Kyllä mää jotain muistan!:) oli kyllä pienelle pojalle aina mahti kokemus päästä kattoo! Toinen ku katteli vesiputousta nousevia lohia![emoji106]
Printable View
Tuollaisen jos unohtaa on huono muisti.:) Tai ollut pirun pieni silloin. Kuitenkin ihan uskomaton ilmestys, se Lohimäärä mitä siellä oli.:eek:
Kalanlypsylaitos :) Eikö kanukit ole kuulleet lehmistä?
Lypsävät molempia. :) Ne on monipuolesempia ku Suomalaiset. Tosin siellä hiukan erillaiset mahdollisudet kuin täällä.
Oli järville missä purot olivat kuivuuden takia vesivajeella, järjestetty vesipumppuja yläjuoksulle ettei kaloille tule stressiä. Pääsevät Lempimään Puroon rauhassa.
Mennäänkö Jasso kanukkiin käymään. Ammu sä Karhu ja mä ongin alkupalaksi Lohta.:angel:
No lohet vois laittaa sinne pataan ja potut perään.
Oottakaahan kun käyn siellä toripilkissä vetämässä vonkaleita vesitankista.
Tuitulta Porkkanat joukkoon.:) Soppaa saadaan kyllä riittämin
Tapoinko Foorun taas.:crying:
Porkkanakalahan se kasvatuslohi on, lasten suussa. Oikea taimen voisi kyllä myös maistua. Minähän olen kalamiehen tytär, jonka omat kalanvalmistustaidot rajoittuu ruotojen poistamiseen kaupan lohifileestä.
Tuulastus oli kyllä jännää lapsena. Vieläkö sellaista harrastetaan?
Mä tässä jumppaan "samalla" jotta taas kykenisi rahanansaintaan huomenna.
Harvemmin nykyään. Toisin paikoin perinne jatkuu kyllä. Samaa tuo Norjalainen Merilohi, mitä kaupassa myydään. Täysin samaa papanaa syötetään mitä Kirjolohille.:laugh:
Minä pelailen Shakkia ja odottelen et Fooru heräis Koomasta.:thinking:
Hikipintaiset yksityiskohdat voi jättää pois. Vaikka Kalastuksen yhteydessä suomuja ruokoton määrä.:unsure:
Tervepäinen ihminen kyseessä jos pikkuisen jumppaa välillä. 20 ikävuoden jälkeen, kun jumpat unohtaa pitkäksi aikaa. on iso jumppa luvassa lopulta.
No höh. Joillain meistä kroppa alkaa prakata. Siksi esim. laitetaan leveä kuminauha ovenripaan, laitetaan pipo päähän ja kiskotaan kuminauhaa rytmikkäästi otsalla ja takaraivolla. Onhan se hieman kinky. Tai kuten mies sanoo: Joko taas juutuit ovenripaan.