Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Kauppaketjut täyttyvät ragequiteista.
Huomioidaa sitten noissa ison maailman hinnoissa se, että EMS ei ole halpa postitus.
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ärsyttää ku aina suosikki nesteet loppu silon ku pitäis tilata. :( luulis että valmistajat palkkais lisää väkee taloon ku kerran kysyntää nesteille on.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SmokeReaper
Ärsyttää ku aina suosikki nesteet loppu silon ku pitäis tilata. :( luulis että valmistajat palkkais lisää väkee taloon ku kerran kysyntää nesteille on.
Näimpä. Tässä ootellu jotta alien visioneja pääsis maistelemaan mutta kestää näemmä kauan tulla uus satsi.
Tuntuu olevan bobat ja gorillat kovin kaukana, kohta loppuu TANA
Noita alieneita en oo pääsy ees koskaan maistaa ku aina loppu. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Tuntuu olevan bobat ja gorillat kovin kaukana, kohta loppuu TANA
Nii näitä siis meinasin tuosta alien visionin valikoimasta, unohtu tarkentaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SmokeReaper
Noita alieneita en oo pääsy ees koskaan maistaa ku aina loppu. :(
et ole todellakaan yksin. Päätin kyllä jo etten edes ala noita maistamaan. Ottais vaan kupoliin
jos sattuiskin tykkäämään ja sitten kohta taas kuukausien odotus edessä että sais jostain
lisää.
Ovat olleet jo kuunvaihteesta tarjolla, muttei bulkkina :( Joten ei saa muualta kuin aven kaupasta, toistaiseksi. Joten minulla ainakin loppuu nämä nesteet, vaikka tulisivat huomenna jälleenmyyjille :(
Eikös tuosta ole ollut pitkin foorumia juttua, että AVE.n puuhamies on ollut pari kk poissa pelistä ja nyt vasta saamassa taas pyöriä pyörimään. Sama tilanne siis kaikkialla, niitä ei vain ole ollut. Missään.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Eikös tuosta ole ollut pitkin foorumia juttua, että AVE.n puuhamies on ollut pari kk poissa pelistä ja nyt vasta saamassa taas pyöriä pyörimään. Sama tilanne siis kaikkialla, niitä ei vain ole ollut. Missään.
Kyllä se silti harmittaa, oli syy mikä tahansa. Puusilmänä en oo kyllä nähny tuosta AVE:n puuhamiehen hommasta mitään.
Juu Avella oltu pipipipi. Nyt parempaan päin, mutta ei kai ihan vielä mitään jäätäviä määriä saa pihalle.
Ajelin töihin vain kuullakseni ettei voi uusia työturvallisuuskorttia peruskurssilla. Ehtii mennä vanhaksi ennen kertauskurssia 8)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Ajelin töihin vain kuullakseni ettei voi uusia työturvallisuuskorttia peruskurssilla. Ehtii mennä vanhaksi ennen kertauskurssia 8)
Turhimpia koulutuksia ikinä... Välissä sai vielä 4h kertauksella mutta ymmärtääkseni ei enää. Pitää mennä ihan 8h kursilla...
Ja sitten vielä nämä tulityökortit ja ensiapukortit... BAH!
Meillä onneks työturvallisuuskoulutus on jaettu aina kahdelle päivälle, koska henkilökunta käy saman kurssin ku opiskelijat :)
Perkeleen posti. Ei pysty rentoutuun kun tietää että matkassa on kaks hybridiä, iso piippu, kannettavan uus akku, akku modi ja kaikenlaista muuta sälää. Kaikkien piti olla tullu jo viime viikonloppuun mennessä mutta ei.... Seurantakoodejakaan ei oo :( sniff.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
heimo
IKEA!!!! :D
+1 Ikeassa muun muassa ahkera stevari juoksi mun perään lähdettyäni kertoakseen että kantokassissa olevaa chihuahuaani ei saisi tuoda Ikeaan koska tiloissa on ravintola... Katsoin suu auki jokusen hetken ennenkuin räjähdin nauramaan, kaveri näytti loukkaantuneelta kun lähdin vaan menemään nauraen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
+1 Ikeassa muun muassa ahkera stevari juoksi mun perään lähdettyäni kertoakseen että kantokassissa olevaa chihuahuaani ei saisi tuoda Ikeaan koska tiloissa on ravintola... Katsoin suu auki jokusen hetken ennenkuin räjähdin nauramaan, kaveri näytti loukkaantuneelta kun lähdin vaan menemään nauraen.
Olisit sanonu että kyseessä opaskoira
Pitkästä aikaa niksaöverit kayfunin opettelun myötä :antismoke:
2smokin lähetys lähtenyt 15.11 Portugalista ja 17.11 alkaen lähetysseurannan mukaan ollut HKI-Vantaalla. Eipä ole sieltä liikkunut. Toiveet oli korkeat, et olis tänään pamahtunut paikalliseen. :(