Ajattelin että sulla oli pirtelöt loppu [emoji13]
Printable View
Ajattelin että sulla oli pirtelöt loppu [emoji13]
No itse asiassa oli pirtelöt loppu :D Ajatuskin tökkii... Muuton jälkeen pitää maistella.
Olihan täällä joskus se sinkkuketju? Barole sielä muistaakseni ainakin vokotteli päiväkahviseuraa :lol:
HUAAAAAAAA :lol: :lol: :lol:
Ei Pirtelöä voi kuin kehua. Hyvää Nestettä. Pitkän päälle makeus, hiukan pukkaa päälle. Jotain muuta väliin ja taas maistuu.:thumbup:
Mulla on semmonen viha-rakkaussuhde siihen banaaniin. Juontaa juurensa pirtelön kehittelyaikoihin kun koko kämppä hais banaanilta kaks viikkoa :lol:
Töiden jälkee hakee kiinalaista, ei oo kokkia paikalla heti, saimpa 2e alennusta sekaannuksen vuoksi!:D
Ei kai Paavo unohtanut Banaanin kuoria nurkkiin.:thinking:
Toi onki extra pirtelöö ainut pottu maailmassa [emoji123]
E : joko pääsit testaa rba:ta ?
Oli täällä nähdäkseni sinkkuketju, mutta enpä ole tullut sitä edes avanneeksi. Toki jos höyryttely on ainut kriteeri päiväkahviseuran valinnassa...
Nuo pirtelöjutut kuulostaa jotenkin... gaylta. Tämä johtuu siitä, että aikanaan helsinkiläinen ravintola nimeltään DTM tarjosi lassia (you know, intialainen jogurttijuoma), johon eräs mieshenkilö loihe lausumaan, että mietipä mitä siihen on tuossa paikassa laitettu. En keksi tätä omasta päästäni! Enhän itse olisi tietenkään tullut moista ajatelleeksi.
Eiköhän noin söpö pilkullinen, löydä seuraa ilman Sinkkuketjua.;)
Edit: Ei ollut iskuilmoitus.:)
Pöh, etkö ole maistanut maailmankuulua Patrikin pirtelöä? Yksinkertaisesti paras neste mitä maa päällään kantaa.
:lol:
Köh. Hiukan Aromia omasta kehusta, Mutta sallitaan.:)
Ja vielä Patrikin pirtelö? Svensk allihopa?
Tuo söpö pilkulllinen on itse asiassa Histamiini eli ori. Histamiinasta en löytänyt edustuskuvaa, ja Histamiinihan on tosiaan aika söpö.
On se kova ori
Tallissa tamma ja kaikkee :)
http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/201...460-links2.jpg
Sieltähän se tuli. Hääkuva. Herkän näköinen pari.:)
Kohta saan bannit kun vihjailen että poliisi on ruotsalainen homo. Sori! Onneksi mies vain komistuu kestäessään moiset.:p
Hetero Helluntaina ei saa kertoa, et joku Homo. Muuten ihan Arkipäivää.:)
Höpö höpö
SKV yrittää iskeä vaan Paavoa :)
Onneksi kyttä ei ole niin helppo kuin varma [emoji1]