Ai stana😮
Paras revikka evö😂
Printable View
Ai stana😮
Paras revikka evö😂
Joo. Siinä sai mielenrauhan mestari. Vaan itselle on jäänyt hieman hämäräksi tämä modi taisto. Olenko juurikaan väärässä,että hetken käsityöläiset olivay kingejä kunnes teollinen boximodi tuotanto hurahti käyntiin. ? Joskus muistan naureskelleeni,että mekaanisista numeroiduista putkimodeistakin pyydettiin nauramatta yli 20 kymppiä.
Kyllä modimarkkinat on muuttunu paljonkin. On noita useamman satasen käsin tehtyjä modeja vieläkin liikenteessä, mutta niiden kysyntä on laskenut hyvinkin paljon sen jälkeen kun kiina alkoi pukkaamaan omaa suunnittelua olevia laadukkaampia laitteita ulos tosissaan. Ennen jos halusit oikeasti hyvän mekaanisen niin kyllä se melkein sen satasen vähintään maksoi. Mekaanisilla taas oli kysyntää kun niillä päästiin helpommin isompiin tehoihin, piirien vielä ollessa melko alkeellisia tehoiltaan sekä ominaisuuksiltaan.
Laki mii. On nämä nykylaitteet luksusta. Toisaalta ei tässäkään juuri ole järkeä,että tavaraa kiertyy . Viisas pärjäisi vähemmälläkin määrällä.
Kävin pahuuttani kurkkaamassa hand made pipe osastoa ja kyllä wanhan koulukunnan piiputtelijoillakin tuntuu olevan harrasteeseen laittaa rahaa... Melko hintavaa.
Mulla on yks järkyttävän hintanen modi, mutta eihän sitä uskalla missään käyttää. Koska se kuitenkin tekee itsemurhan mun tuurilla ensimmäiselle betonipinnalle. :D
Mä luulin nähneeni unta, kun telkkarista tuli eräs mainos, mut ei se ollukkaa
http://www.vi-poo.com/
Eiks ton hyöty oo vähä plus miinus nolla, ku kuitenki jää siitä kii että kävi paskalla jos pönttö haisee ku saaronin liljat :lol:
Olihan tossakin pieni nostalgiatrippi, kun vihdoin siirsin kaiken höyryttelyyn liittyvän joko roskiin tai kaapin perälle. Olkoon siellä poissa silmistä paitsi akut ja nesteet varmaan kannattaa jossain vaiheessa kierrättää. Aiheutti pientä hymähtelyä noi saatanan kaapelit, joista jotain meshwickejä joskus väännettiin. Koko katiskapelleily oli kyllä sellasta ajantuhlausta, että :facepalm:. Muuten ihan kiva seikkailu.
Joo-o, ens perjantain pitäs jotain lätkää mennä kattoon.
Ei mun laji mut onhan siel niitä cheerleadereitä. :D
https://www.youtube.com/watch?v=JY9LktQugzs
No tais tuolla huomattavasti edullisemmin kun tuntee oikeita tyyppejä. :D Mutta koska sen listahinta on jotain 700 nii se ajatuksena ahistaa ja se hajoo jos se putoo niin... :D NYT MULLE ON TULOSSA TOINENKI HIENOSTELUMODI MUT PINKKI NÄIN JUST VIDEON MISSÄ SITÄ TEHTIIN :yeah: Ja nyt alan käyttää niitä! Pariisissa käytin muuten tota mun ökymodia ja uhmasin vähän kohtaloo koska olin melko tuiterissa monena iltana :D
No kelepaa :love:
Edit. ei tää tuleva uutukainen ookkaa CLZ niiku eka vaan KÜLT CREATIONS PRIME V2
Hyvin täytyy mennä jos kehtaa hommata noita kalliimpia vehkeitä eikä ei ees tiiä mitä on hommaamassa.. ja liittyköhän tuon waparin hajotus mehu-juttuun.. :)
Jos näytetään helvetin hieno modi ja kysytään että haluukko, niin totta munassa haluun eihän sillä nimellä saatana höyrytellä! :lol: LOL :facepalm:
Kaikkihan tietää et hyvä nimi on jo puoli modia.. ps. Tietääkö joku millä saa rakot pois suusta?
Alkoko yleisputsari treenata vähä toleranssia? :D No ei vaa, ei kapsaisiini oikeesti vaurioita limakalvoja vaikka voi siltä tuntua ;)
... :blink: Älä kerro enempää... :lol: