Se muuten oli ihan helvetin hyvä elokuva.
Oon miettiny monesti, että pitäs kattoa uudestaan.
Viimeksi joku 10 vuotta sitten katoin
Printable View
Yksi parhaita kasvutarinoita, mitä on filmille saatu tallennettua. Vetää vertoja Stand by me:lle.
E: Mikä se elokuva oli, missä joutui muksuja linnaan, koska meni pila vituralleen ja myöhemmällä iällä kostivat vanginvartijoille? Suomalaisessa nimessä oli vissiin joku lintumerkki, mutten tarkemmin muista.
Välillä toivois, että oltais itsenäisiä, eikä seurattais Ruotsia joka asiassa.
Nythän ne on laittanut haaparantaan keskuksen johon majoitetaan afrikkalaisia 20 vuotiaita lapsia.
Se on vaan vitun hienoa kun suomen poliisi, joka suomen veronmaksajien valtuudella liikkuu paimentaa niitä.
Norrbottenissa ei oo yhtää partiota, Luleåssa lähin.
Mä luulin et, loput nukkuis 8 asti. Olis Shakin pelaamiset vielä hiukan kesken.:thinking:
Kenen kanssa otat matsia shakissa?
Viime duunipaikalla pelailtiin shakkia aina välillä ku ei ollu muuta tekemistä :)
Tietsikkaa vs. Mulla Chess.com nikki kyllä ja Aapelissa :laugh: Aapelissa vaan 70% vetää ohjelman kanssa.
Olekkos hyväkin siinä? mä en enää..joskus ku 3 min pelejä pelas vähintään 100 päivässä, ni silloin meni rutiinilla.:)
Mä olin penskana shakkikerhossa. Aika tylsä peli, koska joutuu liikaa miettimään. Äxön enempi makuun.
En oo hyvä, mut osaan pelata jotenki. Skidinä kans tuli pelailtua jonkuverran.
Sehän juuri Shakista hienon tekeekin. Älyllä ja hyvillä ratkaisuilla voittaa. :) jos ajatus ei kulje, niin häviää.
otetaan parit pelit jossain?
Kaivelin super nintenton kaapista. Telkkari samaa ikäluokkaa eli pitäis aika heittämällä mennä letkut paikalleen. Harmi kun menin myymään monia hienoja pelejä kuten Killer Instinct.
Pikapeleihin ei pysty tällä mun Hiirellä nyt. joku 10-20 min on jo ihan ok..:)
Hiiressä joku hämminki kun lyö multiikkeet päälle ja välillä ei ota kiinni.
On mulla Kurnikissakin nikki. Nykyinen play ok
On se ainakin ollut jenkki-Netflixissä, en tiedä onko enää.
Hyi helvetti mikä olo.
Ompas täällä ollu laimeet jutut illalla/yöllä [emoji33]
Porukka ollu tietty tensuamassa pitkin kyliä ja nyt peitto korvilla sängyssä [emoji57]