Jaa-a. Verotukselle haetaan taas hienoja periaatteita... Onko testattu että jos tupakkiaski maksaisi 10 centtiä niin kiinnostaisiko se enää nuoria? En tiiä... Mietinpä vaan...
Printable View
Jaa-a. Verotukselle haetaan taas hienoja periaatteita... Onko testattu että jos tupakkiaski maksaisi 10 centtiä niin kiinnostaisiko se enää nuoria? En tiiä... Mietinpä vaan...
Olen vähän yllättynyt, että "Nikotiini oli euromääräisesti tarkasteltuna myydyin yksittäinen lääkeaine Suomessa vuonna 2015. Sen tukkumyynti oli 47 miljoonaa euroa."
Luulin paljon pienemmäksi tuota myyntiä...
Ei ihme et ovat höyryttelyä vastaan :(
Tupakoitsijat käyttävät nikotiinituotteita väärin | Tehy-lehti
Nyt kun Docventures aloittanut neljännen tuotantokauden, niin melkoisen kutkuttava ajatus jos he uskaltaisivat näyttää esim. tuon Billion Lives dokkarin. Eipä taida uskaltaa, mutta ainahan sitä vois unelmoida. Vois koko skene muuttua yhdessä yössä kun tuota seuraa aika moni ihminen ja keskustelu aiheista on todella aktiivista.
Toisaalta YLE ei ikinä tuohon suostuisi, mutta toisaalta tuskin saisivat TV-jakelua näin aikaisin. Vai onko tuolla tarkoistus ensin rahastaa elokuvissa ja sitten myydä sitä niille jotka sen suostuvat näyttämään?
ABL koittaa saada median huomiota ja järjestelee ensi-iltoja ympäri maailmaa. Toivovat kai että joku ottaisi levitykseen laajemmalti elokuvateattereihin. Myöhemmin on kyllä varmaan tulossa DVD:lle ja esim. Amazoniin ja mitä näitä nyt on. Olen itsekin laittanut Docventurekselle viestin facen kautta ja pyytänyt että näyttäisivät ABL:n sitten kun se on saatavilla.
Docventures 4: Muuta näkökulmiasi, ennen kuin ne muuttavat sinut! | Docventures | yle.fi
Voi helvetti mitä YLE paskaa Docventures alkanut suoltaa! Olisi voinut odottaa jotain vähän parempaa settiä edellisten kausien perusteella. No minkäs teet kun tällaista Jari Tervo -skeidaa YLE haluaa ja #Docventures määkii perässä X-(
Tuo 5.10 tuleva "Merchants of Doubt" voi olla ihan mielenkiintoinen. Ainakin siinä on mukana höyryttelijöiden pahin vihollinen Stanton Glantz.
Minulle sanottiin joku aika sitten että miten uskallan höyrytellä kun ne laitteet räjähtelevät? Sanoin että kyllä kaikki sähkölaiteet räjähtelevät ja että varmasti puhelimia on räjähdellyt enemmän kuin höyrykkeitä... Samsung-älypuhelimien lähetys räjähti kuljetuksen aikana - IltaLehti
Outo linkki sulla? Menee Google hakuun??
"Samsung-älypuhelimien lähetys räjähti" – Varo tätä Facebook-mainosta
Fuck..! Menin ansaan ja tilasin eurolla puhelimen... Saas nähdä miten käy nyt minulle. Yleensä olen varovainen näillä "liian hyvältä" kuulostavien tarjousten suhteen mutta nyt menin ansaan... Noloa...
Ootko tosissas???
Lukaise vaikka tuo sivu, jos siellä olis jotain vinkkiä peruutukseen
Tilausansat Facebookin kestoriesa: Älä lankea Samsungin yhden euron puhelimeen
Olen tosissani. En tiedä miksi nyt lankesin ansaan vaikka en koskaan ennen ole uskonut näihin juttuihin jotka ovat liian hyviä ollakseen totta..? En tiedä. No, minä en aio maksaa ylimääräisiä. Lähden vetämään vaikka oikeuteen juttua koska linkissä ei ollut MITÄÄN tilausehtoja edes pienellä kirjoitettuna joten uskon voittavani jutun. Ei kait tässä muuta voi tällä hetkellä kuin ottaa yhteyttä pankkiin ja sanoa että rahaa ei sieltä anneta tälle huijausfirmalle. Luottopuoli vaikka kiinni kokonaan jos ei muuten toimi.
Olen jonossa pankkini chat palveluun tällä hetkellä. Katsotaan mitä vastaavat asiaani kunhan jono lyhenee ja vastaavat kysymykseeni.
No aihetta sivuten, tuommoinen on tänään Ilta"lehden" sivulla: Puhelimen akku räjähti kännykkäliikkeessä - kauppakeskus tyhjennettiin Rovaniemellä
Onkos höyryttimien akut lopettaneet räjähtelyn kun ei ole muuta uutisoitavaa :thinking: