Tuu käymään töissä niin vittuillaan KASVOTUSTEN [emoji106]
Printable View
Siis kiinteistöhuolto töitä ja siihen liittyy kaikkea sekalaista.
Mites, haluaako Jassokin päästä ignoreen? Siellä on tilaa :D Tämä höyryttely on minulle niin nautinnollista, että silloin kun olen tämän parissa niin haluan vain nauttia :D Sinne mahtuu vaikka koko Western Coastin sakki, ei ole mitään rajoja :D
On kyllä sinällään vähän harmillista että tuo ignore toimii näköjään vain yhteen suuntaan.
Noo. enköhän mä kestä, saa ainakin nauraa. :laugh:
Moi vaan jasso sullekin [emoji2] kai mä olen huoltomies virallisesti, ei stana ainakaan mikään täti[emoji38] talotäti...reps!!
Tähän ignorehommaan vois tulla vaikkapa ekin encore
jassolla suppo pyllyssä? [emoji51]
Legendaarinen homo-ilta, silleen latinosti [emoji173]
Vittuilu on taitolaji :police:
Huomenna sais pojan tuoda synnäriltä kotiin. Pääsee alottelemaan vähä erilaisempaa arkee
Niin, kaikki oli kattomassa eisiidiicii Hämeenlinnassa[emoji58] olispa itsekin päässyt...
Mites sää olutta? viran toimituksessa.
Mä savustin eilen lohta, salaatilla ja uusilla perunoilla, ai että oli muuten hyvää.
Mä painan kans reilu 80kg ja mun silmät on kans siniset. Vainusta en tiä, mut kalat löydän toisinaan hyvin. Mä ajan passatilla.
Ihan silleen ok menee, kiitos kysymästä. Passatti teki just ison loven lompakkoon, mut eiköhän tää taas tästä. :D
Hmm, voisiko joku kertoa, miksi ignorettavat alkavat itkemään ignoresta :D Tuossa on semmonen asia, mitä ei muuten pysty kovin helposti tajuamaan :D
Pojat höpisee autoista josta tuli mieleen, mun pösöstä puhallin sanoi ittensä irti.Pitääkö katsoa ensin onko sulake mennyt? vittu toi paska on sellanen riesa[emoji36] pitää huomenna alkaa duunailee sitä sen mitä itse osaa[emoji51] tekis mieli viedä kaatikselle....
Uliuliuliuliuli ruoka loppuu uliuliuli, jotenkin noin se kaiketi menee :D
Liite 23165
Fairylla pöytä puhdistuu bakteereista :D Kyllä on hyvä nautiskella kun on puhdas pöytä :D
:eek:
Hyvät on kaverin murot ollu :eek:
Tarttis ensin ottaa puhallin irti ja koittaa akusta suoraan pyöriikö. Jos toimii, ni sit aika varmasti se vastus. Toinen vaihtoehto on virtalukon pohja. Sen voi tarkastaa sillä, että toimiiko valoautomatiikka. Se säätöpotikka harvoin hajoo. Onko manuaali vai automaatti ilmastointi?