Pari päivää höyrynnyt Jalippo Bears. Itse jatkettu 6mg -> n.18mg, joten maku vähän leikkaantunut. Silti ällistyttävän hyvää.:smoke:
Printable View
Pari päivää höyrynnyt Jalippo Bears. Itse jatkettu 6mg -> n.18mg, joten maku vähän leikkaantunut. Silti ällistyttävän hyvää.:smoke:
Maxx Blend tupakka e-neste 30ml - 26mg/ml Nikotiinia onko kukaan maistanut?? Sauhupuoti.com :esmoke:
BVS:n Omena, nannaa ainakin omille makuhermoille. :p
Cloud9 Ry4:ää 12mg, itse tuunattu :esmoke:
Kaipaa vähän jälkimakua, muuten mukavan täyteläinen maku :yeah:
Esmokeirelandin Fire N Ice 12mg. Voijjumalauta mikä maku, sisään hengittäessä lämpöinen kanelin maku hivelee makunystyröitä ja uloshengittäessä tuntuu sit mukavan raikas mentholi. Vaikken kummemmin mentholin ystävä ole niin tällaisissa mauissa uppoaa hyvin. Olisi pitänyt vissiin tilata jo aiemmin tätä :love:
Diy Vanilla for pipe ja ripaus Vanilla tahitya. Nam perkele! :)
Sekametelisoppaa tänään Space Jam Astro/Halo Midnight Apple 50/50.
Halon Tiki Juissia...
Ohjeen mukaan miksattua Atmos Labin Orangea. Kyllä sieltä vieno appelsiini löytyy, jos tarkkaan maistelee. Katotaan, jos ajan kanssa enemmänkin jahka reseptorit toipuu Jugosta.
E: Lisätään vielä, ettei tästä mitenkään häiritsevästi enää kahden viikon jälkeen toi Mistin maissi tuoksu läpi. Sitä tais tulla kolmannes.
Flavor Westin Cotton Candy Scrarista ja Cthulhu's Cold Air Candy Protank 2:sta :thumbup:
Piippusoosin yskänlääke AGA-T2 ensimmäisessä mesh-setupissa. Toemii!
Jugoa :rolleyes:
Fusion....kolmatta päivää....ja kaikissa laitteissa
misterissä fsusa gummy bears, kaiffari litestä roar vapourin vanilla, minikaiffarissa vermillion riverin malibu pineapple ja spheroidissa roar vapourin hawaii sunrise. kaikkia vuorotellen ja pirkka olutta, kaveriksi chli maissilastuja. :esmoke:
Pinkspotin tiivarista tehtyä Key Lime Pie öljyä koneessa ja tämä on ensimmäinen mun testailluista ps,än liemistä mikä ei toimi sitten yhtään ja on suorastaan ällöttävää.
chili pähkinöitä ja viivi ja vagner olutta ja agassa höyryää halon freedom smoke :cheers:
FSUSA jagerbomb uskollisesta BT804 dreamista :D
Flavourtec american red 18mg/ml. ihan hyvä:)
36 mg FSUSA:n Menthol Ultraa sekä 6 mg FSUSA:n Wyatt Earp -tupakkamakua sekaisin. Ihan hyvää on. Yllätyin tosta Wyatt Earpin mausta, vaikka tuoksu oli aika järkyttävän pistävä.
Eli sekoitussuhteella 3 ml 36 mg Menthol Ultraa + 7 ml 6 mg Wyatt Earpia tein. Ei liikaa mentholin makua myöskään vaan mukavasti raikkautta. :)