Aika tyypillistä idästä päin tuoduissa/ostetuissa tupakoissa, saakutin "kuivia" ja ehkä siksi pisti yskittämään...
Printable View
Miten joku oikeesti voi juoda kissanpaskakahvia vaikka olis muka miten hienoo :blink:
Käsi ylös joka maistas paskakahvia jos tarjottais :D
Mä oon sitä ikäpolvea että olen saanut syödä mutaa jne. :laugh: Mutta mitä tämä "kissanpaskakahvi" on?
Lyhyesti "Kopi Luwak eli sivettikissakahvi valmistetaan kahvipavuista, jotka kulkevat sivettikissan ruoansulatuskanavan läpi. Kopi Luwak on yksi maailman kalleimmista kahvilaaduista"
Ja pitkästi https://fi.wikipedia.org/wiki/Kopi_Luwak
Voi elämän kevät... Kaikkea ne keksiikin tehdä ja myydä. Ja jotkut ostaa. Heh.
Mun piti pienenä hakea naapurin navetasta sitä ihka aitoa maitoa ja sitä juotiin. Myöskin mun piti pari kertaa syödä vihreän homeista leipää (joka maistui ihan mullalta)... Mitä jos nykyään kovalla rahalla annettaisiin japanilaisille turisteille näitä "makuelämyksiä" koitettavaksi? :laugh:
Tää on varmaan kans sellanen vahingossa syntyny innovaatio. Aamukaffeet pitäs keittää, ja kissanperkele syöny yöllä kaikki pavut. Ei muuta, ko laatikkoo tonkimaan, jos vahingos muutama papu löytyis.
Nyt kun vähän googletin, niin elefantin paskasta noukitaan vieläkin kalliimmat kahvipavut :)
Norsunlannasta kuoriutuu yksi maailman kalleimmista kahvikupillisista | Yle Uutiset | yle.fi
:thinking:
Taidan ensitalvella laittaa kahvipapuja peuran ja kauriin ruokintapaikalle.
Alan myymään bambikahvia vitun kalliilla hinnalla.
Kaikkee paskaa sitä ihmisille myydäänki!
Koiranomistajat vois kans kokeilla miten kahvipavut/marjat toimii koiran ruuansulatuksen kanssa? Tiedä vaik tulis miljonääriksi tolla konstilla :eek:
Auts... Tuossa menee jo raja kun koirat on lihansyöjiä... Aika karseeta olis maistaa sitä kakkaa varmaan. Ei mulle kiitos! :D
Kanoille kahvinpapuja? Ei tartteis hotellissa aamulla miettiä että ottaako kananmunan kanssa kahvia vaiko tuoremehua?
Kananmuna on kanann pissaa