Muistelin että tollanen iso pullo olis ollu reippaasti yli 30e :confused: No mut säästöä se on pienikin säästö! :D Ja kyllähän nyt laivatunnelmaan kuuluu että sieltä pullokin tuodaan eikä vaan karkkii... :D Kyl kannatti roudata 650km :lol:
Printable View
Kauheen kalliita noi viskit! En tajuu miks joku tuhlaa rahaa kielensä viiltelyyn kun Baileys on paljon halvempaa<3
Duuni kaverilla ollu samsungeja ja aika usein huollossa käyttää niitä. Tiiä mikä niissä on.
Nokian jälkeen siirryin Sonyyn ja ihan kelpo peli ittelle. Tosin toinen menossa. Eka ei kestänyt istumista, taipui ja näyttö irtosi. Takataskussa oli kun vantaan hotellista tulin kotiin.
Pomolla on 2000 luvun alun Sony parilla numeromuistilla ja sellainen vedettävä antenni. Se känny ei ole älyä nähnytkään.
Kuulemma niin hyvä puhelin että osti aikoinaan muutaman varalle.
Likööriä pystyy nautiskellen juomaan (tosin jatkan kyl Baileysiiki maidolla ja jäillä :drool:) ja se on oikeesti hyvää. Viskii joutuu juomaan silleen että semmonen teelusikan kärjellinen kerralla suuhun ja irvistys perään :D
Varmaan joidenki kuoleman jumalten :eek:
Viskiä voi juoda kolmella tapaa, vedellä, ilman vettä tai niinkuin vettä :)
No jotkut käyttää jäitäkin :(
Petsku89 varmaan muistaa mun juontitavat kun se tarjos mulle vapefesteillä fireballin. Siemailin ja irvistelin sitä shottia alas varmaan puol tuntii :eek: :lol:
Baileysin pitää olla todella kylmää eli jäillä [emoji39] No nyt alkoi tekee sitäkin mieli....
Aaah ja jotain hyvää vodkaa [emoji41]
Vedetäänkö tuittu känät kesäkuussa?
Jos sulla ja pörrillä ei oo mitään erikoista niin voitais tulla kuun puolessa välissä kyläilee[emoji2]
Eiköhän täällä jotain ole, ei oo hirveesti kokemusta ku me ollaan yleensä käyty rauhallisemmissa merkeissä Leskisellä, ja sitten kesällä Torinrannassa on ihania terasseja joista Keltaisen aitan on Oulun paras ja jättikokoinen :D Ja sit Hevimestassa on tullu käytyä jokusen kerran mut mää en tykkää hevistä. :D Ihku on ihan kiva paikka mun mielestä, siellä pääsee joraankin jos tykkää. :D Onhan niitä muitakin mut en oo ehtiny käydä niissä, tarvis suosituksia palajasjalakasilta oululaisilta :D