kaikki nukkuu?
Printable View
kaikki nukkuu?
Naurattaa tuo Höyrykeisari-homma. Pitäisköhän mun ottaa nickiksi vaikka höyryprinsessa.
Vittu mitä amatöörejä.
Sammuu ennen viittä ja kutsuu itteään homosapiensiksi
naamapeikko tuu pelaa haxball
Pelaan Legendojen liigaa. Aina!
tuu pelaa haxball, oon liian känässä world of tanksiin
Ei sitten pelata!
VittU!b
Sillain kevyesti kyllä ketuttaa, että oikeasta kuulokkeesta ei kuulu mitään. Pidemmän aikaa ollut tilanne päällänsä tuon kuulokeplugin kanssa personal computerissa, mutta nyt meni yli tietyn pisteen.
E: Koska sillain ei hirveästi kiinnosta mikään high end niin tilaan tuon halvimman Asuksen Xonarin mitä aiemmin PC-hajoo-ketjussa suositeltiin.
Sää ot kyllä niin vitun astraali jätkä, että en tiä miks ees vastaan, luultavasti kerrot jostain jatkoroikan vedonpoistajassa ilmenneestä ryppyisyydestä.
Mutta ei se haittaa olenhan kaikkien hullujen, juoppohullujen, neekereiden, kiinalaisten, homojen ja julkihomojen puolustaja.
Ootsä eki east vai west side?
oothan sääki west side?
Musta on jotenkin hauskaa, että noi räppineekerit ihan aikuisten oikeasti ampuvat toisiaan. Tilillä miljoonia ja silti pitää jotain reviiripaskaa vetää? West side yo.
Se liittyy enemmän siihen niiden nuoruuteen ja siihen mitä kukin edusti.
Räppineekerit on isänsä hylkäämiä poikia, jotka värvätään alakoulu ikäisinä jengeihin.
Kenenkään suomalaisen, ei edes sen perhekodin kautta kasvaneen kannata selittää mitään.
Ne on jo kokenu kaiken ja menee kohta vankilaan huumeiden myynnistä.
Sitä se elämä on luokka yhteiskunnassa.
Sen takia tää suomalainen onko se nyt vasemmisto räppiä vai mitä se on?
Kuulostaa kuitenki aika vitun naurettavalta kun joku Jonne Vakava ja seremonia posse kertoo mulle kuin itä helsinki on vitun paha slummi.
Tulee lähinnä mieleen, että käys vaikka Pariisissa, Lontoossa, Barcelonassa tai siis ihan missä vaan muuall kuin Suomessa niin näet mitä se on kun ihmisillä ei ole ees paikkaa missä nukkua.
Tekis lähinnä mieli läpsiä kuonoon näitä kommari räppäreitä.
Ei siinä räppi 90 luvulla oli ihan loistavaa ja musiikin lajina viimeaikoina tullu lähemmäs.
Boyz n the hood elokuva teki kyllä vaikutuksen.
Tottakai Ruotsissahan tiedetään, että maskuliinisuus, eli miehenä oleminen on väärin, koska saatat vahingossa katseellasi raiskata naisen.
Ja kohtahan tämä hieno aate on myös Suomeen saapumassa.