Siis onko meidän Bikinityttö Guru, saanut Varoituksen.:thinking:
Printable View
Siis onko meidän Bikinityttö Guru, saanut Varoituksen.:thinking:
Minä olen ahelle varoituksen antanut :blushing:
No joo, edellisessä kämpässä oli kans yks naapuri jolla ryyppäjäiset meni vähän turhan railakkaaksi (48 tuntia putkeen huutoa). Sillon tuli kyllä poliisit nopeesti ku sanoin että seinän takana tapellaan ja joku huutaa APUA (joku oikeesti huus).
Mulla oli kerran seittemän kymppinen tummu joka popitteli keskellä yötä maammelaulua täysillä, puisteli tarkoituksella matot silmille tupakalla käydessä ym. ym. Jouluaattona iskelmän soidessa täysillä, kävin antamassa oman varoitukseni, olin lähellä mennä ovesta läpi kun ei avannut. Huuteli vain oven läpi että " Soita poika poliisit". Soitin sitten viimein. Mummo lähti poliisin matkaan, mutta ei putkaan.. osastolle veivät tyypin, oli ollut muutenkin kohtuullisen sekaisin.
Kyllä se ovi ainakin 47 kengän potkaisuilla yleensä aukeaa.:unsure:
Uskoisin Niuvanniemen sairaala :)
Olen silti onnellinen, etten päässyt Shortsit jalassa Karvaranteen oven läpi. kun kaatoi paskaiset pesuvedet, mun mattojen päälle.:whistle:
Joko Pave koitti basea ?
Olikos paskempi kun vakio ?
Voisit bannata mut viikoks ees säälist ? [emoji106]
Ja Alpeilla myös sisään jos lunta 2 metriä takana, ei paljoa ulospäin pukata:unsure:
Bannilista millä saadaan Foorun Off Topic aika hiljaiseksi.
taas sama
_S_
Jamo
Jasso
Naamapeikko
Tuittu
Mitäs jos vuorotellen pistetään 10 viestiä peräkkäin ja kokeillaan Bannaako kaikki.:thinking:
👉👌