Laiska nainen v*tuttaa :( Pitäkööt tunkkinsa, rakennan setuppeja koko illan :esmoke:
Printable View
Laiska nainen v*tuttaa :( Pitäkööt tunkkinsa, rakennan setuppeja koko illan :esmoke:
Itella... Voi nyt vi**u sentään. Täällä kaikki valmiina ja odotettu puuttuvaa osaa kuin kuuta nousevaa että pääsee viikonloppuna diy hommiin. Vaan ei..
*1. luokan kirje on perillä seuraavana päivänä postittamisesta. Edullisempi 2. luokan kirje on kulkee perille kahden yön yli.*
No ei ole ei ole ei.. ITELLA SUCKS! X-(
^Taitaa 2.luokassa kulkea seuraavaksi päiväksi ihan yhtä kovalla prosentilla... ITELLA SUCKS and FUCKS US..
Valitettavan laillista, kun ei ole voimassaolevaa sairauslomatodistusta. Liitosta kysyin. Mutta haiskahtaa myös heidän mielestään henkilöön käyvältä vittuilulta. Minulla on nauhoitettuja puheluita(joita ei tietty voi mihinkään käyttää) ja muistiinpanoja työnantajan käytöksestä lääkärille soitteluineen.
Tänään tilanne äityi semmoseksi että takaisin en mene. Pillerien voimalla olen paskarautojansa repinyt eikä tuo muuta kuin päätään aukoo. Tohtorille kahdeksi. Ja taidan laittaa spostia että kolmen kuukauden liksat tilille niin lähden heti eikä tartte advokaatteja vaivata tällä asialla.
Ja epäilijöille tiedoksi, päällikön käytös todella on kaikinpuolin epäasiallista. Moni olisi liipassu siitä paikasta, mutta minä en voi kun mua alkaa itkettää jos joutuu satuttamaan...
^Vaikeaa se vissiin olisikaan saikkulappua saada etukäteen tulevasta leikkauksesta? Vai menikö mulla jotain hiukan ohi? :blink:
Ei kettuiluna tämä! Eipä kyllä kuulosta kovin innostavalta touhulta ei...
Keskustelut joihin ite osallistuu, saa nauhoittaa. Videota ja/tai ääntä.
Eikös toi Jasper Pääkkönenkin äänitellyt jonkin istunnon maa-ja metsätalousministeriön kanssa, siitä suuremmin infoamatta läsnäolijoita. Sitä kuinka hyvin se kelpaa oikeudessa todisteena niin en mene sanomaan.
Ja tuosta oikeudellisuudesta
Oikeus ja kohtuus - kaikessa ...: Omien puheluiden tallentaminen
Jeps. Meikäläinenhän nauhoittaa puhelunsa. Joku pikkukamera napinlävessä tjsp olis poken hommissa ollu näppärä.
Tottakai kaikki laitteet alkaa prakailemaa ku pitäs töihin mennä. Boge kärähti ja aga puskee dryhittiä. Huoooh.
Jep.. Nyt maistuis kunnon höyryt mutta ei :( Kai se on duunissa väsättävä tauolla uus setuppi..
Joku v*tun urpo on naarmuttanu mun autoa... :facepalm:
Oliko pahastikkin? Autola kolhastu vai ilkivaltaa?
Ikuinen vitutus on raahautua töihin, vielä ku selkä otti eilen itteensä ja viimeset kolme tuntia täällä yksin vaikka aina pitäs olla kaks vuorossa. Vielä kolme päivää ni tääki paska loppuu.
Nyt vituttaa,koko viikon odotti että tulee Finnvapelta uusia nesteitä.Tulihan ne, mutta Standardin pullo päreinä ja kaikki muutkin kamat sitten märkinä.Kun on litteä pullo niin ei riitä pelkkä suojaus ympärillä,ottanut kipeetä pullon yläkulmaan.
Mulla oli koko viimevuoden alkukuukaudet "jännää" kipua vatsan yläpäässä ja välillä se säteili ruokatorveen ja keskivatsaan. Monta kertaa kävin lekurissa ja diaknoosi oli aina närästystä tai ruokatorven/putken tulehdus.
Kerran se kipu jäi päälle ja 3 päivää ihmettelin, kävin kyllä terkkarissakin mutta vastaus oli närästystä. La-su yöllä kun kivut oli jatkunu monta vuorokautta ni ambulanssin tilasin.
Siellä ne tutki sit eikä antanu edes kipulääkettä kun "kipujen pitää näkyä" jotta lääkärit tietää mikä hätänä.
Sappikivet+sappitulehdus ja leikkaukseen. Kannattaa mennä tutkituttamaan jos on jotain vikaa, on nimittäin helvetin kivuliaita kiviä.
e: Ja onhan mulla ärsytyksen aihekin. Oikean käden taipeessa lihas revähti/katkesi, sormen mentävä aukko lihaksessa ja on kipeä. En nyt haluis ottaa saikkua kun loukkasin kesälomalla polvenkin ja olin sen takia vähän aikaa ylimääräistä kesälomalla.
Tylsää istua himassa mut kaippa se on pakko mennä lekuriin ja ottaa rauhallisemmin.
Täällä odottelen marian sairaalan päivystyksessä.
Meni taas varmaan 15 setuppia vituralleen. On meinaa vähä kranttu toi jyjärven modi ku kokeilee jääkö hotspottia :D Kuinkahan paksua narua pitää hommata vastuksen tekoon, nyt napsahteli iloisesti kanthalit poikki vaikka mekaanisella aina toimikin :D
Kanthal A-1 0.40mm / 0.016" / AWG 26 kokeile tolla :laugh:
No nyt. Tolla vois alkaa tulemaan jämäkät setupit. Pitänee tilata.
Ja jos ei sekään piisaa niin tuosta:
Kanthal A-1 1.20mm / 0.047" / AWG 17
Pitäis perhana kestää :D
Mulla ainoo mikä auttaa on Losec, you should try! Noi samariinit ja renniet ovat aloittelijan lääkkeitä :)
Semmonen reissu marian päivystyksessä.
Rättipää lääkäri joka ei osannu suomea edes kunnolla diagnosoi mulla punkinpureman jonka johdosta oikean käden taipeessa on tulehdus ja vittu se teki sen ilman että koski ees koko käteen. Eikä edes kattonu kunnolla, parin sekunnin vilkasu riitti. EI MUA OLE MIKÄÄN PUNKKI TAI MIKÄÄN MUUKAAN SATIAINEN PURRUT!
Sanoin että tuskin on mikään semmonen ja kun itse diagnosoin tän lihaksen repeytymiseksi niin ei ees halunnu tutkia enempää vaan piti päänsä. Sanoin vielä että on ollut jo viikon kireä tuosta kohtaa missä nyt luultavasti lihas katkes, siinä on aika selvä kuoppaki.
Mutta ei, vittu et ärsyttää saatana ku helsingin sairaaloissa ei löydy suomalaisia lekureita enää ja noi perkeleen ählämit ei ees tutki ja antaa vittu vääriä diagnooseja.
Nim. muutama kerran aikasemminki saanu väärän diagnoosin ja itse oon ollut oikeassa kiitos googlen.
Vitun Samsung kun on mennyt käyttämään jotain halpaa paskaflashia tuossa S3:ssa. Nyt on sit sisäinen muisti korruptoitunut. Jejee.
tosi tarkkana saa olla. Mullakin olis todennäköisesti henki lähtenyt jo moneen kertaan jos olisin ensidiagnooseihin tyytynyt tai noudattanut orjallisesti määrättyjä reseptilääkkeitä. Viime keväänä mm. määrättiin leikkauksen jälkeen reipas annos lisäkalkkia vaikka ne arvot oli jo valmiiksi aivan tapissa. Oli jäänyt parien verikokeiden tulokset vahingossa katsomatta ja oletettu että leikkaus onnistui.
itsellä närästi noin 4 vuotta... ja elin Rennien avulla. sitten otin itseäni niskasta kiinni ja lopetin rekkakuskin hommat ja aloin syödä kuin normaalit immeiset... rasvaset / mausteiset ruuat veke, tuore ruisleipä, sipsit, viinerit ysm yms veke.
ja samalalla lauhduin useamman kilon ja kappas.. ei ole enään närästänyt moneen vuoteen. on muuten maailman vittumaisin tauti ku iskee kunnolla sapet kurkkuun :/
Mulla on tosi kivulias närästys ja pidän sitä poissa oliiviöljyllä ja yksinkertaisesti syön vähän viisaammin ja kahvit max 3 kuppia päivässä. Losec on kyllä pätevä lääke mutta ei sitä jaksa loppuelämää syödä.