Vintage e-liquidsin sinner.. pullo ihan kiva mutta nesteet lähti jakoon ensimäisen henkosen jälkeen..
Hyvä ettei puklu päässy rinnuksille oli se sen verran hirveen makunen
Printable View
Vintage e-liquidsin sinner.. pullo ihan kiva mutta nesteet lähti jakoon ensimäisen henkosen jälkeen..
Hyvä ettei puklu päässy rinnuksille oli se sen verran hirveen makunen
Vintage e liquids:in the joker. En tiedä onko mulla nyt viallinen pullo vai mitä, mutta ei maistu kyllä yhtään siltä mitä tuotekuvaus antaa ymmärtää. Maistuu pilaantuneelta appelsiinilta ja raa alta viinalta. Sitä kermaa ja vaniliaa en tästä löydä kirveelläkään vaikka kuinka koitan kuvitella ne sinne. Valmisneste kun on, niin tuskin tämä mitään kypsyttämistäkään vaatii....
Edittiä tähän: Eli siis tämä ei ollut viallinen pullo, vaan pari kaveria maistoivat kyllä kermankin tuolta joukosta. Ja kehuivat hyväksi, joten vika on vaan omassa makuaistissani. Ei enää tätä mulle siis.
Itsellä ei ole vielä tullut huonoa nestettä vastaan, mutta viinirypäleen makuinen E-Shisha e-neste ja "Red M/B" FinnVape Black Concentrated samassa tankissa/höyrystimessä oli kyllä epämiellyttävä kokemus. En kokeile toiste, vaan pidän ne erillään jatkossa. :D
Atmos Lab Nutacco, hirveetä vehjettä. Uuden aton joutui heittään roskiin kun jäi maku siihen vaikka kuinka koitti pestä. Palaneen pähkinän maku. Sopii rangaistukseksi sarjamurhaajille.
Kinkkien Green tea :banghead:.....:facepalm:
@37n tuotokset pizza ja waffle. Maistuivat lähinnä kynsilakan ja oksun sekoitukselta. Halpoja kun olivat... ja roskiin päätyivät.
Kaamein maku kokemus oli, monien kehuma, Halon kaptain jack, aivan surkeaa kuraa. Ainoa kerta ku vaimo valitti käryyttelystä sisällä ku jäi pistävä haju pitkäksi aikaa.
liquan berrymix. tankista kun kulunut alle puolet niin alkoi maistua todella kitkerälle ja höyryä ei muodostunut nimeksikään. Kokeilin uudelleen uudella atopäällä, sama homma. Joko osui kohdalle huono satsi tai neste todella huonoa. En kyllä toiste tilaa :thumbdn:
Varmaan Finnvapen tupakkanesteet tai sitten MBV:n Butter Pecan, kallistun ehkä hieman enemmän jälkimmäisen puoleen huonoudessa, sillä sen voin kaltaisen ja tunkkaisen maun pystyy maistamaan pelkällä ajatuksen voimalla...
Been there, done that, never again!
Tokmannilta löydetty Phoenix Havanna 0 mg. Täytyy sanoa, että neste ei maistu yhtään miltään. Niin ja tämä haisee lievästi pesuaineelle. Tuo oli pakko ostaa, kun omat nesteet jäi kotiin.
Phoenix Havannaa voi käyttää vaikka laimentimena.
FeelLifen Pina Colada. Maistuu kirjaimellisesti oksennukselta.
Fasttechiltä erehdyin ottamaan 100ml putelin kirsikkaa... No, eipä hirveesti kirsikalle maistu. Ihan hirveetä :D
FlavourArtin Blueberry, hajusta/mausta tulee mieleen sukkamehu, hyi hitto!
Liquan Apple, huhhuh. Siinä ei kyllä nimi ja sisältö kohtaa.
Atmos Lab Orange, hyi helvetti. Samoin tuo Dekang Red USA Mix, oli niin hirveetä kuraa, etät ensimmäisen kerran oksensin nesteitten takia. En suosittele kenellekään.
Hangsenin rommi ja whisky, hyhhyh mitä kuraa. Samoja makuja oli kesällä joltain toiselta merkiltä ja hyvää oli, mutta nuo eivät uppoa millään. Tarttee kokeilla kypsyttää, jos sitten maistuis paremmalta.
Hangsenin mansikka. YÖK. neste itsessään tuoksuu just semmoselta ällömakealta jellymakeiselta ja höyryn 'maku' tuo mieleen lähinnä pohjaanpalaneen sokerin. Avokin mielestä tuoksuu kyllä vahvasti mansikalle, mutta itse huomaan lähinnä tuon sokerin. Ei enää ikinä tätä.
lakritsi, noviisina väärään tankkiin ja eihän se kestänyt..
Ecigwizardin pätkis neste oli aivan järkyttävän pahaa. Myös kehuttu nuclear plusion oli kauhean makuista. Noiden tilaamisesta on kyllä jo aikaa.
Liquan nesteet ovat ihan kuraa :D
Ehottomasti Hangsenin Cheesecake sekä kyseisen puljun vanilla custard :crying: . Aivan järjetöntä shittiä...
Ecigwizardin Christmas cake. Hintaa taisi olla poistossa 1.2€ putelli. Kertakokeilun jälkeen molemmat pullot roskiin, en tiedä millaista makuelämystä odotin.
Eipä nyt ole ollut sinänsä huonoa e-neste kokemusta, mutta kun minulla on liikaa noita tupakanmakuisia nesteitä niin en oikein jaksaisi niitä enää höyrytellä. Olen tupakanmakuisiin nesteisiin kyllästynyt aivan täysin.
Liquan Apple, hyi saatana :thumbdn:
Liguan joku american tupakka dripperistä... Ei siinä mtn olin sitä vg:llä laimennellu ja silleen mutta. Silti meinasin tukehtua ja taju lähtä, lienee 18mg niksoilla ja kohtalaisilla tehoilla osuutta asiaan... Ja edellä mainittu apple kans samaan kastiin aikalailla kaikkien liquan kamojen kaa, v**tu mitä kuraa
Capella Blueberry Cinnamon Crumble, kypsynyt useamman viikon jo varmaan ainakin neljä. Vieläkin haju kuin jossain lääkkeessä, kun maistoin aikaisemmin niin ei mitään makua, pelkkä lääkemäinen/parfyyminen maku, ei muuta. Varmaan huono erä..
Ei nyt varmasti karmein, mutta onhan tuo Capellan Vanilla custard aika hirveetä kuraa :D Taitaa tosiaan olla neste, josta joko tykkää tai vihaa. Samaan sarjaan menee Apple pie.
Flavor X "Marjasekoitus" kypsymässä ja tuoksuu aika ihanasti sellaselta tunkkaselta yrjöltä, missä on 2 puolukkaa mukana.
Toistaiseksi kauhein Atmos Labin Coconut. Steariini maistunee samalle, ehkä sellaisen hajukynttilän.
Tämä on saanut "ääniä" aiemminkin tässä ketjussa. Itse asiassa aika monet Atmos Labin tuotteet on saaneet.
Inaweran American type. Koskaan en ole ötrmännyt niin huonoon nesteeseen kuin tämä. Onko satsissa ollut vikaa, vai mikä,mutta yöks. Ensi kokeilun jälkeen jätin pullon kaapin perälle josta noin vuoden jälkeen sen tänään sen löysin. Edelleen hiuslakan haju ja ilmeisesti makukin olisi ollut. Kaadoin lavuaariin ja haisi hajulukossakin vielä tunnin päästä,että piti armahtaa huuhtelemalla litrakaupalla vettä.
Olen todennut saman, karmeampaa nestettä saa hakea. Ostin tätä "tupakan makuista" tietenkin vapottelun alkuvaiheessa suoraan 100 ml pullon. Jos joku löytää tästä jotain hyvää perusteluineen laitan pullon postissa hänelle. (En ainakaan muista heittäneeni vielä pois? :D)
Mount Baker Vaporin nesteet joita ei minun tilauksistani tule enää löytymään:
White out
Solar Flare
Thug Juice
Jungle Juice
Orange Ice
Aivan älytön määrä mentholia jokaisessa nesteessä, yrjänä.
Alkuaikoina kun totallywicked oli suosiossa ( pirulogo nosteessa ), niitten oma "Punanen mallu". Hyi v**** mitä kiina kuraa, ei pystynyt vapottamaan, sen jälkeen kiersin kaupan kaukaa. Niitten muutkin litkut oli kuraa. En tiedä onko firmaa olemassa enää, ja mitä niitten litkut on nyt, mut 4 vuotta sit, yök! Harmi kun on heittänyt kaikki vanhat pullot pois. Näkis etiketit. Tornado ego oli kovajuttu, joten en hauku firmaa muusta kun " piru nesteistä ". :)
Fiesta nimiset hirvitykset joista varsinkin minttusuklaa oli ja varmaan vieläkin vuoden pakissa muhittuaan on melkoinen chutulun lahja viattomalle vapottajalle.