Täällä oli aiemmin puhetta jostain wattihörhöistä. Eihän muo lasketa sellaiseksi [emoji15]
Printable View
Täällä oli aiemmin puhetta jostain wattihörhöistä. Eihän muo lasketa sellaiseksi [emoji15]
Moikka! Tänään vituttaa erityisesti tyhmät ihmiset! Ei mul muuta <3
Terppa! Itseä tänään vituttaa kolmion takaa aamuisin hyökkäävät uniset mammat, joiden aiheuttama paniikkijarrutus sai aikaan jarruletkun repeämisen ja 75 euron laskun lähimpään autohuoltolaan. Ei minullakaan tähän hätään kummenpia :hatsoff:
Moi! Tänään ei vituta mutta huomenna vituttaa senkin edestä [emoji36]
Tyhmät ihmiset vituttaa kait kaikkia. :D
Sitä paitsi, geneerinen ihmisryhmä 'tyhmät ihmiset' on aina hyvä joukkio pottuiluun, koska kukaan ei tiedä ketä siihen ryhmään oikeasti kuuluu (vai tunnistitko itsesi?).
Joo, ja antaa mennä vaan, mutta kun välillä tulee lauottua asioita ilman sen kummempaa ajattelua. Eli on pakko joko vetää takasin päin tai niellä karvaista kakkia, vai miten se meni?
Tyhmyyttä [emoji23] ku ei sellaista ole. Toinen vaan älykkäämpi.[emoji6]
Joskus kuuluu pikkuisen livetä myös. Mut tosimies osaa livetä ja sanoa sorit jälkeen. [emoji4]
Missä Jamo ja Tuittu.[emoji15]
Pläääh plääh onneks on huomen perjantai.. Huomisen urakka olis cv-kuntoon.. Ehkä parin kaljan voimin jaksais xD Pakko hake muihin töihin ku ei meinaa hommat luistaa enää lainkaan töissä, päivät menee lähinnä sluibaillessa :esmoke:
Kyl tää on kaljan paikka.. Tuli loparit duunista eikä ees kerrottu syytä. Koe-aikana ei kuulema tarvi sanoa mut hyviin tapoihin se kuuluu. Jäi paskan maku suuhun siitä paikasta.:crying:
Rupee oleen 8 viikkoo raittiutta takana [emoji33] Jos ny pari viikkoo vielä :)
Oot vaan pahottanu jonku esimiehen mielen.
Tuntuu että nää ketkä on ollu duunissa sen 10-30v on täysiä idiootteja ja elää siellä 80-luvulla vieläkin, esimiehet varsinkin. Välillä kaikkia ihan älyttömyyksiä tulee vastaan, oon menny töihin tekemään sitä duunia enkä pelleilemään 45 vuotiaiden lasten kanssa. Ahh mikä torstai-illan avautuminen! :--D
Edit. Nämä on toki vain mun kokemuksia ja nimenomaan mun duunista, älkää suuttuko [emoji14]uspuspus:
Paska homma. Noo jos yhtään lohduttaa(eli ei), niin itsekin olen kerran saanut loparit ihan koeajan lopuilla. Saman kohtalon koki yhtä lukuunottamatta kaikki muutkin työntekijät siinä firmassa. Saatiin tosin perustelu: "Ei tää idea ollu kauheen hyvä. Ihmeteltiin vähän ettei porukka jo aiemmin lähteny".:thumbup: