No het ens yönä!
Nyt kaikki mukaan, on polliisilla sitten mukava herätys kun pihalla on festarit :lol:
Printable View
Vaikka mää oonkin täällä Paven trampoliinilla, niin voi tänne silti kirjottaa.
Pahoitin vähän mieleni kun täälä kukaan ei o mitään kirjottanu.
Tahtoisin Ekin paikalle. Voisinko saada?
Mites Mirulla muuten menee? Onks naulapyssyt naftaliinissa? Minihame henkarissa?
Vois mennä kattoon #e-kessulta onko Eki siellä
Olipas pitkä puhelu täs välis..joo Jamo, ihan jees menee :) sirkkelit, impulssinaulain ym.myyty pois kun en remppa hommia enää tee,mitä nyt sukulaisille jotain pientä mut niiltä työkaluja löytyy jos tarvis.Pääsykokeet on Haagassa ensi vkolla ja jännittää tosi paljon et katotaan kui kalkkunan käy :D
Tulee tupla, mut otan riskin..minihame käytössä 2 vkon päästä taas kun juhlitaan mun kaksosten 18 vuotis päiviä..ne on niin jännän äärellä ku pääsee tsiigailee misuja baariin :D
Vit...mitään irtoripsiä ei mulle tule..ne on niin tolkuttoman pitkät muutenkin kun osuu melkein kulmakarvoihin :) ja jos minusta tulee kosmetologi niin en niitä laittele.Keskityn muihin hommiin..onhan nui aika radikaaleja ehdotuksia Jamo, luulen jotta asiakkaat kaikkoisi noilla työvälineillä :D no okei, johonkin tosi vanhaan kurppaan ehkä joutuisi käyttämään ja kunnon kittiä vielä :D TULE SISÄÄN,USKOMATTOMANA ULOS...eiks ois aika kova? mulle tulee tosta jotain hyvin rivoa mieleen:D
Täällä rivoilut käynnissä :D
Hejsan Paavo
Käskit sitten meidät kaikki homot facesta tänne? Eiks face oo muotii enää?
Minä olen homo vain kännissä.
Onko sulla viinaa?
Onko sulla usein tapana juottaa meitä paavoja humalaan ja sitten käyttää hyväksi?
Pese mun selkä niin minä pesen sun?
Missä on Twisted, kuiponen, pottula ja muut? Kysympä vaan?
.
Jos ne on kaikki ryyppäämässä..vit..mulla on HIKI!! joutuu taas kohta riisumaan,ei ole kivaa vanheta kun alkaa vaihdevuodet..hikoillu koko viikon ja pojat valittaa kun kuljen melkiin alastomana himassa..lapsi parat :blushing:
29.10. tuli Pirtelö myyntiin eli johan tuo reilu puol vuotta on myynnissä ollut.
Pian on pojat sekaisin (forkallakin) kun Miru paljastelee [emoji33]
tyhmyyttäni kyselen,mitä on tuo pirtelö josta kaikki aina puhuu?
Onko sitä kuinka paljon myyty. Pirtelöä siis vai onko suuri salaisuus?
Patrikin pirtelö | VapeTalo.fi
Sitä on myyty sen verran että se on Vapetalon myydyin tuote, en tiedä saanko kertoa enempää :D
Ei kuule meitsin kropasta enää nuoret innostu :laugh: mut olen ihan tosissani,että tää ei ole enää kivaa...tekisi mieli mennä jääkylmään suihkuun,pitää jotenkin kestää tätä olotilaa :mad:
Pitänee tutustua tuohon pirtelöön..kiitos vinkistä!
Pakko kysyä Jamo onko Pavella pallikarvat keltaisia ?