Defunctalla ihmeellinen näkemys näistä halvemmista genesis tyylin atoista... o.O
Printable View
Defunctalla ihmeellinen näkemys näistä halvemmista genesis tyylin atoista... o.O
Komeesti toimii. Tänään tuli vaijerit postissa ja illasta rykäsin tehä 2,5mm 7x19 vaijerista ja 0,25 kanthalista 1,3ohm setupin. Komeesti pöhisee. Imu on aika tiukka vois pikkasen avartaa ilmareikää tässä kuhan joutaa.
Mistä tilasit vaijerit?
K100 modi on jo tulossa :)
Sekin oli vain 19€.
159€ Swanista ja 20€ RSST kuristuspalalla. Tosin meni niihin kobalttiteriin jokunen euro.
http://i5.aijaa.com/b/00781/12375429.jpg
Kyllä se toimii. Jos sattuu ruuvautuu mihinkää.
Kyllä mä ainakin olen ihan tyytyväinen tähän RSST:n mikä puffilta tuli, ei mitään valittamista. :)
Itselläni on kaikki ne tiivisteet ja extratkin mitä jotkut ovat sanoneet että uupuu heiltä..
Toisaalta, mä olen niin naimisissa silica vehkeiden kanssa, että käytän tätä vain kun istun koneen ääressä koska ainakin minun kus*ksii nesteitä ulos jos on kallellaan, niin ei voi oikein mukanakaan kuljettaa, ja vielä sekin että mesh vehkeet syö niin tuhottomasti nestettä ja mulla menee jo silica vermeillä 3-6ml/päivä 18-24mg nestettä..
Onko tohon lisättävää:D
Odotetaan ny se pki:n vastalause :D
Mikäs olis sellanen passeli ilmareiän koko tohon hattuun? 1.4mm terä tässä hollilla, muut löytyy kaivamalla kätköjä.
Alkuperäistä lähtisin suurentamaan, todennäköisesti tänään posti tuo. Vai onko parempi vetää toinen millinen toisen päälle?
Tekeekö tolla vakio 1mm reiällä mitään?
80/20pgvg nyt käytössä, kaikkia esmoken kanthal-kokoja löytyy ja 500meshiä. Yksi siivu jotain muutakin meshiä on mut ei perhana mitään tietoa siitä, ei kuitenkaan niin hienoa mitä 500.
Nyt sit niitä kuumia vinkkejä tänne.
Mielestäsi paras ilmareiän koko höyryn määrää ja makua ajatellen.
Mikä lanka ja montako kieppiä? Mielessä AWG28 0.32mm 4 kieppiä näin alkuun.
Ja se tärkein varmaankin: Millainen tukki tuosta 500 meshistä? Kuinka isosta siivusta käärin ja miten käärin?
Sittenkin lähdin näihin gennyjuttuihin mukaan...
Ehdottomasti tupla 1mm reiät on maun kannalta ainakin täällä toimineet helvetin paljon paremmin, kuin suuremmat singleröörit. Tuossa juuri Lavageniä testailin johon on tehty 1.25mm rööri laserilla, ja selkeästi löysempi imu kuin RSST:ssä. Mulla on toki kuristuspala tässä, mutta maku on sen kanssa aivan omaa luokkaansa. Höyryn määrä on tuolla tuplaröörillä hitusen parempi kuin single 1.25mm, mutta niin liki toisiaan että vaikea kyllä erottaa.
e. Käytän #200 meshiä käytännössä kokoajan sen erinomaisen wickauksen takia, joku silmämääräisesti 6cm siivu ja siitä sopiva tukki. En tee ihan umpinaista, sen verran jätän keskireikää että nastan saa laitettua ja siinä kynttiläpoltan. 2/3 kieppiä 0.3 lankaa (AWG29) ja perkeleen hyvät höyryt Swanilla.
Kokeile eka vaikka 1.3 mm. Suosisin itse yhtä reikää, ei kaksi reikää ollut mulle millään tavalla "parempi". Itse varmaan poraisin suoraan 1.4-1.5mm reiän, mutta pelittää se 2mm reiälläkin :D
Tukki voi olla umpinainen ja tiukka, wikkireikään naftisti menevä. Jokunen 45-60mm leveä ja 40mm pitkä biitti. Mittaa vaikka sillä RSST:llä pituus Silmämääräisesti itsekkin rollin. Lähde vaan käärimään tiukkaa rullaa siitä, et tartte mitään nuppineuloja :) Käytä paksuinta ribbonia (0.5x0.1 mm) tai vastaavaa paksua 0.25mm tavallista. 2/3 kieppiä = 0.6-1.0 ohmin vastus, useimmiten 0.8 ohmia.
Teetkö tuon kynttiläpolton tohotuksen sijaan vai lisäksi? Auttaako se wickausta, makua, pulssittelua vai kaikkia/osaa noista? Kysyn siksi, kun jossain kohtaa sanoit muistaakseni luopuneesi kynttiläpoltoista. Itsellä ei ole tullut sitä oikein harrastettua, kun ei ole ollut nastaa saatavilla, enkä ole keskireiällisiä wickejä saanut oikein kunnolla toimimaan.
Nykyään itte tohottelen vain ennen rullausta läpikotaisesti, loput on coilin käärimisestä. Hotspotteja ei juuri tule.
Siis teen sillä tapaa "tohotuksen". Kaipa sitä on niin laiskaksi muuttunut ettei jaksa edes tohoa pistää päälle, vaan nastan nuppiin pystyyn, vähän litkua päälle ja 1-2x toistaen. Toimii RSST:n kanssa ainakin ihan leikiten, ja tähän mennessä joka kerta. Ei tuolla tohotuksella niin hurjaa väliä ole kun tuo on joka paikasta eristetty ja jos hotspottia tulee niin ne melkein eristää itse itsensä samantien. Joko pikanen sipasu toholla tai laiskanmiehen kynttiläpoltto, kumpikin käy.
Voitko laittaa linkit oikiaan vaijeriin, kanthaliin ja meshiin kun en taho löytää niitä tuolta mesh-companyn sivuilta.
Nyt on elämäni ensimmäinen setuppi tehtynä ja täytyy sanoa, että huh-huh mitkä maut lähtee.
Tiennytkään ennen tätä miltä nuo maut oikeasti maistuu. Ajelen tuota tällä hetkellä eGo-V V2:lla ja höyryn tuotto aika onneton, mutta makua kyllä löytyy.
Tulispa se K100 jo.