Koko vitun kevään/alkukesän tuullu et kuulassa nahka rullalla [emoji33]
Ja nyt saatana antautu yx poskihammas, murheenkryyni... Vuos sitte korjattu mut ei niin ei...
Ja juu kultapossuset, pesen hampit aamuin illoin :)
Printable View
Koko vitun kevään/alkukesän tuullu et kuulassa nahka rullalla [emoji33]
Ja nyt saatana antautu yx poskihammas, murheenkryyni... Vuos sitte korjattu mut ei niin ei...
Ja juu kultapossuset, pesen hampit aamuin illoin :)
Ässän paketti saapui, kovasti tutkailin ja jösses siellä oli kaikkea kivaa[emoji3] ajattelin pipareita leipoa kiitokseksi kaikille pojille[emoji173] säilyyköhän ehjänä perille[emoji51]
haluuko jassokin piparia[emoji3] tai siis KEKSEJÄ maistuuko?
Kylhän mä aina piparin perään oon :)
Tänään kävi niiiin nätti tyttönen et meinasin paukahtaa kauriinmetsästäjäks [emoji173] Oli tuolta thaikuista päin varmaan, opiskelija... Ymmärsi kyl hyvin mun rallienglantia [emoji106]
äSSä on anteliaisuuden ja reilunpelin Mies nro 1 [emoji8]
Kiitos riittää minulle [emoji106]
Ja että romut menee tarpeeseen
Huumori kukkii ja mikäs sen parempaa[emoji1]
Olipas kiva kun tuli kotiin nälissään niin sai vetää uusia perunoita urakalla. Omnomnomnom! Ja joo joo, on tärkkelystä ja epätrendikästä mutta ah niin hyvää, vatsa täyttyy ja ei närästä.
Ja onpa kiva, kun kaikki rehutkin taas maistuu hyvältä eikä vaan joltain kalajauholta niin kuin talvella.
Uudet potut on kyllä [emoji39] ja niitä voi vetää ilman lisukkeita, on niin makoisia ja silloin ei tärkkelyksiä ja muita aatella..on niin harvinaista herkkuva!
Mettässä ollaan.
http://i59.tinypic.com/24xqd8z.jpg