Piti googletella mikä on se aito. On se jotain mandelmassaa perskule.
Joo, feikki hillopulla on paras. :D
Printable View
Joku mantelipulla on niin 1700-lukua. :)
Niin, 1700-luvulla oli katos aatelinen meno :teaching: :lol:
MANTELIMASSAA?? Hyi helv....
Liite 30244
Iltapaskan gallupin mukaan suurin osa suomalaisista on pakanoita jotka syö hillopullaa mieluummin.
Mut ihan hyvä, tuntuu sit aatelisemmalta syödä laskiaispullaa ku sitä ei syö kaikki.
Pakanauskonnothan oli niitä Aitoja Oikeita ja Alkuperäisiä, eikä mitään feikkejä moderneja jeesustelijoita! :D
Minun esi-isät silloin veti aatelista mantelimassapullaa Versaillesissa. :teaching: Ennenku muuttivat Suomeen ja yksi mies oli jonain ratsumestarina tms. jossain kartanossa. Sieltä sukuhaarasta oon siis perinyt heppahulluuden ja lauhkean luonteen. Versaillesista ei oo tietoo mut mistäs muualtaka nyt mun esi-isä vois olla. :sneaky: :laugh:
The ultimate laskiaispullassa on paljon mantelimassaa, kermavaahtoa, hilloa ja voisilmä.
Uskonnot oli ne sitten originaalia pakanahuttua tai nycyaicaista jeesustelua tai sarjatulta pitkät kalsarit päähän kiedottuna tai yksisarvisia :thumbdn:
Mantelimassan ja hillon avioliitto kuulostais ehkä toimivalta, mutta voisilmä? Pullassa? :blink:
Ai että, vanhana pullapoikana oma suosikki on kermavaahto ja hillo:p
Mutta entäpä kohta koittava vappu! Voi että niitä ihania munkkeja! Juuri rasvasta nostettuina ,sokerissa pyöriteltyinä...aaaah!
Kyl laskiaispullaan kuuluu hillo ja kermavaahto.
Muutan Ruotsiin.
"Perinnetietoiset ruotsalaiset nauttivat edelleen laskiaispullansa mantelimassalla – suomalaisten suosima hillo ei länsinaapureille kelpaa.
Esimerkiksi Haaparannalla, länsirajan lähellä sijaitsevassa konditoriassa tehdään kyllä hillotäytteisiäkin laskiaispullia, mutta niitä on vain muutama prosentti. Ja niitä ostavat vain suomalaiset."
Mie arvelin värkätä uuden version, ja laittaa jalapenoja ja bourbonisoosia sinne pullaan. Ja tuituin kiusaks ehkä vähä hilloo. :D
Varma hitti! :)