Hyi mä inhoon jalapenoja ja kaikkea, mikä maistuu barbeguelle[emoji51]
Mutta pullaa voisin taasen syyä hela dagen[emoji38]
Printable View
Hyi mä inhoon jalapenoja ja kaikkea, mikä maistuu barbeguelle[emoji51]
Mutta pullaa voisin taasen syyä hela dagen[emoji38]
Nyt tuli satsi pickled-vihanneksia tehtyä. Saa nähhä mille maistuu. Etikka ainakin haisee sille että kasvaa heti rintakarvoja kun sitä maistaa.
JEEE se snowcrossikisoissa ittensä pahan näkösesti telonu tyyppi on hengissä :yeah: Katoin tolla hetkellä niitä just ennen hyppyriä kaatuneita enkä ees huomannu miten karu tilanne toi oli, luulin että se lensi vaan omansa kyydistä ennen kuin katoin ton videon :blink: Jos jotain suojelusenkeleitä on olemassa nii pari niistä hengas kyllä lauantaina tuolla stadionilla. :D
https://seriousriding.com/snowcross/...anssikyyttiin/
Ilkeän näköisesti jäi toisen kelkan kolhimaksi, onneksi ei tosiaan käynyt pahemmin... :)
Nuo vaan kuuluu valitettavasti lajiin. Muutaman sormen ja kylkiluun sain murrettua, mut pari aivotärähdystä viimisenä aktiivisena talvena sai vaihtaan harrastusta. Jälkimmäisen jälkeen olin vajaan viikon unes. Lääkäri sano, että jos viel kolmas tulee samaan talveen, ni ei välttämättä herää enää ollenkaa
Juu asiaan kuuluvaahan tuo on, mullekkin on opetettu että hyväks kuskiks oppiminen vaatii yleensä vähintään yhden kelkan lunastukseen ajamisen :D Ite oon koheltanu jo sen verran että jos mulla ei ois takin alla panssaripaitaa munaisvyöllä, niskatukee ja hyviä suojaavia kelkkasaappaita (ja vähän onnee) niin vähintää luita olis jo menny. Kerran vasta oon mukannu niin kelkan kans että minä jäin alimmaiseks. :D Aivotärähdyksethän on semmosia että niillä on rajansa kuinka monta niitä voi elämänsä aikana saada. Jo heppapiireistä tuttu tarina että jotkut on lopettaneet ratsastuksen lääkärin suosituksesta kun ovat saaneet tarpeeks monta tälliä päähän, koska sit voi tosiaan tulla pienestäki se kerta ettei enää herää.
Liite 30254Liite 30255
Kävimpä tänään kotona laskiaispullalla ja samalla pidettiin kollien kokous. :3
Tulipa muuten mieleen et tuo ylempi kissa pelkää kokonaisia kurkkuja.. :D
Höyryvaateri opettelee nyt koodaamista. Tai oiskohan ohjelmointi tarkempi sana.. Nääh kyllä jos siinä kirjoitetaan koodia niin lukisin sen koodaamiseksi.
Tietääkö joku jotain niksiä, millä tavoin kuusen/männyn neulaset pysyisi hyvin kiinni ja vihreänä?
Mietein vaan, jos opettelis vähän kädentaitoja ja tekisi ensijouluna ovikoristeita.. kyl ne pysyy talven hyvänä, mut oishan se kiva jos ne ois pitempi ikäsiä.
Alfa tv:ltä tulee kelkkail... pyöräilyä parhaimmillaan
Katajasta Ajax ne ovikranssit. Vihreetä jekkulankaa ja vaikka kuumaliimalla mitä hassumpia koristeita kiinni.
Uuuh pyöräilyy telkasta, kiitos konevino
Mä tykkään patikosta. Mitä karseempaa sen parempi. :D Vaihtelee kyllä aika paljon reittien kunto. Jossain hiihtokeskusten nurkilla ne on kun moottoritietä, ei niillä saa käsitystä siitä millasta rynkytystä se on kun oikeesti vedetään jossain pusikossa reiteillä joita hoidetaan joskus ja jouluna.
Alussa inhosin patikkoa kun tuli ajeltua jossain kurjemmin hoidetuilla/ei hoidetuilla reiteillä, oli ihan hirveetä. Sitten kun on vähän kehittyny ja rohkaistunu tajusi sen mitä kokeneemmat opetti että vauhti korjaa melkein kaiken. :D Alussa kun tuli nuoltua pattien pohjat ja se oli hirveetä jyskytystä, nyt loikitaan harjalta toiselle. Vauhdilla se patti tasottuu. Mutta välillä läsähtää kunnolla vastapattiin, joku kerta vielä sattuu. :rolleyes: