No miten sen ottaa:) pankki pitää sisällä minun rahoja eikö. Mutta takaa minun rahoja 50,000 euroon myös yli menevät rahat ovat minunX-(. Eli säilytän toisten rahoja ilman vastuuta:) vittu mitä touhua
Printable View
No miten sen ottaa:) pankki pitää sisällä minun rahoja eikö. Mutta takaa minun rahoja 50,000 euroon myös yli menevät rahat ovat minunX-(. Eli säilytän toisten rahoja ilman vastuuta:) vittu mitä touhua
Mihin se jamo katos?
Jamo silittää Emoa.:thinking:
Saisko tän yön aikana 1000 vihdoin täyteen
Saa toki. siinä ei mene kuin puoli tuntia.:laugh:
Mutta jos alan ihan mykäksi
Mä en suunnitellut vielä alkaa, vaikka 2 aikaan aamusella heräsin.:laugh:
Eih :facepalm: Nää on kato ilmotus asioita. Tänään kerroin että tänään haetaan mitä haetaan, huomenna olen krapulassa.
Aiemmin jo kerroin että toukokuun 22 pvä eteenpäin, aina juhannukseen asti on kohtuullisen turha kaipailla, olen merellä.
No ei vais, nää on näitä aikojen saatossa muovautuneita juttuja. Morsio tietää varsin hyvin että mulle on maailman tärkein asia päästä lohenpyyntiin, osaa siis jo varautua siihen. Sama on kesällä, se tietää että mun pitää päästä pariks viikoks tunturiin. Tänä vuonna se meinas et vois ihan parikin viikkoa pitää kesällä lomaa yhdessä... No näin teemme. Onhan sekin niin paljon minulle joustanut. Tarkoittaa toki sitä että tänä vuonna ei mennä tunturiin. :(
No, viikon Inarin reissu saa korvata sen :)
Inarin rannoilla hienoja paikkoja. Käyty muutamia kertoja, kun isäukko oli silloin Hankkijalla töissä ja niillä oli mökki siellä.
Silloin oli ainakin hiton kirkas vesi ja hyvin Harjuksia ja Siikoja.
Jee!!! Rajotukset poistu :worship:
Omatunto.:blink: Mikä se on.