-
Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Yeeep! Cardhu 12yo toimii liiankin hyvin näin arkena. Pakko toppuutella, ja olla aamulla kunnossa postinjakoon :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Yeeep! Cardhu 12yo toimii liiankin hyvin näin arkena. Pakko toppuutella, ja olla aamulla kunnossa postinjakoon :D
missäs on mun puffin paketti PERKELE. tänään sen piti jo tulla
-
^ Älä suotta hikeenny, tämä on Itellan uutta ja parannettua asiakaspalvelua: DeLaHoya vain testailee tämän illan, että kaikki tilaamasi vermeet ovat varmasti toimivia :D
-
Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Pienessä hönössä ollaan ralleissa Jämsässä...nyt vaan odotetaan et joku höyryttelijä osuu samalle aluelle...nyt sit kaikki höyryttelijät Autoasi-alueella juttelemaan mun kanssa!!!
-
Rommia ja höyryä! parhaassa mahdollisessa seurassa... siis yksinään !ja jos tässä rähinä/riitaa syntyy nii sit on miehessä itessää vika :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
parhaassa mahdollisessa seurassa... siis yksinään
+1 !!!!
-
Mikäs tässä on viskiä juoden ja höyrytellen :P vitti ku el toron puros ei tullu viikonlopuks =) ois ollu hyvä korvi röökille/sikarille viskin kanssa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Mikäs tässä on viskiä juoden ja höyrytellen :P vitti ku el toron puros ei tullu viikonlopuks =) ois ollu hyvä korvi röökille/sikarille viskin kanssa
+1! Samat meiningit.. Tosin Cigarillos Naturales ja Cardhu 12yo :P
-
Piknikristeilyn jäljiltä lähes uskomattoman selvänä. Mieli tekis maalikylille mutta antaapa olla.
Pakko oli maistaa fingerporillinen Ron Zapacaa, mutta ei enempää - jatketaan jalottomammilla aineilla. On muuten aivan älyttömän hyvää, pl. Jamesonmainen jälkimaku, mutta pitää antaa vielä mahdollisuus kunhan tästä selviän.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
+1! Samat meiningit.. Tosin Cigarillos Naturales ja Cardhu 12yo :P
Meikä juo blue labelii mutta höyryttelee paskaa u.s.a. mixii :D :D :D vittu :D
-
vähä tekis miel sytyttää corona sikari ton blue labelin kanssa :smoke:
Mutta ei kehtas rikkoo tätä savuttomuutta :P
-
Päivällä tehty klapihommia,nyt palkitsen itseni muutamalla kylmällä olvilla :) harmi ettei löydy nyt viskipulloista muuta kuin heikko tuoksu kun korkin avaa :(
-
Lipsahti hitusen kosteanpuoleiseksi, sisarusten voimin Härmän paikalliseen.
-
MINÄ vedin juur äskön ihan oikeat sauhut! Mua se ei paina tippaakaan... Tämä höyryttely ei ole mikään uskonto mulle. Oon ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen että höyryän, ja sillon joskus kun tekee mieli vetää sauhut niin vedän ne. Se ei ole keneltäkään pois, ja tuskin terveyttä hetkauttaa. Eri asia niille kellä ei ole selkärankaa jättää siihen yhteen tupakkaan/sikariin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
parhaassa mahdollisessa seurassa... siis yksinään !
:D Tästä tulee mieleen runoilija ja eksentrikko Charles Baudelairen (1821-1867) miete:
Lainaus:
On myös ihmisiä jotka eivät osaa huvitella muuten kuin joukolla. Tosi sankari huvittelee aivan yksikseen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
:D Tästä tulee mieleen runoilija ja eksentrikko Charles Baudelairen (1821-1867) miete:
Ite kyllä huvittelen usein yksinään! ei sen takiin ettei kavereita ole, vaan sen takia että voi lopettaa se n huvittelun hetikun tuntuu siltä... ja kun on kotona nii voi mennä nukkumaan sillo kun siltä tuntuu ;)
-
Samoilla linjoilla täälläkin ollaan. Ei ollut siis kettuilua :)
-
Life long hangover.. ANAL THUNDER!!!!!!! On siinä vaan poijjaat srelllane orkesteri et oksat pois!! perkele
-
-
-
Katotaa ptäääkö tänne kohta kirjottaa jotain. Am i alone here?
-
i feel you man! :D
ps koht nukkumaa huhu
-
Joe täytti 40v, juurikin 3 tuntia ja 56 minuuttia sitten - kännissä.
http://www.youtube.com/watch?v=sjOzQRvqA_I
-
Nyt ehkä uskaltaudun tähänkin ketjuun kun Olvit kihisee päässä sopivasti. Vielä ei voi känneistä puhua, mutta sopivan rento höplä kuitenkin päällä. Ilman sen suurempaa syytä tai tarkoitusta iltaa viettelen ja rentoudun. Eiköhän tässä illan mittaan vielä muutaman hyvän luovan ideankin saa, jotka ehtii aamuksi unohtamaan.
-
Kovasti on menossa kännin puolelle,kesäloma menossa ja synttärit tänään :D Seurakin on vallan mukavaa: minä ja kylmät olvit jääkaapissa... Niin minä en toki ole siellä jääkaapissa :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Kovasti on menossa kännin puolelle,kesäloma menossa ja synttärit tänään :D Seurakin on vallan mukavaa: minä ja kylmät olvit jääkaapissa... Niin minä en toki ole siellä jääkaapissa :D :D
Kovasti onnea! Paljonkos tuli mittariin? Itellä vähän sama meininki... Kaapissa Koffia ja seurana itselleni :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Kovasti onnea! Paljonkos tuli mittariin? Itellä vähän sama meininki... Kaapissa Koffia ja seurana itselleni :D
Kiitos vaan.. Tartti oikein hetken miettiä,ja tulin siihen tulokseen että 33 paukahti mittariin nyt... Perhana vanha kääkkä jo... :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pultti
Kiitos vaan.. Tartti oikein hetken miettiä,ja tulin siihen tulokseen että 33 paukahti mittariin nyt... Perhana vanha kääkkä jo... :o
Noh noh! :D
-
no niin. minäkin täällä pitkästä aikaa. jekku ja jekku ei sovi yhteen ainakaan mun mielestäni. täytyy vaihtaa juomaksi rommi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymaggara
no niin. minäkin täällä pitkästä aikaa. jekku ja jekku ei sovi yhteen ainakaan mun mielestäni. täytyy vaihtaa juomaksi rommi.
Rommin kanssa toimii Captain Jack ;)
-
komento takas. löytyi avattu finlandia vodka lime fusion. sillä mennään.
-
Hep :) taitaa olla vuoden toinen lauantaivapaa ja hyvin menee:)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Hep :) taitaa olla vuoden toinen lauantaivapaa ja hyvin menee:)
itse pääsin töistä 2 tuntia sitten. pääsin ja pääsin. pomon kanssa täs tulee silti vielä tekstivisetejä vaihdeltua- onneksi huomenna vapaa,.
-
Mökillä. Rapuja ja Savon viinaa.. Ihan niinku ois itekki bätre folke tai mudten vaan rantaruottqlainen. Hyviä höyryjä kaikille! On täällä vaan loistoporukkaa. Nyt lisääviinaa, ni loppuu tää foorumi häiriköinti.. O
-
Olenko ainut kännikala tänään O0 applewood + pöytäviina ja Suolakurkut ja viina raakana miten aina xD akka nukkuu(tähä aikaa) meikä kännää xD
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Olenko ainut kännikala tänään O0 applewood + pöytäviina ja Suolakurkut ja viina raakana miten aina xD akka nukkuu(tähä aikaa) meikä kännää xD
Kippis
-
nightwishin end of era soi taustalla, kylmää karjalaa ja vermillion riverin kentucky peachwood tankissa =) oha tää komiaa..
-
VR vanilla blend ja Jallukolaa :P
-
Mietin taas kännissä että tilaisko sen porvarin vai ei O0 taidan juoda vielä toisen pöytäviina pullon ja katon sit uudestaan xD
-