Jasso heräs heti kun Karhuista puhe.:laugh:
Printable View
Jasso heräs heti kun Karhuista puhe.:laugh:
Huoh. 5 Päivä täytän taas 27.:facepalm:
Vittu..Tapoin Foorun.:crying:
Toi mitä kuolaan ei mahru oikee :)
Modattu 1000 cana 30" mutakummeilla
http://i.ytimg.com/vi/w8bNTPnf4WM/maxresdefault.jpg
Liian raju peli mulle.:) Mulle vaan pieni ja hidas. Loukkaa vielä kun pää ei aina ymmärrä, mitä käsi tekee.
Jaa-a, se olis huomenna vissii taas töihin!
Huomenna pitäis koittaa taas mennä. Toivotaan et kunto jo vihdoin kestäisi.:)
Toivotaan herralle parasta! Ittellä helppo laskeutuminen, vasta 11 töihin ja muutama hassu tunti vaan!
Huomenna vois keppikeisarille laittaa lahjuksia menemään [emoji8]
Jokos käsi parempi. vai kiukutteleeko yhä?
Siitä on parikymmentä vuotta kun siellä kävin. Sinne aina haaveilin :rolleyes: sitten kun sinne pääsi tuli kotimaan kalavesille ikävä!
Nythän tuo homma siellä on muuttunut enemmän Bisnes tyyppiseksi, Mutta komeat maisemat jäi muistiin.
Jos sinne valmis matkalla lähtee, niin oppaan kanssa kannattaa olla valikoiva!! Mahdollisuuksiahan siellä todella ON!!
Pikku vammoja aina matkalla sattuu.:) Kivaa aina, jos ei mitään pysyvää tai erityisen vakavaa.:thumbup:
Tänää olis taas tilaus ehtoo
Liemia ja tiivareita tarvis ottaa
Vancouverissa parissa eri paikassa kalastellut ja Kamloopsissa oltiin MM Kisoissa. Oli hienot vedet kun 5-8 metriä näki pohjaan.
Vancouverin saarella luokkaa liikaa Karhuja.:laugh: Muuten ihan uskomattoman hienoa paikkaa.:thumbup: Kisoissa kun oltiin Finnish Fish ja Game Fun Glubin vieraina. Niillä oli omat mökit ja muut siellä. Metka oli järven nimi. Paska Lake :) Hieno kirkasvetinen Järvi ja paljon ihan luontaista Kirjolohta. Se on vaan paljon kovempi pistämään hanttiin, kuin yksikään Taimen.:) Lähtee kuin Naton Ohjus konsanaan.
Fooru kuoli taas.:crying:
Mä alan heräämään henkiin