Pullo Baileysia illassa :eek: Mulla kestää pullo monta viikonloppua :laugh:
Mä annan mun Baileysin ehkä venata johonki vappuun :wheee: Ku pääsee ehkä grillikauden avaan :eek:
Printable View
Pullo Baileysia illassa :eek: Mulla kestää pullo monta viikonloppua :laugh:
Mä annan mun Baileysin ehkä venata johonki vappuun :wheee: Ku pääsee ehkä grillikauden avaan :eek:
Kylmä balle menee huikalla, hyvää krapulaan, saa verensokerin ylös ja poistaa janon. Ja jos ei pysy sisällä, niin maistuu siedettävälle myös poistuessaan.
Ei tää ny kuulosta kauheen sivistyneeltä hommalta. Baileys kuuluu nauttia maidolla ja jäillä kliseisesti sohvalla vilttiin kietoutuneena villasukat jalassa ja kivaa musiikkia kuunnellen. Tai sitten paljussa istuen ja siemaillen. Ei oksentelua, ei krapulaa. :D
Kaakaolikööri nautitaan maidon ja jäiden kera, on ihan hyvääkin noin.
On sitä välillä Helmi kaakaolikööristäkin tullu tehtyä "valkovenäläisiä" :cool:
Naiset:rolleyes::laugh: valkovenäläiset tehdään kahvilikööristä(vodkasta ja kermasta/maidosta)
piti muokata perustelut.....
kaakaolikööri+ maito/kerma(vodka)= nunnan nännit nimeltään:laugh:
Oikee kahvilikööri valkovenäläinen on hyvää, mutta sanon valkovenäläisiks kaikkia oli se sit Baileys+maito tai kaakaolikööri+maito :D
Ja baarissa ku ottaa valkovenäläisen niin tuntuu että neki on usein huijausvalkovenäläisiä, ihan ku johonki kaakaolikööriin tehtyjä :blink:
Mutta nunnan nännit on makee nimi, alan jatkossa siis käyttää nunnan nännejä :lol:
Mitä viinaa kaakaoliköörien viina on, onks se vai vodkaa :thinking: Baileysissahan on järkyttävää kyllä VISKIÄ :eek: :eek: :eek: Viskissä on kyllä hieno aromi, se on varmaan se mikä maistuu Baileysissa ja viskijuustossa molemmissa. Sillai voin viskistä nauttia, kun en sitä ittenänsä suostu enää ees vapaaehtosesti maistaan :D
Voi hitsi, rupes tekeen mieli gambinaa, mut kaupat kiinni. :(
No ompa hilljasta.
Joo
Buildi, buildata... Jotenkin ei nuo sanat kuulosta luontevilta suomenkielen sekaan. :D
Vaikka ei kai sen väliä, kunhan asia tulee selväksi.
KÄYTTEKS TE USEIN TÄÄLLÄ?
Höh