Sanat on turhia, mutta osanotot.
Printable View
Tunnetsä kenties montakin meistä? Ihan vaan sillä ajattelin kysyä kun nettihuutelijaksi jo karsinoit.
Jos sä tuolla samalla provo sävyllä huutelet oikeassakin elämässä, luulen että olet saanut aika monesti nenään.
Tsup saatana.
Auton hain huollosta, tänään en juo itseäni mukavaksi, päin vastoin. Tatti otsassa alkaa saada maagisia mittasuhteita.
Nettihuutelija on nettihuutelija vaikka voissa paistaisi :D KTDD:lle ei nähtävästi ole riittänyt antamansa viikon bänni, vielä pitää huudella jotain :D Mutta semmosia ne on :D
Monta mun pitäisi tosta teidän foorumisisäpiiristä tuntea, että voisin kirjoittaa jotain ja keiden kanssa minulla pitäisi olla erikoisen hyvät välit :D Voin vastata: minun ei tarvitse tuntea ketään. Nyt kysymys, monta minun pitäisi sinun mielestä tuntea?
.
Ranskalaisten autojen hinta muuten pompsahti kun maksavat romutuspalkkion.
Täältä myös osanotot ja jaksamisia SVK:lle.
Uusi maku: suolasta! Helpottaa oloa jos näppäimistöä takoessa näki jonkun mielipiteen, mikä oli eriävä omasta, ja sitten ei keksinyt mitään muuta kuin osotella sormella monitoria :D Hamekangaskin kuulemma tarjouksessa jossain, saa tehtyvä vaatteita päällensä :D Näillä mennään! :D
Liite 23161
Liite 23162
Ne olisi taas meripäivät jotka voisi jättää väliin. Ei taida Kotkan pojilla olla nyt höyrymeettiä?
Aha, vielä on vähän paha mieli :D Nyt en kyllä osaa kertoa siihen muuta vinkkiä kuin että ehkä terapeutti auttaisi? Tai joku noista sun kavereista, ne (ehkä) vois puhua sulle jotain järkeä ja laittaa asiat sellaisiin oikeisiin mittasuhteisiin ja tärkeysjärjestyksiin :D Oikeasti :D Toi on varmasti rankkaa tommone :D
Se että sä karsinoit jonkun ainoastaan nettihuutelijaksi, vaatisi mielestäni henkilön tuntemisen. Joko leikkaa.
Ethän sä voi väittää jonkun olevan vain nettihuutelija jos et henkilöä tunne. Mitäs sä tiedät kuinka paljon se huutelee oikeassa elämässään?
Onks muuten nenä vielä kipee edellis kerrasta ja soraa kalsareissa?
Eli ensin haastat IRL riitaa ja sitten kun tyyppi käy rinnuksiin kiinni niin huudat nasaaliäänellä "SÄ MENIT JUST IGNOREEN!". Vältytkö selkäsaunalta?
Osanotot täältäkin.
Kuuntele itseäsi, surijoita kun on monelaista tyyppiä. Osa kaipaa vain paljon, paljon lepoa, joillekin ei sovi ollenkaan paikoillaan pysyminen vaan täytyisi täyttää päivät tekemisellä, osa tarvitsee luvan olla tekemätön zombie jonkin aikaa. Pidä huolta itsestäsi, muista syödä, juoda ja levätä. *hali*
No niin lapset. Jokainen asiattoman viestin kirjoittaja menee ignoreen tästä lähtien. Jos haluaa jauhaa paskaa, niin se onnistuu privaatisti, mutta olen sitä mieltä, että tätä foorumipuolta ei pidä pilata sellaisella ja täten omalta osaltani teen vaadittavat toimenpiteet sen ehkäisemeksi.
Jaahas...joku käyttäytyy kuin 5 vuotias [emoji38] kannatti poiketa.
Ziisus sentäs, nyt vois jokanen melkee ottaa höyrykoneensa ja rauhottua vähän aikaa, puhelin suunnilleen punahehkunen ko tapalla subannu tähän offtopiccii.
Mistä tää kaikki ees alko? O.o Kuites ollaa samaa höyryttelyporukkaa nii eikö vois ees yrittää tulla toimeen?
Jep jep ja tsup :cheers: ja ootella et kaveri tulee hakee nillee juåpåttelee ja rillaamaan :p
Lopettakaa jo se nalkutus. :facepalm:
Liite 23163
Pitäis kait aktivoitua itekki forkalla enemmän ja pamauttaa se 500 postin raja rikki, ei vaa oo oikei aiheita mis vois jutella ko offtopicissaki suurimmaksi osaksi ollu nytte jotain ihme sotia käynnissä.
Rupee kohta tuntuu korealta tää meininki, toiset linnoittautuu toiseen nurkkaan ja toiset toiseen. Molemmat vihaa toisiaan ilman mitään hyvää syytä.
Mutta mitäs muiden viikonlopun alkuun kuuluu? Itel varmaa kohtapuoliin kiinalaiseen syömää puhvetista :D
onneks paljon Miru :thumbup:
Se loppu nyt. Niitä vituttaa meikäläinen, niin nyt saivat sitä apua siihen. Eipä voi meikäläinen enää vituttaa :D
Onnittelut Mirulle täältäki, itellä alkaa opinahjo taas vaihteeksi Lybeckerissä, Raahessa. Jos joku sieltäpäin nii mut tunnistaa siel aika helposti, tällaset pastellisiniset hiukset ja sivusiili :'D
Edit: ainii, luultavasti aina höyrypilvi ympärillä :_D
Helppohan se porukassa on riitaantua. Minä olen monasti yksin viikonloppuisin kotona ja käyn kiivaita kappailuja itseni kanssa esimerkiksi siitä,että ottaisinko lonkeron vai lähtisinkö kylille. Aika usein olen antanut periksi jommalle kummalle mielipiteelleni,vaikkakin on jäänyt kaivelemaan,että väärin valittu.
Juu, remppaduuni mennyttä elämää, minusta tulee isona huoltonainen[emoji2] hitto joku mies saisi musta kätevän emännän [emoji6]
Edit. ainii...enhän mä miestä halunnutkaan[emoji51]
Liite 23164
Piiitkästä aikaa sepeliä väärässä paikassa [emoji57]
Meillä on Mirun kanssa sitten paljon yhteistä. Kumpikaan ei halua miestä..... Vaan miten olis tällainen ikäloppu keskonen joka ei koskaan ole kasvanut aikuiseksi?
Hankalaahan tämä on [emoji51] en osaa päättää mitään....siis tämän mies asian suhteen joten parempi jäähyillä taas[emoji58]