Kuka pieras? :laugh::blink:
Printable View
Tarvisko sitä nukkuaki. Kello soi kolmen tunnin päästä ja tarvis alkaa valmista töihin lähtöön
Ei tässä enää uni tule taitaa olla parempi vaan sit olla koittamatta ees enää nukkua. Tulee sit mielenkiintonen päivä ku taistelee väsymystä vastaan. No ensyönä luultavasti nukkuu sit hyvin.
Mikähän siinä on että kun.. Noh laitetaan tällänen esimerkki: Mies hakkaa kämmenellä nauloja. Sanot sille että: "hei, eikö ois helpompi vasaralla paukutella?" Niin vastaanotto on: ELÄ TULE SAATANA KOMENTELEMAAN. Miks pitää olla hölmö?
Minua vituttaa tän kaltaset ihmiset niin paljo etten ole niiden kanssa tekemisissä kun huomaan että mentaliteetti on tuollanen. Ei voi minkäänlaista neuvoa ottaa vastaan. Ei se neuvominen ole mitään sellasta että sinä alistut ja mä oon parempi. Sama ku sanois että hei elä aja vastaantulian kaistalla kun tulee kolari. VARMASTI AJAN NYT KUN KERRAN KOMENSIT OLLA AJAMATTA.
Anssi kelaa neljältä kanavalta samaan aikaan?? Pikkasen liioittelua vai olisko virhe ohjelmatiedoissa? :)
En kyl meinaa itse katsoa ;)
Liite 30243
Mämmirasia tarttu kouraan kaupast nyt kun pääsiäinen nurkan takana. :D
Oikein maukasta kerman kanssa.
Mulle tarttui kaupasta kouraan Fazerin laskiaispulla. Mantelimassalla. Hillo on lapsille ja vammaisille.
Mämmi hyi :(
Mämmiä ja laskiaispullaa mantelimassalla. Eieieieieieieieiei!:lol:
Onko laskiainen huomenna?!!!!!
Täälä mennään semmosta alamäkeä, ettei sitä laskiaista siinä välissä edes huomaa. noh onneksi huomenna saa DIY-pullaa. :)
Onks yleisputsari käyny pulkkamäessä vai miten se nii alamäkeen menee :thinking: