Asiaan voi aina tulla muutos
Printable View
Nyt mulla on menny jotain ohi tai sit alkaa ymmärryksen taso olemaan heikko
:D Pottula vain säikähti kun huusin, pisti ääntä vähän pienemmälle niin ei vanha mies saa sydänkohtausta...
Yhdet sille
Nukkuuko kaikki jo
She on alkomaholia, elikhäs viinaa, elikhäs vodkaa tai muuta. Liköörit uutetaan viinaan niinkuin höyrynesthteetkin. Veikkauhksheni onmph vhiinaa akg spiritush vorts, ish
Siis ikhäänkuin, höyrynesteethän uutetaan vgpg juttuihin, tyhmemmille tiedoksi! Toistha vedethän keuhkoon ja toistha vedetäthän kun halutaan unohtaa murheet ja olla mahtavia!
Mikä soi höyrytellessä ketju on häpeä, se kaataa köykäsemmät selaimet joka vitun kerta. Too much information! Koittakaa nyt edes vähän vedellä niitä vipuja! Twitterit, youtubet kuolee pois, uusi nousukausi alkaa. Tai se on mahdollista, jos ei karkoita kävijöitä, think about it!
Se on niinkuin
https://youtu.be/91QIMu9CVrI
Se on kai selaimen kyvykkyydestä hallita tuota tulvaa nettisivulta, tai jotain? Esim ebay, suoraan selatessa syyllistyy samaan. Appsin kautta ei, joten se lienee softa virhe? Urdun videoita ei esim pysty katsomaan, eli se liittyy tubelinkkien sisältöön?
Samalla on miljoona yhteisöä, joissa ei moinen tunnu missään?! En tiedä. Nettiyhteydellä ole mitään tekemistä asian kanssa, ainakaan minun saamilla nopeuksilla, palveluntarjoajalta.
Paarissa käyty ja kotiin palatessa vihanen emäntä vastassa. Taidetaan jatkaa siis ihan kotilinjalla.
Mä kävin kans. Vaimo ei herännyt kun lähdin ja poikakin oli jo unten mailla ollut pitkään. Vaimo oli kyl hereillä kun tulin himaan, mutta ei ollenkaan pahana. Totesi vain, että täytyyhän sinun joskus käydä tuulettumassa (oon ollu perinteisestä tyylistä poiketen itse himassa koti-isänä kohta 4 vuotta). Sit juteltiin pitkän aikaa ja tuli jopa lupa lähteä uudestaankin joskus jatkossakin. Kiltisti kun on, niin ei tuu sanomista (sitä ei vissiin lasketa, jos kuolaa kieli pitkällä kaikkia muitakin isorintaisia. Katsoa saa, mutta ei...).
Uutta sänkyä pitäs alkaa katteleen. Koirakin on nyt jo vuoden ollut jyrsimättä reunoja joten uskaltaa uuden ostaa. :D
Kyl siitäkin on vaikeaa tehty ku löytyy kaikenlaisia malleja. Runkopatjaa aina ollut mut jos nyt kokeilis vaahtomuovia?
Ei auta ku lähteä joku päivä makoileen kauppoihin.