 1,7ohm, passaa alkuunsa.
Rampagen iso cleari setti kiinni ja keskiyön omput sisään.
Täysi akku(18350) EA-modiin ja nappi pohjaan, aaahhhh...
kyllä maittaa hyvälle, näin hyvää tämä neste ei ikänä bogessa ollut.
Koko pysyy pienellä akulla suht sopivana mutta ei taas iso tankki oikeen pääse oikeuksiinsa.
On kyllä myöskin huomattavasti laadukkaampi kuin oddy, sekin toimii mutta tämä aikasta paljon
paremmin.
Toivottavasti ne kimppa tilauksen oddyt olisivat edes puolivälistä.
E: typo 18359, just :laugh:
jos joku meinaa tilailla tuota nautilusta tai muuta niin ilmotelkaa yv:llä niin tilataan puokkiin niin säästän posteissa hieman ^__^
köyhimys kurjimus kun olen
Eikös tuohon nautilukseen käy samat keramiikat kuin tuohon oddyyn jota saa esim puffilta korjatkaa jos väärässä.
Defuncta lupasi informoida maanantaina käyvätkö vai eivät. jos ei tänne herra itämaan tietäjä/shamaani kyseistä asiaa kerkeä kertomaan niin mie voin toimittaa tiedon etiä päin
Pystytkö tässä samalla vertaamaan onko urat identtiset? Tuntui olevan liki mahdottomuus tuo 3mm silican ujuttaminen Oddyn uriin.
Yhtä ahtaat on uratki molemmissa. Näyttäs olevan täysin identtisiä mulla ainakin nuo. 3mm silican saan molempiin tosiaa vaan kun kierittää silicaa tiukemmaks uriin laitettaessa ja "lukitsee" sen sinne sillä kiristysrenkaalla...Lainaus:
Alkuperäinen postaaja defuncta
Tämä selvä, kiitos.
minkäs laista kanthalia tuohon kestää 0.25mm hopealangan kans pyöritellä ettei mene vituiksi.. puffilla kun on näitä vaihtoehtoja nykyään aikas paljon
Olisko kenelläkään kokemusta tuosta Drippi Nautiluksesta?
https://www.vapor-freak.de/zubehoer/...-Dripping-Mode
Kuva vaikka EAmodissa tai Provarista tuon kanssa olis kiva?
Ei tuolla kanthalin paksuudella ole paljon merkitystä, kunsan tosiaan laittaa 'sopivan' määrän ja sen sitten oppii toiset nopeammin tai hitaammin.
Mulla käytössä 4 eri paksuutta ja tulee käytettyä sitä mitä käteen osuu ekana.. ja aina pukkaa 1.8-2.2 Ohmin setupin.
Mitään merkitystä tuolla ei minulle ole, kun käytössä provari ja eamod + kick. Hyvin höyryää aina. :esmoke: :esmoke:
Tekee setupin kanthalit tuplana niin nätisti saa ohmit tonne 0,8 seutuville;) Kickit jää jalkoihin tehojen kans:D Säädettävällä tietysti eri asia mut provari taitaa hyytyä 15 watissa:)
Tein eilettäin 0.8ohm tuplacoilin Oddyyn, mutta empä tästä sen kummosempia löylyjä saa. Tarttee kokeilla sitten Nautiluksella jahka se huomenna perille saakka ehtisi.
Mikäs putki sulla on???
Kyllä pitäs hoosiannaa huutaa pelkällä täydellä akkuputkella;)
Tuplacoili? Kuinkas semmone väsätään? Videoo tai en usko :PLainaus:
Alkuperäinen postaaja defuncta
Kaks pätkää kanthalia rinnakkain ja päihin hopealangat kiinni. ei tarvi punoo sen kummemmin;)
Juuri kuten jasso sanoi. Akkuputkesta mitattu 3.78V mutta tuntuu että tuo polttaa vain nesteen, kun ei tule tarpeeksi juissia vaikka nestesyöttö täysin auki.
:) Tästä voidaan olla montaa mieltä;) Samoin kuin siitä et tietyt nesteet ei kestä tehoja... Mites setuppi toimii isoilla wateilla jos se on pielessä? Kyllähän se maku + lämmin höyry on ainakin mulla pääosissa:DLainaus:
Alkuperäinen postaaja pki
Kickkiä oon käyttänyt tähän mennessä mut nyt tuplasin tehot ja maku loistava, höyrypilvi + lämpö omaa luokkaansa^-^
Mulla hieman samoja kokemuksia, toi 1,3ohmin setuppikin jo meinaa tehä hallaa kapteeni jaskan maulle, sitten jos avaa syöttöä enemmän
alkaa kurlaamaan.
nesteissäkin on tietysti eroja mille voi antaa enemmän virtasta ja mille ei.
En tosin ole kokeillut Nautiluksella toimisiko sillä paremmin.
Miten jos nestesyöttö ruuvataan reilusti auki isoilla 20w tehoilla, niin pitääkö se ruuvata kiiinni imujen jälkeen
jotta ei ala kurlaamaan?