Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
edit: tuo lasku-ketju pääsee kohta myös ketjujen top vitoseen tältä illalta..kun ei jaksa telkkuakaan töllöttää..
"lasku" -ketju hävisi foorumilta, samoin kirjoittajakin. Ilmeisesti trolliksi havaittu ja iso luuta heilahti?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
"lasku" -ketju hävisi foorumilta, samoin kirjoittajakin. Ilmeisesti trolliksi havaittu ja iso luuta heilahti?
Samoin hävisi muutama muukin ketju mihin kirjoitteli Yakousei (annoin kunnon palautuksen) vai mikä se on? Onko Yakousei:lla oikeus mielivaltaisesti poistaa viestejä/ketjuja mihin suuttuu tai ei muutoin miellytä?
En usko. Käsittääkseni (voin toki olla väärässäkin) moiset oikeudet on vain höyryveturilla ja höyrypoliisilla, ei höyryguruilla.
Ei Yakolla sellasia oikeuksia ole.
Jos vapefesteille tullaan ärrärrinpurrin niin järjestävä organisaatio nallehalaa kaikille hyvän mielen pakolla. perkele.
Vituttaa kun toi lukihärä on. peekele.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
En usko. Käsittääkseni (voin toki olla väärässäkin) moiset oikeudet on vain höyryveturilla ja höyrypoliisilla, ei höyryguruilla.
Todella nopeasti kuiten hävisi "lasku" ja toinen ketju mihin Rantanen kirjoitteli, minä kirjoittelin, Yakousei heitti lapsellisen kommentin kuvan kanssa (jos oikein vituttaa, vetäkää röökiä) johon kommentoin aika raskaasti just antamiani esavukefoorumin kehujen jälkeen...
Meni jälleen kehut esavukefoorumia ja täällä olevia ihmisiä kohtaan bittien taivaaseen...
Itsekin käytin jonkin verran aikaa, jotta vastaukseni olisi aloittelijalle riittävän höveli. Bittiavaruuteen meni, mutta toisaalta, eipä käyttäjä "juovainen" (toim. huom. nimi muutettu) varmaan olisi hullua hurskaammaksi tullut. Kaiketi vain lauantai-illan hupia, siis viritellä useita, mahdollisimman epäinformatiivisia uusia ketjuja. Ja (vähintään epäsuorasti) syytellä foorumia/foorumilaisia siitä, että
a) maailmassa on Puolassa toimiva peleon.pl-sähkösavukekauppa, jonka
b) sivut ovat puolaksi, ja
c) hän ei osaa puolaa, ja
d) höyryttelijät ovat negatiivisia, kun huomauttavat epäasiallisesta foorumikäyttäytymisestä ja näin ollen
e) hän joutuu vetämään röökiä :laugh:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Itsekin käytin jonkin verran aikaa, jotta vastaukseni olisi aloittelijalle riittävän höveli. Bittiavaruuteen meni, mutta toisaalta, eipä käyttäjä "juovainen" (toim. huom. nimi muutettu) varmaan olisi hullua hurskaammaksi tullut. Kaiketi vain lauantai-illan hupia, siis viritellä useita, mahdollisimman epäinformatiivisia uusia ketjuja. Ja (vähintään epäsuorasti) syytellä foorumia/foorumilaisia siitä, että
a) maailmassa on Puolassa toimiva peleon.pl-sähkösavukekauppa, jonka
b) sivut ovat puolaksi, ja
c) hän ei osaa puolaa, ja
d) höyryttelijät ovat negatiivisia, kun huomauttavat epäasiallisesta foorumikäyttäytymisestä ja näin ollen
e) hän joutuu vetämään röökiä :laugh:
Vaikka oli aloitteleva kirjoittaja, erittäin huonolla ulosannilla, kaikki nuo hävisivät bittien taivaasaan Yakousei:n mahdollisen känkkäränkän jälkeen :( Eli Yakousei pystyy muokkaamaan foorumia oman mielen mukaan?
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Zenin anodisoidut tuotokset ovat sittenkin loistavia !
Ei tarvitse kuin lähettää ne jollekin joka osaa tehdä niille jotain. Tällä miehellä ei kertakaikkiaan ole mitään häpyä, pitäs vetää ukko saatavista jonkinlaiseen puntariin, täysi vitun pelle koko äijä!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nallekarhu
Vaikka oli aloitteleva kirjoittaja, erittäin huonolla ulosannilla, kaikki nuo hävisivät bittien taivaasaan Yakousei:n mahdollisen känkkäränkän jälkeen :( Eli Yakousei pystyy muokkaamaan foorumia oman mielen mukaan?
Veikkaan, että haukut väärää puuta. Myös höyryveturimme ViZi näytti olevan kirjautuneena paikalle juuri samoihin aikoihin, kun ketjut hävisivät... :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
Veikkaan, että haukut väärää puuta. Myös höyryveturimme ViZi näytti olevan kirjautuneena paikalle juuri samoihin aikoihin, kun ketjut hävisivät... :)
Jos on noin, hän voisi ilmoittaa siitä jotta voisin esittää rehellisen anteeksipyynnön oikealle henkilölle.
mm. tuon lasku-ketjun luonut heppu (en muista enää nimeä) ketjuineen lähti lomille ihan siitä syystä että ulosanti oli sitä luokkaa että ei siitä olisi mitään hyvää seurannut. Näitä "viihdeketjuja" on jo ihan tarpeeksi.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ViZi
mm. tuon lasku-ketjun luonut heppu (en muista enää nimeä) ketjuineen lähti lomille ihan siitä syystä että ulosanti oli sitä luokkaa että ei siitä olisi mitään hyvää seurannut. Näitä "viihdeketjuja" on jo ihan tarpeeksi.
Eli poistitko sinä viestiketjut?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ViZi
(en muista enää nimeä)
raitainen
E: methinks, todennäköisesti pelkkä häirikkö, ei vilpittömästi höyryttelystä kiinnostunut aloittelija
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nallekarhu
Eli poistitko sinä viestiketjut?
Ei niitä voi kuin luuponen ja minä poistaa eli kyllä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ViZi
Ei niitä voi kuin luuponen ja minä poistaa eli kyllä.
Kiitos vastauksestasi.
Olen julkisen anteeksipyynnön velkaa Yakousei:lle.
Olen pahoillani kun yhdistin ja syyllistin sinut (Yakousei) muutamien viestiketjujen poistajaksi. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi minun väärässä olemiseeni.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt yövuoro kömpii peiton alle ja aamuvuoro heräilee vähitellen kertomaan, mikä uudessa päivässä Ärsyttää!! harmittaa!! :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Zenin anodisoidut tuotokset ovat sittenkin loistavia !
Ei tarvitse kuin lähettää ne jollekin joka osaa tehdä niille jotain. Tällä miehellä ei kertakaikkiaan ole mitään häpyä, pitäs vetää ukko saatavista jonkinlaiseen puntariin, täysi vitun pelle koko äijä!
Mitäs mitäs. Onko jotain uutta uutista tullu?
Nukkumatti! Kävin kyllä aikasin nukkumaan, mutta oliko pakko herätä jo neljän tunnin unien jälkeen! nimimerkillä koneella istunut jo kolmisen tuntia.
Persaukisuus. Ois elämäni tilaisuus tiedossa, mutta saattaa kaatua rahotuksen puutteeseen. Pitääpi vielä selvitellä asiaa lisää.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nallekarhu
Olen julkisen anteeksipyynnön velkaa Yakousei:lle.
Olen pahoillani kun yhdistin ja syyllistin sinut (Yakousei) muutamien viestiketjujen poistajaksi. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi minun väärässä olemiseeni.
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-savuke%20V/bro.jpg
E: Ärsyttää joulunalla kaikki kissanristiäiset, pikkujuolut ja muut hälinät.
Kalenteri ihan tukossa :/