Otetaan sille yks
Printable View
Joo toi on kyllä perseestä HBO:n kans. Meillä on Samsungin smart tv missä se on HBO, mutta joskus kotikotona totesin että siellä olevaan Sonyn smart teeveeseen ei HBO:ta saa vaikka päällään seisoisi ja googlailujen perusteella olin ymmärtävinäni että HBO:lla ja Samsungilla on/oli joku sopimus tuosta. Aika ylimielistä HBO:lta, luulis että raha kelpais ja tosta tehtäs Netflixin lailla joka paikkaan saatavilla oleva. Vaikee uskoo että diili Samsungin kans olis niin hyvä että sillä voitolle pääsis jos sen sais kaiken merkkisiin fiksuihin telkkareihin. Kotikotona oon sitten laittanu läppärin vaan HDMI piuhalla töllöön kiinni, meneehän se niinkin mut onhan siinä oma pikku vaivansa joka nykypäivänä tuntuu niin turhalta.
Nyt kattelen valkokankaalta, Playstation nelosen kautta nimittäin, sillä sentäs toimii HBO kans ilman mitään säätämisiä.
Yksi sille!
Liite 30177
Riittääkö viiksissä pituus moiseen?
Eipäs liioitella! Ehkä 10% Dalit?
On muuten melko karvanen äijä kuvassa!
Saakutti, että juimii vasenta korvaa. Ei siis varsinaisesti ole kipeä (=tulehtunut?), vaan sellainen vattumainen jomotus ollut päällä jo toista viikkoa. Ei vissiin kannattaisi autolla ajaessa höyrytellä ikkuna rakosella, ainakaan kovilla pakkasilla... :(
Selvästi lääkitsevän juoman puutos. Ei vaan kannattaa mennä lekurille näyttämään
Josko voelä yvden otyais ja sit yrittäis taas mennä nukkumaam
Tai sit vois koittaa mennä vasn samoilla silmillä iltaan asti
Yai no maananyaina tosin vadta aamulla kymmeneks töihi ni ei ijan niin sekasin rytmi
Kattelin aluks että täällä viroa kirjotellaan :lol:
Yai viroahan mä diis kirjoytelen
Kännykän näppod sekoilrr