Rupee olemaan jo lähellä raja että paluuta ei ole. Ei se raittius niin pahasta ole, miltä se vaikuttaa, vaikka kestäis koko elämän.:D
Printable View
Arvatkaa kuka
"Myymälän perustaminen, valikoiman ja asiakaskunnan kokoaminen vie paijon aikaa ja rahaa. Mullahan tää on osin eläkeharrastus ja siksi olen pystynyt suuntaamaan tulot pääosin valikoiman ja palvelun parantamiseen. Varastossa yli 400 tuotetta ja koko ajan kymmeniä uusia ja täydennyksiätulossa. Varaston arvo myyntihinnoilla yli 100 k euroa. Sinänsä myös nuo kimppatilaukset ja suora ostaminen kiinasta vähentää tarjonan määrää. Uusia kivijalkamýymäälöitä on pysyvästi markkinoille tullut nolla viimeisen 3 vuoden aikana. Hankalaksi toiminnan tekee myös se,että myymälästä tullaan usein hakemaan neuvoja ulkomailta ostettuihin tuottesiin. Myymälässä on myös helppo vaatia "takuuvaihtoa" käytettyyn tuotteeseen johon ei jostain syystä olla tyytyväisiä. Noh minulla lienee10 000asiakasta joista pääosa onneksi týytyväisiä. Onnea vain myymälän perustajille. Eräs tärkeä neuvo on myös olla osllistumatta keskusteluihin, koska varsinkin noilla palstoilla joilla voi huudella nimimerkin takaa, usei huutelijat purkavat omia agressioitaan ja turhautumiaan haukkumalla erityisesti suomalaisia kauppiaita. Jopa kilpailijat solvaavat eri nimimerkeillä toisiaan."
:lol:
PALVELUN PARANTAMISEEN :lol:
Jussi kyllä elää omissa haavemaailmoissaan.
Hmm. No ainakin tällä kertaa on otettu joku toinen kirjoittamaan teksti.
Kai muutama vuosi menty jo 2-5 nollaamisella per vuosi. :thinking:
kohta olis aika vetää taas 2 päivää rai rai rai rai... "Kello on vasta 06!" -Niin on, otakko Jallua?
Lähin esimies on myös pitkä aikane kaveri ja se ei tietäny syytä. Yli yhtä yllättyny ku minä.
Tosin mä olin vanhimasta päästä siitä firmasta, muute mukuloita täynnä paikka :D No enpä toisaalta olis tuolla ollut eläkeikään asti mut harmitaa se ku ei tiää irtisanomisen syytä.
No sauna ja olut hieman parantaa mieltä.. Ja tietty runsas höyryttely :thumbsup:
Foorumilaiset sisällön tänne tekee, jos haluaa offtopicia lukea ja nykyiset jutut ei miellytä niin ei se auta kuin itse osallistua ja johdattaa keskustelua mieleiseensä suuntaan. Sinähän jo teitkin eräänlaisen keskustelunavauksen. :rolleyes:
Kai se on pakko laittaa rompetta myyntiin, muuten ei kehtaa ottaa lisää tavaraa pöydälle. :blushing:
Origenia tekis vielä mieli, Gabriel Keijo Faarao Matteus tulossa vkl ja viikon alusta Darang.
Oikeestaan mörkö koon vekottimistakin vois jättää pelkän Foggerin ja Tobhin pöydälle. :thinking: Silikaatti vekottimista jättäis Taifunin ja Kaiffarin. Ithakaa en myy, se tulee hautaan mukaan.
Huomenta Karvaturrit
[emoji4]
no mutta hyvää huomenta vaan. Olipas se lyhyt yö.
Eihän tässä mitään yötä ole ehtinyt viettämään, tämäkin päivä on kestänyt jo 21h.
Vielä 4h niin pääsee nukkumaan :yawn:
Toiset ne vaan painaa pikkusen pitempää päivää? :)
Mulla taas 3h unta takana. Joskos keittäis kahveet ja odottelis et pääsee töihin seiskan pintaan.
Huomenia vain!
Huomenta
Rasti seinään. En ollut myöhässä tänään.[emoji4]