Happyjuicen caramel cappucino ja milk chocolate samassa saavissa, kahvin kanssa aikamoinen makucombo.
Printable View
Happyjuicen caramel cappucino ja milk chocolate samassa saavissa, kahvin kanssa aikamoinen makucombo.
Capellan aprikoosia
Tästä tulee höyryä, lienee eucaminttuva ja .............bluedwarf ? Wonderfull:laugh:
Serpent ministä pluidia ja tsunamista tpan mojitoa.
No kerrotaanpa.
Serpent ministä sparkling apple peach winea
Scyllasta omena-rommisoosia
Starresta sitruunagelatoa
Toisesta starresta jugo diablo -kloonia
Pitkästä aikaa tein FA:n Black Pearlia. Ei tämä nyt niin hyvää ollutkaan kuin muistin, ilmankos jäi aikanaan tiivaripullot kaapin perukoille...
pinkman kaiffari litestä
pöhlä mutta silti positiivinen.
Kokkasin inan sitruunaa+appelsiinia, vähän keksiä ja kermaa..on aika hiton hyvää[emoji8] perkele en mittaillut mitään, mutta tätä menee nyt.
Pink spot ultraviolet...ultrapaska. Karmeeta nestettä viikon keittoajalla.
Toivottavasti joku muu näistä Pink spoteista nyt olis edes ok.
Kaikki copsat esim mitä olen maistanut on ollu kyllä melkoista moskaa. Ehkä se kermaisuus sitten on vaan parempi mulle.
Mountain Oak Vaporsin Ohm Ali, Tankkina Freemaxin Scylla 0.5ohm DVC kanthal. Oikein maukasta höyryä. Pistaasi maistuu todella selkeästi ja kerma tuo kivan samettisuuden makuun. Suosittelen varsinkin pistaasin ystäville.
Slak 10% 30/70 0,4ss 9kierrosta 2,5mm tapille 0.5Ω kayfun mini v3 @ 13w NAM
Ska~RokRokkia plagiaatti kayfun femmasta.
flavorartin blenderizeä. Akuutissa litkujen puutteessa tuli haettua puffilta valmisnesteenä ja ei kyllä osunut omaan makuhermoon ollenkaan...
Nova Rainbowit loppusuoralla, Absolute Zero JÄINEN! menthol, 10% liikaa ainakin Ultimon keraamisella 40 watilla nauttien.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sen sijaan samalla tavalla nautittu Shenron on oikein nami ananas, missä hunajameloni tuo pehmeän hunajaisuuden makuun taittaen ananaksen kirpeyden.
Kaikki Rainbowit so far olleet, mitä väittävät toimien jo 10% tuoreeltaan hyvin ja vaikkakin makupaletti on Shenronissa ja Urielissa vähän päällekäinen, seisovat kumpikin silti omillaan olematta liian samanlaisia.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mitäpä muutakaan kuin TPA:n RY4 D ja e-Liquid Calculator :: DIY Rhodonite by [ ENYAWREKLAW ] ejuice, Jotka toimivat meikäläisellä yhdessäkin yllättävän hyvin.............Niin ja testattavana myös Haus Fuelin judgemint 20% suosituksella.Hyvää minttupirtelöä, ja prosentit meikäläisen makunystyröille juuri sopivat;).
Atmos Labin Lemonade ja Pervestiä.
3% FA Black currant ja 1% INA Raspberryä. Parasta ikinä.
HJ cola
Tripla vitosta aqua kakoseta.. tämän tankin ostin varmaan pari kk sit ja nyt vasta ihastuin tähän :D
Edelleen vaan RY4 doublea TFA:lta. Se ei käy mun herkkään kurkkuun. Toisessa tankissa on edullinen ja mukavan makuinen RY4 Nutzilla Flavour artilta.
Varmaan tän eksoottisempaa vastausta ei oo tähän ketjuun ennen tullut; Jalmarin juissi @ subtank
TFV8.sta Mieskastike, Griffin 25.ssa Viettelijätär ja Arcticissa Punainen Kala...
Inawera Vanilla for pipe
Kala on mun mielestä ihan jees, lähinnä tulee mieleen Malacon Hyvää makumaasta-pussin punaiset hedelmäkarkit.
Mieskastikekin on ihan ok. Alkuun en pitänyt, tuntui jotenkin ottavan kurkkuun aikalailla mutta toisesta tankista maisteltuani totetsin eihän tämä hullumpaa olekaan. Millään en tuosta kyllä löydä kuvauksen kaltaista päärynäisyyttä vaan omaan suuhun tuntuu enemmänkin sitruunaiselta marenkikuorrutteelta kinuskikastikkeella.
Ego Aio:ssa DNB + Juicy Peach (Capella), Subtankissa Fred Master V3. Jälkimmäisestä tuli kerrasta mun adv, ainakin toistaiseksi.
Mulla menee perus dekang RY4. Ne on halpoja :D
Minut ammutaan kyllä tästä hyvästä, mutta Finnvapen Red M/B se vaan toimii. Maistuu lähes samalta kuin FV:n "punainen mallu" jota tuli ihka ensimmäisen tilaukseni kylkiäisenä. Siihen ihastuin jo heti harrastuksen alkumetreillä.
Noista molemmista kun saisi vielä jäykempää tiivaria. Tuntuvat sellaisenaan kuluvan aika nopeasti.
Haus Fuelin Judgeminttiä. Tätä tarvii ostaa lisää :)
Tätä tuli itsellenikin eiliseltä kivijalkareissulta Kolmannelle Linjalle, mutta en ole vielä saanut lutrattua nesteeksi asti. Milläs suhteilla teit?
Maistoin tipan pelkkää tiivaria ja oli niin hyvää, että melkein tekis mieli hakea (iso) paketti vaniljajäätelöä ja sotkea tiivari siihen :p Minttujätski on ollut mulle kova juttu jo jonkin aikaa ja odotukset tätä nestettä kohtaan ovatkin varsin korkeat.
Vape reseptien sivuilla muistaakseni 20% suositus ja sillä on meikäläisellä hyvin toiminut.
Noin viikon kaapinperukoilla ja maku paranoo;)
Hyvä minttujätskiresepti meikäläisellä myös hakusessa ja tollasta tuli sotkettua Pillow Talk ? A Vanilla Peppermint Recipe (DIY Ejuice Recipes) ? DIY OR DIE VAPING Pitäis viikon malttaa venata ja sitten pienet "hömpsyt":D
Lisätääs tähän vielä jottei taas ihan OT:ksi mee niin tällähetkellä tankissa Haus Fuelin Judgemint:thumbsup:
Tänäänkin Black toffee,moonis ja "pluid klooni"