Muutaman neuvoa antavan oluen se vaati jotta sain Merlin RTA:n peuhaamaan ja nyt höryää Glory(FA) ja kyllä maistuu;)
Printable View
Muutaman neuvoa antavan oluen se vaati jotta sain Merlin RTA:n peuhaamaan ja nyt höryää Glory(FA) ja kyllä maistuu;)
Mistä tuli mieleen oma höyrykooma. Lutrasin sekä Glorya että Duskia (erikseen) ja kirjoitin molempiin pulloihin "Dusk", enkä nyt tiedä mitä laatua olen höyrytellyt milloinkin :blushing: Omaan makuun nuo FlavourArtin tupakkamaut ovat hyvinkin suunmyötäisiä ja vielä on useampikin maku reservissä testaamatta. Riittoisiakin ovat, kun yleensä tarvitsee vain sen max 3% tiivaria. Diggaan :thumbup:
Tällä hetkellä kuitenkin höyryää Ladybug Juicen nimikkoneste ja varsin freessi marjamaku (punaisia sellaisia) onkin. Kaverina menee myös Haüs Fuelin Judgmintiä, joka sekin on vallan positiivinen tuttavuus. Molemmat jatkoon :smoke:
Black Pearl + 1% Sour
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
John Smithin Twaggeria, 50/50 9mg. Aika loistava tupakkamaku. 10% suhteella myös aika kustannustehokas.
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Finnvapen punaisen mallun jämiä. Laimennettuna siitä ei meinaa irrota tarpeeksi makua, joten väänsin tehot 90 wattiin, ja haeskeltuani Griffin 25:n isompaa suukappaletta, eihän sitä tietenkään mistään löytynyt tähän hätään, joten minä piru purhautan ilman koko perkeleen tippiä. Johan alkoi makua irrota. Ja höyryä.
Perskeleen flunssa meinaa tulla takas. Nyt sitten imeskellään mentholia tai pohjaa.
^Tällä selvisin viime flunssasta:
1.5% Eucalyptus + Mint (INAWERA)
0.5% Honey (INAWERA)
0.75% Lemon mix (INAWERA)
2% Lemon Sicily (FA)
Uuteen versioon ennen seuraavaa lentsua pitäis saada vielä inkivääriä mukaan.
Mun flunssaneste on ollut jo pitkään mustikka-minttu-menthol. Aukaisee aina aamulla hyvin ja lähtee päivä reippaammin käyntiin. [emoji3]
John Smithia taas, tällä kertaa Blue Wood. 50/50 9mg :)
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Inaweran tupla omppua ja spicy biscuittia, SIKA hyvää[emoji13]
DIY Graham Father klooni - iskee makunystyrään aika kivasti kaikkien hedelmien ym. ällömakeiden jälkeen.
Jälkiruokahöyrynä naminami.
https://youtu.be/OAfQom7K5lU
Black pearlia mentholilla terästettynä.
Oma absintti mix. Jatkoon;)
Skan Ugala Bukala testissä
MBV moo juice :3
Black series toffeeta. Joku tunkkainen palaneen maku tulee vastaan. Jälkimaku on hieman salmiakkinen. En tiedä onko vika meikäläisen makuaistissa vai missä, mutta miellyttävää makua saa kyllä hakea.
Maistuu hyvältä myös lieroilla,mutta meshillä parhaimmalta.
Palanut ato/Karstainen setuppi saa maistumaan palaneelta aika sukkelasti.Jopa nautilus liika kovilla wateilla saa aikaan paskanmaun..
Kokkaillessa huomannut että maku menee huonoksi kun laittaa liikaa tiivistettä,itse käytän alle suosituksen.
Fred masters evolutionia tornadosta täl hetkel, kotona menee sit goonilla northern gasolinen garden delight
Lähetetty minun SM-G901F laitteesta Tapatalkilla
Pluidia.. Desi tiivaria meni että heilahti.
Nutzillaa... Oikein hyvä ADV.
10% cap cool mint
5% cap lemon lime
Huippu "menthol" mehu, pitkän aikaa menty erilaisilla kermoilla ja jäätelöillä tylsistymiseen asti.
Black series salmiakkia laimeana seoksena, ja kokeilin teurastaa siitä imelyyden pois Black firellä. Riittoisaa kamaa, ja nuotionmaku toimii kuin häkä *köh*:antismoke:
Tuli tehtyä taas desi Flavour Junkien Rainbowta. Pahaa mutta silti tähän jää kiinni. Starre Pure ensitestissä, ja sateenkaari maistuu just siltä miltä pitääkin.
Apossiumin Codetta Hurrin kloonissa, mukava maku, välillä toivoisi että olisi enemmän makua, välillä taas on sopivasti..pitänee laittaa lisää tulille.
Jos tuota Black fireä laittaa runsaasti, niin silloin ei välttämättä erota, jos pumpulit käryävätLiite 28761
Skatationia Tsunami RDA:sta sekä Illu nighttia :love:
Mad Hatter V2sta kuukauden kypsynyttä DIY marjakerma sekoitusta joka mennyt kyllä niin nuotin vierestä kuin vaan voi.
Pari milliä mennyt, noin desi vielä jäljellä tätä kauheutta
Eipä mittään, hyvä jos toimii! Mitä tuo Inaweran DNB -tiivari pitää sisällään?
Hommasin Black fireä ihan zulupohjalta, koska lähes kaikki testaamani nesteet, mukaanlukien VG ja VG/PG pohjat, ovat turhan imeliä omaan makuuni. Ensin kokeilin omenaviinietikkaa ja sitruunahappoa tuomaan kirpeyttä ja terävyyttä, laihoin tuloksin. Tai sitten pitäisi antaa seosten hautua paljon pidempään.
Niin ja tankissa tällä hetkellä Defunctan RY4. Olen vähitellen alkanut pitämään siitä.
Don Tomassinon tshernoplusion (kirjotinkohan ton ny oikein..) 👍👊 jatkan testailua, ainaki näin äkkiseltään erittäin toimiva pluidi
Snake V2, nam :)
Viettelijätärtä, piti kaataa vg-pohjaa saman verran lisää ku oli tuota valmisnestettä.
Ei oikee 65vg riitä omalle maulle, tai sitte oli muuten vaan turhan vahvaa lientä.
15% Citrus Punch (TPA)
2% Strawberries and Cream (TPA)
Maistuu, melkein kuin Mountain Dew:tä höyryttelisi.
Black series toffeeta. Alkaa vähitellen tulla se hopeatoffeen maku esille. Nam.
Innovationin creamy coffee.