En sitä nyt myy. Tulossa Swan sen kaveriksi, josko sitten jaksaisi virittää kun siihen putkikin.
Printable View
En sitä nyt myy. Tulossa Swan sen kaveriksi, josko sitten jaksaisi virittää kun siihen putkikin.
En kyllä tajua miten hattyyn olis haastavampi tehdä setup kuin somppuun. :confused: Mutta kaipa kun on vuoden verran harjotellut samaan vehkeeseen, niin kaikki muu tuntuu sitä haastavemmalta.
No en minäkään sitä tajua. En kerta kaikkiaan.
Yleensäki samanlainen wikki periaatteessa tulee kaikkiin gennyihin (eikä tarvi alkaa viisastelemaan u- ja dualwickeistä) ja samallailla se virta kulkee kaikissa.
Kerrankun sen osaa käärästä ja laittaa plussaan ja miinukseen kanthalit niin kyllä sen osaa jokaiseen samallalailla.
Mä en vieläkään ymmärrä miten jotkut ei saa tehtyä setuppia, varsinkaan kokeneet, mun mielestä noi on niin simppeleitä laitoksia kun olla ja voi.
Mä osaan kyllä tehdä setupin ihan mihin vaan, mutta en H-Attyyn. En tiedä miksi. Perkele.
Ja kun siihen on viel niin helppo tehdä setup. Prikat ja kaikki!
Veikkaan että Novum saattas olla jariffille kovis.
Ootko minkä verran modannu agia?
Just eilen laittelin toisen käyttökuntoon. Meshireikä D3.2 poralla isommaksi ja kuparia jousen sisään. Niin ja olen viilannut pienen kolon hatun yläreunaan ilmareijän kanssa linjaan että pimeässä tai ajaessa tiedän mitenpäin agi on kourassa. Nimittäin joskus vähän kuivaa meinaa tuprauttaa jollei pidä kenossa.
Omasta mielestäni gennyissä on kyllä jonkun verran eroja millaista setuppia ne kaipaa, sanotaan nyt vaikka perus 50/50-nesteelle. Wickausteho vaihtelee suurestikin. AC9 on taatusti erilainen setupoitava kuin vaikka DID, Senisis hyvinkin erilainen kuin GkmF jne jne. Voin tehdä saman setupin samalla nesteellä toiseen atoon, ja yliwickaa ja kammio tulvii. Jossain toisessa voi pukata miltei jopa palanutta. Vaikuttavia tekijöitä on wickreiän koko, täyttöreiän koko, plussapostin materiaali ja muutenkin virrankulku coilille, tankin korkeus ja mahdollisesti sekin millä korkeudella ilmareikä/reiät sijaitsee coiliin.
Mutta nuo kaikki on kuitenkin pientä hienosäätöä yleensä, kun oppii tuntemaan aton ja tietää millä siitä saa parhaat kiksit irti :D
H-Attyssä on kiva homma tuo mahdollisuus valita wickholen välillä. Dryhittejä tosta on hankala saada, mutta tosi helppo saada yliwickaamaan ja tuottamaan ällömakua ja köyhää höyryä.
Voisitte muuten, jos viitsitte, kirjata ylös noista mesh only-setupeistanne kuinka leveän palan meshiä kääritte.
Voisi helpottaa jonkin verran pelkällä meshillä pelaavia, kun ei tarvisi säätää enää muuta, kuin kireyttä ja keskireikää.
Eihän täällä muusta puhuttukkaan, ennen vaijeria, että kuinka pitkiä siivuja meshiä tukkeihin laitettiin.
Aivan, mutta siitä ON aikaa ja ketju pitkä, joten se info hitusen hankala kaivella.
Ja jos pilkkua viilataan se pituus on aikas yhdentekevä, kunhan riittävä.
Se googledoc on taidettu haudata?
Auttakaas nyt tyhmää, mitä mä teen väärin. Zatty ja keraaminen wick. Vedän 3 kierrosta .20 kanthalista. Tossa keraamisessa wicissä kun on 3 tollasta pitkittäistä uraa (eli wicin profiili on vähän kun mersun tähti) niin pienellä rukarilla tökin ton kanthalin noista urista niin että se on niistäkin kiinni wickissä. Mutta, mä en saa tosta makua, enkä höyryä millään pihalle.
Kattellu revikoita tosta niin jengi kehuu että makua ja höyryä piisaa todella hyvin. Vertailun mulla on kanger protank 2 microcoililla ja puuvillalla, josta irtoo 3x enempi höyryä ja makua.
Samalla huomasin että tossa zattyssä kun kun tulittaa, niin coili lähtee ekana hehkumaan + ja - "johdoista" josta se pikkuhiljaa etenee itse coiliin.
Apuja ?
En osaa sanoa muutaku et siirry vaijeriin :rolleyes:
Mulla se koko coili lähtee hehkumaan hetiku nappia painaa, tohotus pulssittamisen sijaan.
Ei kannata ihan siihenkään luottaa, että heittämällä tulee paremmat höyryt kuin siitä Protankista. Itekkin oon jo päälle parikyt tuntia veivannut erinäköstä meshviritystä, mutta edelleen microcoil+pumpuli kaiffarissa pesee kaikki yritelmät. En nyt tiedä miten se keraaminen eroaa vaijeri+meshistä, mutta ei tämä mikään helppo tie onneen ole.
Paljonkos muuten tällä hetkellä olisi Se vastusluku, jota droppitesteissä olisi käytettävä?
.5 kohdalla mennään jo AWn 18350 kipurajoille (yli 8A lempeä).
Dual coil kokeilua. En oo noita juuri ikinä tehny.
Liite 8876 Liite 8877 Liite 8878
Tommonen siitä tuli ja toimii jotenkute. :rolleyes: Kenties hiukka korkeeohmine, mututuntumalla sanoisin höyryn perusteella että 0,8-0,9 ohm dual coilista on kyse.
Meshinä #200, n. 7cm pätkästä tehty tiiviisti kääritty pötkö suhteellisen pienellä keskireiällä. Lanka 0.20 kanthaalia ja sitähän löytyy 3 kieppiä. (x2)
Kyl mesh maailma on vaa poikaa. Perjantaina tuli UD AGI ja väsäny pari setuppia. Toine meni vähän pieleen mut toisella kerralla tuli koht hyvä. Käytän 500# meshiä ja 0.20 kanthalia. Ohmit pyörii siinä 1.6-2.0 kieppeillä. Akkuna toimii joye passtrugh akku upgrade versiona. Ihan hyvin pöhisee mut höyry ja th on aika vähäinen. Olen töhöttäny wickin kunnolla ja myös nedte polttanu sen kunnolla. Kierroksia mul on 3. Neste on 8-7mg. Kartossa tulee th mut ei mesh. Mistä johtuu? Liite 9132
Väittäisin äkkiseltään tehon puutetta..
Nolosti lankeaa funkkiksen jalkoihin hän ja karvaista säärtä hinkkaa ystävyyden merkiksi.
Yksi Diablo kourassa, toinen tulossa ja kolmatta kovasti ruinaamassa.
Microcoil pumpulilla on edelleen kiva, mutta ei jaxa säätää sen fillerin kanssa vaan ennemin käytättää meshiä hanan alla (EI se modaaja) ja kuivapolttaa.
Diablo just passelin simppeli mulle, ei nestesäädön kanssa pelaamista, vaan jos ei wikkaa, kallistellaan coilille juissia.