Ei ole sen kummempaa eroa, silikoniset ehkä vähän nopeammin kuluu niin että rupeavat vuotamaan, mutta sillä nyt ei niin väliä kun ovat halpaa kuin saippua.. :D
Printable View
vastaan vaikka Jimbomonsteri jotain jo laittoikin, eli "Overflow prevention caps" ovat nuo silikooniset tuotenimikkeeltään. huimasti parempia kuin kovat korkit. niihin koviin korkkeihin tulee paljon helpommin vuotoja kuin näihin. eli kovat roskikseen ja näitä tilalle. Healthcabinista saat dollarilla 10kpl. :antismoke:
^ Yhdyn raivoisasti ylläoleviin. Juuri noiden silikonitulppien takia hommasin ECigWizardin tankkeja. Libertyn normitankit pelaa, mutta ovat kovin pieniä. XL-tankit ei pelannu alkuunkaan. Vuoti nestettä imupäähän, falskas hieman atomisaattorin päästä ja olivat vielä tilavuudeltaan pienempiä, kuin nämä wizardin tankit, koska niissä on kaksi "imuilmakanavaa" ja näissä yksi.
Parhaita tankkeja mitä olen itse tähän mennessä kokeillut, nämä silikonitulpalliset IMHO!
:esmoke:
Juuri saapui vihdoin tilaamani neste. 10.09. lähetetty.
Oolrait, eli seuraavan nestetilauksen mukaan sit muutama lisätankki noilla silikonikorkeilla :)
Toivottavasti tulisi pian lisää nesteitä wizardille... ei ole kohta enää jäljellä kuin noita erittäin makeita karamellinesteitä, ei sillä että pahoja olisivat, mutta päivittäiseen höyryttelyyn ehket turhan imeliä ( pinkspot: Nutty buddy cookie, FSUSA: Caramel apple ja Hopscotch).
Onko porukalla kokemuksia noista wizardin Dual coil cartomisereista tai clearomisaattoreista? Miettiny jos tollaset laittas myös mukaan seuraavaan pakettiin.
Vihdoinkin tuli oma Ego-T, oli pakko hakea ruokkiksella, että saa töissä jo lataukseen :D
Kauan kesti toimitus tällä kertaa. 8.9 postitettu.
Wizin DC cartot toimii kuin unelma. Clearot sen sijaan halkeaa metalli/muovi liitoskohdasta hyvin nopeasti.
G4 Clearoissa on ratkaistu halkeiluongelma liimalla liitoksessa, joka tuntuu vahvistavan riittaviin (G4:t olen itse ostanut Peleonilta). Ja mita jenkki foorumeita lueskelin niin sellainen litku kuin EcoGlue toimii hienosti liitosaineena.
Ainakin Amazonilta saa tuata ostettua (ei tietoa saako Suomesta mistaan).
http://www.biosafe-inc.com/ecoglue.htm
http://www.amazon.com/gp/aw/d/B000VB...432134-7432540
Wizillä taitaa olla ruuhkaa... no sille voi mitään.
Nyt sinne oli tullut eGo tank startteripakettia vajaa 300 kipaletta. Älkää ny kaikkia heti ostako :D
http://www.ecigwizard.com/shop/en/eg...arter-kit.html
Markkinoiden ykkönen "Out of stock" myynnissä. :( Piti tilata lientä ja modi, mut ei.. :'(
eGo Tank Kits
eGo Premium Kits
eGo Batteries
Passthrough
ARRY Tanks
BombShell Mod
Above are all back in stock.
We really are sorry about the delays and it hurts us as we have nothing to sell!
All liquids, except DV, will be re-stocked next week also in huge quantities. I have a feeling they will move fast though...
Taitaa aika monella sormet jo syyhytä noiden Pink Spot ja FSUSA litkujen kanssa minä mukaanlukien. RY5:ttä piti tilata testiin jo parisen kuukautta sitten ja silloin kun unohtui niin aika pitkä odotus tuli :(
eCigWizard, could you share some stats about your sales? For example, how much e-liquid do you sell weekly and what percentage of it comes to Finland? If you don't want to share, i totally understand but it would be cool to know :)
19.9 tilasin ensimmäisen e-savukkeeni ja tänään 510-T aloituspakkaus sitten saapui. Täytyypi laittaa välittömästi lisäpalikkaa tilaukseen.
:)
Kuluu ehkä nopeammin, korppuuntuvat kaapissa ja vanhenevat käytössä, mutta vuotavat elastisuutensa vuoksi harvemmin, ellei nyt jollain fiskarssin keittiösaksillä väännä auki. Toisaalta ne maksaa 5c kpl, paljonko viitsii edes miettiä. Eiköhän samaan pussukkaan, missä on mukana kulkevat varaosat, mahdu pari korkkiakin.
Alan allekirjoittaa myös "Slowest sender/dispacher" -lauselman, kiinasta tulee tavarat tällä hetkellä reilussa viikossa (4 tilausta elokuun alun jälkeen), Irlannista viikossa, Skotlannista alle viikossa, Englannista Lontoosta alle viikossa, jopa Birminghamton ehtii viikossa, MUTTA welhon tilaus vaan kestää ja kestää, ylitettiin juuri 3 viikkoa!
Tilasin samana päivänä darts-tavaraa useasta paikasta, kaikki on olleet perillä jo viikko sitten, suurin osa jopa asiakkailla käytössä. Jopa samasta countystä tuli tavarat 6 päivässä, vaikka välissä oli viikonloppu.
Loppui minun sen sivuston selailu lopullisesti, Jos joku haluaa sieltä tilata, niin mun voucherit on vapaata riistaa, muuten laitan forumille vaikka arpajaisiin. Onneksi niitä ei kovin paljoa ole, ettei ala harmittamaan -Paska paikka sanon minä!
Koittakaa nyt saatana tajuta, etää lähettäjällä ei ole mitään tekemistä postin kulkunopeuden kanssa. Joskus roayl mail vaan shippaa ne paketit jonku kietoreitin kautta suomeen.