Huutonaurua kalepon postaukselle :lol: :lol: :lol:
Printable View
Huutonaurua kalepon postaukselle :lol: :lol: :lol:
Kyllä siellä lipsutetaanki hurjasti kun tax freessa myydään näitä :love:
http://1.bp.blogspot.com/-Vq69NrI6g1...s400/21265.jpg
Täällä taidetaan puhua tuhmia :confused: :D
Toivottavasti barole(ssa)lla ei ole passtrought toimintoa :D
Saati satu olemaan bottom feederi :D
Löytyyköhän barolesta kickille paikkaa..
Carmina Burana ~ O Fortuna | Carl Orff ~ André Rieu - YouTube:lol::lol::esmoke:
tiesittekö muuten että kandee kattoo kermaviilistä päiväys ennen ruuanlaittoa? :laugh:
edit; tuosta biisistä tunnari tälle foorumille? :D aina kun kirjautuu sisään soisi tämä :D
Mitä täällä tapahtuu, karkasko mopo ihan vain vähän?
naarmuilla selvitty, toistaiseks :lol:
Nyt keulii jo ainakin koko kylän kaikki mopot :D
Ei hapankerma tuotteet osaa lukea :)
Jauheliha osaa...
Eli nyt mä oon köyhä, pihi JA mulla on haaremi. Maine senkun kasvaa, kohta puhuvat jo merten takana.. Suurin ja mahtavin Mr. Harem-el-Barole.. :thinking:
Tää jauheliha ei ilmeisesti osannu kun spämmään täällä edelleen teidän riemuna. :wheee: Varmaan alitajunta käski kurkkaamaan roskikseen kun olin jo syöny sitä, ja sehän olikin menny vanhaks toissa päivänä... :laugh: Tietenkin aloin ajatella siinä vaiheessa että se maistukin vähän kummalliselta. Mutta ei se kovin mätää ollu koska mulla on tarkka nenä, olisin kyllä huomannu kokkaillessa jos se olis hirveen pahaa ollu. Loput meni kyllä roskiin. :laugh:
Onneksi nuo parasta ennen-päiväykset on kyllä vaan suuntaa-antavia. Oon mä joskus juonut jääkaapista puolisentoista viikkoa päiväyksen yli mennyttä maitoa eikä tullut yhtään mitään. Vituttaa jengi jotka heittää safkaa pois sen takia että paketissa lukee joku päivämäärä. Jos se ei haise pilaantuneelta niin ei se kyllä olekaan sitä.
Niin ja ei siis ollut henkilökohtaisesti kellekään suunnattu, ihan yleisesti tarkoitin.